  • 101. Data: 2022-11-28 11:48:30
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 13:54, nadir pisze:

    > Na dodatek są debile, którzy przyklaskują takim pomysłom.

    Tak, to jest sedno :)

  • 102. Data: 2022-11-28 11:54:48
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 10:05, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Nov 2022 13:54:05 +0100, nadir

    > Tylko nie bierzesz pod uwagę że: a) najm jest tańszy startowo niż zakup "na
    > właśność"

    To używaj teraz tego młotka startowo :)

  • 103. Data: 2022-11-28 11:56:43
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 09:23, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Nov 2022 10:45:45 +0100, robot

    > Jaki program?

    Na start:

    https://www.autodesk.pl/products/3ds-max/overview?te
    rm=1-YEAR&tab=subscription

  • 104. Data: 2022-11-28 11:56:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-11-2022 o 11:37, robot pisze:

    > Nie dam rady wszystkiego rozjaśnić w tym momencie, wybacz.
    >
    > Ale chociażby to:
    >
    > Poszukaj ofert pacy dla grafika 3d.
    > W wymaganych umiejętnościach zawsze będzie "znajomość pewnych programów"
    >
    > A dla grafika DTP będzie wymagana znajomość pakietu Abobe, nie ma
    > zmiłuj, nie ma wyboru.

    A jaki to ma związek z kupnem na własność?

    > Ale, jeszcze raz podkreślam, to tylko jeden przykład podałem.
    > Jest ich więcej :)

    Nie do końca widzę związek.
    Ja sobie nigdy nie kupowałem na własność kompilatora, który używam w
    pracy.....

  • 105. Data: 2022-11-28 11:57:39
    Od: K <...@l...com>

    On 27/11/2022 18:45, nadir wrote:

    > Czyli nie posiadasz żadnego pojazdu mechanicznego, ale to oni są
    > skomlącymi frustratami?

    Lepiej, on popierdala wypierdzianymi pozbawionymi dpfu, kata taksowkami,
    autobusami, tramwajami i pociagami na wegiel ale powie ci, ze to ty
    jestes ten zly, a do wszystkiego innego dorobi jakas malo logiczna historie.

  • 106. Data: 2022-11-28 11:59:19
    Od: K <...@l...com>

    On 28/11/2022 07:50, Myjk wrote:
    > Sun, 27 Nov 2022 11:09:50 +0100, robot

    > Normalka, bo nikt nie twierdził nigdy że EV będą zawsze zwolnione z podatku
    > drogowego. Ja od poczatku twierdzę, że EV powinny mieć winietę w krajach w
    > których podatek drogowy jest w paliwie. To że nie były objęte podatkiem
    > wynikało tylko i wyłącznie z tego, że nie truły ludzi niską emisją i był to
    > dla właścicieli swego rodzaju "handikap" za to.

    nie truly ale tak samo zuzywaly dorig, mosty itp. uwazam, ze nabywcy
    zostali zrobieni delikatnie w chuja.

  • 107. Data: 2022-11-28 12:00:11
    Od: robot <r...@o...pl>

    https://ibb.co/N2x4DsP

  • 108. Data: 2022-11-28 12:06:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.11.2022 o 06:45, Shrek pisze:

    > Tesla 2,65, przeciętnie 2,30.

    http://niusy.pl/@tauron.pl/am6

    "
    zarejestrowany:
    AC 1,21, DC 1,99
    "

    > Razy 20kWh na 100 to daje 43PLN.

    Chcemy tanio, więc wybieramy mały samochód 15kW i AC, czyli ... 18PLN :-)

    > Dizel
    > jeszcze droższy, ale LPG już wyjdzie taniej. Czyli elektrykiem może i
    > niewygodnie ale przynajmniej drogo.

    Aha, aha:-)

    > Jeszcze nie mają bo jest ich mało. Ty się lepiej zastanów jak to jest,
    > że niemcom rachunki za prąd tak wzrosły. Przycież mają prawie wszystko z
    > OZE. Putin słońce zasłonił czy wiatr zablokował. Tak wygląda ta
    > "darmowa" energia;)

    No to tak jak u nas.

    http://niusy.pl/@tauron.pl/am5

    "100% energii używanej w stacjach pochodzi z OZE (Odnawialnych Źródeł
    Energii), w szczególności z małych elektrowni wodnych i farm wiatrowych"

    > Większość ludzi nie ma po prostu takiej możliwości. Pierdolenie niech
    > każdy sobie sam ładuje przypomina pewną frazę o jedzeniu ciastek zamiast
    > chleba. Autorka chyba słabo skończyła;)

    Ja akurat nie twierdzę, że elektryki są dla wszystkich. Pewnie teza tego
    filmiku.

  • 109. Data: 2022-11-28 12:09:53
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Na start:
    >
    > https://www.autodesk.pl/products/3ds-max/overview?te
    rm=1-YEAR&tab=subscription

    https://www.adobe.com/pl/creativecloud/plans.html

    https://sklep.pccpolska.pl/pl/29-v-ray#/show-all

    Pamiętaj że musisz płacić za dużo tych licencji,
    bo jeden komputer do renderowania nie wystarczy,
    choćby był nie wiem jak wypasiony.
    Musisz mieć kilka tych komputerów,
    i na każdy oddzielnie kupować licencję do używania tych
    wszystkich programów.

    Licz te ceny razy 3 co najmniej.

    A jak chcesz robić animacje to razy 30 co najmniej. :)

  • 110. Data: 2022-11-28 12:23:01
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 04:23, JDX pisze:

    [...]
    > obecnie coraz częściej
    > producenci sprzedają to prawo na czas określony, a nie na nieokreślony,
    > jak to drzewiej bywało.

    No i to jest właśnie ten niedobry trend.