  • 91. Data: 2020-08-05 12:17:22
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 05.08.2020 09:37 you wrote:

> [...]
    ml Oficjalnie
    > Ale czy w Hiszpanii nie jest juz po wirusie ?

    Wręcz przeciwnie

    > Nowych przypadkow tam mniej niz w Niemczech ...

    ?
    Wczoraj +5760
    U Niemców +760

    Równe 5 tys więcej.

    --
    Pete

  • 92. Data: 2020-08-05 13:35:10
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niemcy juz chyba nie wierzą w drugą falę, Berlin znów otworzył burdele ;-)

    https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/coro
    nakrise-berlin-oeffnet-die-bordelle-sexarbeit-bald-w
    ieder-erlaubt-72215716.bildMobile.html

  • 93. Data: 2020-08-05 14:41:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Hello, J.F..
    > Dnia Tue, 4 Aug 2020 22:10:02 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak

    >Wręcz przeciwnie

    >?
    >Wczoraj +5760
    >U Niemców +760
    >Równe 5 tys więcej.

    Wczoraj jakis ewenement, przelacz na widok tygodniowy
    https://covid19.who.int/region/euro/country/de
    w poprzednim tygodniu "27.07" Niemcy 4624 przypadki,

    https://covid19.who.int/region/euro/country/es
    Hiszpania 11656. Biorac pod uwage ludnosc obu krajow, to w Hiszpanii
    faktycznie z 5x wiecej.
    Ale ... mieli juz ~2000 tygodniowo ... poluzowali i zaczela sie druga
    fala, czy ktos im przywlokl nową ? :-)

    Ale ofiar smiertelnych kilkanascie/tydzien, w Niemczech tak 20-50 ...

    Wirus oslabl, jakies lepsze leczenie, czy po prostu wiecej testow
    robia, to wiecej wykrywaja ...

    Wiec w sumie to nie wiem gdzie bezpieczniej :-)

    J.

  • 94. Data: 2020-08-05 17:38:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 05.08.2020 14:41 you wrote:

> [...]
    pl... Hello,
    > J.F..
    > Wczoraj jakis ewenement, przelacz na widok tygodniowy

    Jest wyjaśnienie:

    On August 3, due to technical issues, cases for some communities were
    not added on Spain's official report.
    The Government today added 5,760 cases to the number of total cases.
     'Total Cases' is the sum of total cases detected by PRC and antibodies
    tests

> [...]
    > sie druga fala, czy ktos im przywlokl nową ? :-) Ale ofiar
    > smiertelnych kilkanascie/tydzien, w Niemczech tak 20-50 ...

    Od wykrycia do śmierci trochę wody musi upłynąć.
    Więc skok ofiar śmiertelnych będzie za kilka, kilkanaście dni.

    --
    Pete

  • 95. Data: 2020-08-05 18:11:44
    Temat: Re: Covid. W Niemczech rządzi demokracja.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kol99" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" <p...@g...com>
    napisał w

    >Pie...sz waćpan. Merkel nie ma możliwości Hitlera, Stalina,
    >Kaczyńskiego.
    >W Niemczech rządzi demokracja.

    W 1933 tez rzadzila :-)

    J.

  • 96. Data: 2020-08-05 19:34:12
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Kol99" napisał w wiadomości grup

    > W 1933 tez rzadzila :-)
    >
    > J.

    Coś ci się pop...iło.

  • 97. Data: 2020-08-06 07:24:14
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Na razie +7 ale zdjęto ostrzeżenie dla tureckich kurortów więc póki co liczby pójdą w
    górę

    https://www.deutschlandfunk.de/coronavirus-krise-aus
    waertiges-amt-hebt-reisewarnung-fuer.1939.de.html?dr
    n:news_id=1158370

    Dziwne ruchy. W kraju przykręcają śrubę (150 EUR za brak maski) ale nasilają przepływ
    ludzi z zagrożonych regionów.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sp
    ain/

    +1 ? 3000 zarażeń i +1 ? Któryś z imprezowiczów z dziadkiem na wakacje poleciał ?

  • 98. Data: 2020-08-09 09:03:35
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Kolejny dzień dramatu :-)

    W Niemczech +1
    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    Hiszpania +3

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sp
    ain/

    Ale w USA prawdziwa groza:

    https://www.o2.pl/informacje/lekarze-z-chicago-ostrz
    egaja-to-moze-byc-nowy-objaw-koronawirusa-6540818991
    971296a

  • 99. Data: 2020-08-09 23:19:00
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Coraz ciężej pompować statystyki, staruszków zaczyna brakować dziś +1

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    Druga fala ? No na tsunami to nie wygląda ;-)

  • 100. Data: 2020-08-10 02:35:28
    Od: 4...@g...com

    Możesz wypierdalać że szwabska statystyka? To że punkty łapiesz żeby wpisali cię na
    listę na kandydatów na kandydatów na folksdojczów nie upoważnia cię do wychwalania
    szwabskiej propagandy. Ilu by ich nie zdechło to z uwagi na polską rację stanu zawsze
    będzie za mało. Skądś im się 110 na milion wzięło. Na dodatek jak na dłoni widać że
    zapłacili naszym rządzącym szujom żeby u nas przybylo, żebyśmy nie byli w Europie
    enklawą z bardzo niska śmiertelnością. Ekspertem doradzającym rządowi w Polsce jest
    szwabski specjalista od epidemii.