  • 11. Data: 2020-11-22 13:51:10
    Temat: Re: Benzyna w dieslu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Jest kilka zabezpieczeń na przyszłość
    > - w służbowym nie da się zapłacić kartą za benzynę więc się kapniemy

    Ale to juz po fakcie zatankowania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 12. Data: 2020-11-22 13:51:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > #ZawszeGratem passatem B4 - tak

    Ale to fakt, w scudo czy expercie z prostym dieslem 1.9 dolałbym diesla
    i z pewnoscia nic by sie nie stało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 13. Data: 2020-11-22 16:44:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC7D8B1FD5186budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Ale to juz po fakcie zatankowania...

    Ale przed odjechaniem w siną dal i jeszcze większymi kosztami.

    Moja obecna praca polega na nierobieniu absolutnie błędów.
    Z doświadczenia wiem, że i tak się zrobi błąd.

    np mógłbym kierować cudzym dieslem i zatankować go jak swój benzyną.
    Powinny być lepsze zabezpieczenia w dystrybutorach.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 14. Data: 2020-11-22 16:56:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-21 o 21:31, zhbick pisze:

    > Złomnik górą, he he!

    Widzę że jest tu więcej normalnych, białych użytkowników samochodów ;-)

  • 15. Data: 2020-11-22 17:10:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 22.11.2020 o 16:44, PiteR napisał:

    > Powinny być lepsze zabezpieczenia w dystrybutorach.

    Powinni przynajmniej umieszczać nad dystrybutorami znany
    skądinąd baner: "Tankowanie nie dla idiotów".

  • 16. Data: 2020-11-22 17:16:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Odważyłbym się, bo takie zalecenie jest na mroźne zimy, jechałbym delikatnie choć
    spalić cały bak to potrzeba km.

    -----

  • 17. Data: 2020-11-22 17:23:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2020 21:53:26 +0100, heby napisał(a):

    > I biologiczną pompką podciśnieniową ;)? Nie wiem jak smakuje obecnie
    > paliwo ale w PRL nie było smaczne ;)

    Teraz tez nie jest. Podstawowy problem z tego co wiem, to dość wąski wlew.
    Ściąganie pompką elektryczną ok. 15 litrów trwało 30 minut - grawitacyjnie
    będzie wolniej.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2020-11-22 17:27:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2020 19:05:18 GMT, PiteR napisał(a):

    > Spot your mistake quickly as you're filling up, and there's a chance
    > you'll get away scot-free. That's because it's commonly agreed you can
    > mix up to 5 per cent petrol into diesel fuel without disastrous
    > consequences. If there's no room in the tank to top it up with diesel
    > at the required 95 per cent ratio, you'll need the services of somebody
    > who can drain the tank.

    Było ok. 20 procent, więc nie rozcieńczałem. W starym dieslu z pompą
    sekcyjną dodwałem w zimie 10% benzyny, ale common raila bym zajechał.

    I po co te złośliwości ;) Zdarza się każdemu, tylko ludzie wtedy piszą, że
    to żona tankowała...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2020-11-22 17:29:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2020 17:10:42 +0100, collie napisał(a):

    > Powinni przynajmniej umieszczać nad dystrybutorami znany
    > skądinąd baner: "Tankowanie nie dla idiotów".

    Jazda nie jest dla idiotów. Błąd przy tankowaniu kosztuje najwyżej
    pieniądze, a nie życie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2020-11-22 17:44:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-22 o 17:23, Maciek pisze:

    > Teraz tez nie jest. Podstawowy problem z tego co wiem, to dość wąski wlew.
    > Ściąganie pompką elektryczną ok. 15 litrów trwało 30 minut - grawitacyjnie
    > będzie wolniej.

    A nie była to jakaś stara pompka do akwarium?
    Bo wyszukiwarka podaje pompki ciągnące koło 12l na minutę.
    https://tooles.pl/pompka-do-spuszczania-paliwa-ropy-
    oleju-12v-cpn-38mm-cpn24?CN&utm_source=ceneo&utm_med
    ium=referral
    Droższe mają i po 50 litrów na minutę.