  • 11. Data: 2010-03-21 18:37:28
    Temat: Re: Ceny paliw - prognoza
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:ho51kf$fs5$1@node1.news.atman.pl...
    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
    > radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    Narazie mnie cena spadla ostanio do 3.45 :P

    Ale jak wzrosnie to jade do Lidla bo tam najtaniej jest obecnie.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2010-03-21 18:54:04
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marcus Wright wrote:
    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na
    > BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na
    > mojej stacji BP cena paliwa to radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    I tak na to wpływu nie masz, więc co za różnica czy będzie, czy nie będzie :)
    Można jeździć na benzynie i się pogodzić, kupić dizla, zagazowac auto, lub w
    ogóle nie jeździć, co wyjdzie nataniej ;) Ja się cieszę, że V-Power Racing od
    pół roku stoi na takim samym poziomie 5.29 zł za literek.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 13. Data: 2010-03-21 19:26:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > lub w ogóle nie jeździć, co wyjdzie nataniej ;) Ja się cieszę, że V-Power
    > Racing od pół roku stoi na takim samym poziomie 5.29 zł za literek.

    Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w
    granicach bledu statystycznego.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 14. Data: 2010-03-21 20:16:19
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy jest w
    > granicach bledu statystycznego.

    Właśnie o to chodzi, że w przypadku auta Katanki nie jest. ;)

  • 15. Data: 2010-03-21 20:21:01
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Dysiek wrote:

    > Rozumiem, ze tankujesz je dla dobrego samopoczucia? Bo wzrost mocy
    > jest w granicach bledu statystycznego.

    12 koników więcej (sprawdzone na hamowni) to nie jest mało, więc tankuję. Do
    tego auto na baku średnio przejeźdza 750km, czyli o 50km więcej niż na PB95.

  • 16. Data: 2010-03-21 20:45:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-21 18:37, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    >
    > Narazie mnie cena spadla ostanio do 3.45 :P
    >
    > Ale jak wzrosnie to jade do Lidla bo tam najtaniej jest obecnie.

    Eeeeee gadasz - w piątek na Trockiej było po 3,39 :D

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Ja już mam gdzieś tak 50/50 bio w baku :)

  • 17. Data: 2010-03-21 20:49:54
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Katanka wrote:
    > 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni)

    Z ilu?
    (pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między 155-167)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-03-21 20:51:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 12 koników więcej (sprawdzone na hamowni) to nie jest mało, więc tankuję.
    > Do tego auto na baku średnio przejeźdza 750km, czyli o 50km więcej niż na
    > PB95.

    Tzn jak sprawdzales? Zalales bak 98 i hamownia a potem bak Vpower i
    hamownia? U mnie nie bylo zadnego odczuwalnego efektu a i w testach ta
    benzyna nie wypada lepiej niz zwykla, wiec po co przeplacac?

  • 19. Data: 2010-03-21 21:04:09
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ho5t16$aac$1@news.onet.pl...

    > Eeeeee gadasz - w piątek na Trockiej było po 3,39 :D
    >
    > Pozdrawiam !!
    >
    > PS:
    > Ja już mam gdzieś tak 50/50 bio w baku :)

    Teraz sie cieplej zrobilo to mozna zaczac tankowac rzepak.

    PZDr
    Adam

  • 20. Data: 2010-03-21 21:48:13
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-21 21:04, Adam Szewczak pisze:

    > Teraz sie cieplej zrobilo to mozna zaczac tankowac rzepak.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Ja wiem czy to rzepak czy to z jakiego smalcu robią ??
    Chyba że masz na myśli kujawski z butelki ;) to ja do swojego nie będę
    lał :D musiałbym podgrzewacz założyć ... i drugi zbiornik.
    Po ile teraz jest litr rzepakowego bo nie patrzyłem ostatnio ??

    Pozdrawiam !!