  • 91. Data: 2021-08-08 12:10:22
    Temat: Re: Automat w górach.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    Sunday, August 8, 2021, 12:01:34 PM, you wrote:

    > Żyję i mam się dobrze, więc to nie to.

    Wycinanie kontekstu, żeby uciec od śmieszności...

    > Ale szukajcie dalej.

    Czasy mówienia do innych w liczbie mnogiej słusznie minęły.

    Jestem zdeklarowanym zwolennikiem manualnej skrzyni biegów. Jak trzeba
    - jadę autem z automatyczną - nie ma problemu. I wiem, że jak automat
    zdycha pod górkę, to trzeba po prostu dodać gazu a nie ręcznie
    redukować bieg. Szczególnie, jak pod maską ma się malutki silniczek
    benzynowy z turbinką.
    Próba jazdy z takim silnikiem tak samo jak z silnikiem wysokoprężnym
    1.9l jest po prostu śmieszna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 92. Data: 2021-08-08 12:23:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z górki nie dałby rady.

    -----

  • 93. Data: 2021-08-08 12:24:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wycinanie kontekstu, żeby uciec od śmieszności...

    Kontekst tematu wątku już dawno ktoś inny wyciął.
    Ja co do zasady nie cytuję wszystkiego, bo botem wychodzą tasiemcowe posty.

> [...]
    > benzynowy z turbinką.
    > Próba jazdy z takim silnikiem tak samo jak z silnikiem wysokoprężnym

    No to przestań się ośmieszać i przeczytaj uważnie całość od początku.
    Tu nie ma problemów z silnikiem i zdychaniem pod górkę.
    Problem jest z hamowaniem silnikiem przy zjeździe z góry.
    A że ktoś po drodze dorobił do tego teorię, że w jakiś sposób hejtuję
    lub umniejszam zalety automatycznej skrzyni biegów, to nie mój problem.
    Stąd się wzięła liczba mnoga.

  • 94. Data: 2021-08-09 21:59:21
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 07.08.2021 o 11:18, nadir pisze:

    > A co jest do ogarnięcia w automacie? Przecież to skrzynia dla debila.

    Jestem (pół)debilem i U MNIE DIAŁA ;-)

    Widocznie są na świecie tacy (jak OP), co i tego nie ogarniają ;-)