  • 21. Data: 2020-11-22 20:09:18
    Temat: Re: Benzyna w dieslu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeden pistolet z dystrybutora jest cieńszy, drugi grubszy i nie wejdzie we wlew -
    zapomniałem który który?

    -----

  • 22. Data: 2020-11-22 20:39:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Jeden pistolet z dystrybutora jest cieńszy, drugi grubszy i nie
    > wejdzie we wlew - zapomniałem który który?

    Oczywiście ten od diesla jest grubszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 23. Data: 2020-11-22 20:55:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 22.11.2020 20:09, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jeden pistolet z dystrybutora jest cieńszy, drugi grubszy i nie wejdzie
    > we wlew - zapomniałem który który?

    OIDP z ropą jest grubszy.

  • 24. Data: 2020-11-22 21:36:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-22 o 17:29, Maciek pisze:

    > Jazda nie jest dla idiotów. Błąd przy tankowaniu kosztuje najwyżej
    > pieniądze, a nie życie.

    Jakiś czas temu byli idioci, którzy tankowali LPG do auta z wyjętą butlą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2020-11-23 01:16:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:reb12ub3el4m$.1i5crxhd7cxvi.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Powinni przynajmniej umieszczać nad dystrybutorami znany
    > skądinąd baner: "Tankowanie nie dla idiotów".

    każdy się pomyli w sprzyjających warunkach.

    i nie tylko zadżumione dzieci Androida 1990+

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 26. Data: 2020-11-23 01:36:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:karr0d7ayvch.1e2kmbk9a7ybg.dlg@40tude.net>
    user Maciek pisze tak:

    > Byůo ok. 20 procent, wićc nie rozcieńczaůem. W starym dieslu z
    > pompŕ sekcyjnŕ dodwaůem w zimie 10% benzyny, ale common raila bym
    > zajechaů.

    Od początku wiedziałem, że wiedziałeś co zrobić tylko nas podpuszczasz
    ;)

    > I po co te zůoúliwoúci ;) Zdarza sić kaýdemu, tylko ludzie wtedy
    > piszŕ, ýe to ýona tankowaůa...

    przynajmniej do czegoś się przyda.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 27. Data: 2020-11-23 02:18:47
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czołem,
    > Zatankowałem dziś przez pomyłkę 1/5 baku benzyny w samochodzie z dieslem
    > common rail. Odważylibyście się dolać 4/5 ropy i jechać?

    oczywiśćie, że tak 1/5 baku to nie koniec świata

    Pzdr
    Piotrek

  • 28. Data: 2020-11-23 02:20:57
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ąćęłńóśźż" <...@...pl> wrote in message
    > Odważyłbym się, bo takie zalecenie jest na mroźne zimy, jechałbym
    > delikatnie choć spalić cały bak to potrzeba km.

    to jak już się bardzo boisz to spalasz 10-15l i dolewasz do pełna, po 3-4
    dolewkach można uznać ze tematu nie było...

    Pzdr
    Piotrek

  • 29. Data: 2020-11-23 07:51:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanawiam się jeszcze, jaką rolę mogłyby odegrać depresatory lub metanol/etanol
    (denaturat) - dodatkowo dolać, czy byłoby
    "przedobrzone"?

    -----

  • 30. Data: 2020-11-23 08:24:23
    Od: "Forim" <p...@w...pl>

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > oczywiśćie, że tak 1/5 baku to nie koniec świata
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    Koniec świata to nie, ale zwiększone zużycie pompy
    i wtryskiwaczy to tak.