  • 61. Data: 2009-10-22 17:28:20
    Temat: Re: Amatorskie PCB i braki wiedzy
    Od: AS <a...@w...pl>

    nuclear2001 pisze:

    > wg mniejesli jestes poczatkujacym prasowaczem płytek to daj grubsze sciezki,
    > na ciensze przyjdrzie czas (wraz z doswiadczeniem) poza tym kwestia doboru
    > temperatury/papieru/ustawien drukarkino i całego procesu produkcyjnego tez
    > wymaga kialku zepsutych płytek na początek. Faktycznie tak tu juz było
    > napisane, laminator jest penwym ułatwieniem.

    tylko trzeba mu przerobić termostat, żeby dawał wyższą temperaturę, bo
    ta dobra dla folii jest trochę za niska. Bliżej 200 stopni powinna być.
    Papier powinien być cienki kredowany, dobre są stare katalogi ELFy.
    Do pozbycia się papieru ciepła woda z kwaskiem cytrynowym, który reaguje
    z kredą i do roboty.

    Pozdra

    AS

  • 62. Data: 2009-10-27 23:27:39
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > Do pozbycia się papieru ciepła woda z kwaskiem cytrynowym, który reaguje z
    > kredą i do roboty.

    ocet bardziej ekonomiczny jeśli komuś zapach nie przeszkadza