  • 101. Data: 2020-08-10 06:48:14
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    +3
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sp
    ain/
    +2
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/it
    aly/

    nadal slabo, ceny papieru toaletowego spadaja :-)

  • 102. Data: 2020-09-14 07:43:58
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    no jak tam czciciele toaletowego ? druga fala nie nadeszla trzeciej tez nie bedzie, 3
    tygodnie po otwarciu szkol i powrocie ludzi z urlopowych stref smierci (buhahaha)
    wyniki za ostatni tydzien (2.09-11.09) sa bardziej niz zalosne:

    +16 na strasznego wirusa
    i uwaga
    21 000 (statystycznie) z innych przyczyn)

    nie ma zadnych szans aby w Niemczech straszny wirus dogonil grype sprzed 2 lat z 25
    100 ofiar kiedy to nie doszlo do zbiorowej paniki :-)

    Die starke Grippewelle in der Saison 2017/2018 hat in Deutschland die höchste Zahl an
    Todesfällen der vergangenen 30 Jahre gefordert. Durch die Influenza starben damals
    schätzungsweise 25.100 Menschen, wie das Robert-Koch-Institut (RKI) in Berlin
    mitteilte.

    aktualne wyniki juz od dawna nie wypelniaja definicji pandemii ale przyznanie sie do
    bledu nie wchodzi w gre wiec ciagniemy ten cyrk dalej :-)

    Amerykański dziennik ,,Washington Times" opublikował analizę, z której jednoznacznie
    wynika, że nie mamy obecnie do czynienia z żadną pandemią, a jedynie ze sztucznie
    rozdmuchaną medialną wrzawą.

    Wskazują na to m.in. dostępne dane dotyczące zachorowalności, liczby zgonów oraz
    działania podjęte w walce z chorobą. Jak podkreślono ,,wirus SARS-CoV-2 to nie czarna
    śmierć, ani nawet grypa sezonowa".

  • 103. Data: 2020-09-20 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze przesada z tym smogiem, a powietrze ... takie samo jak u
    > rolnika przed 100 laty w czasie orki czy młócki.

    Albo u nauczyciela piszacego kreda przy tablicy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 104. Data: 2020-09-20 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ograniczenia w poruszaniu to samochodów zrobiło się w Śródmieściu
    > jak na lekarstwo. Powietrze zrobiło się jeszcze lepsze. I zonk.
    > Jako ochrony używam masek do szlifowania. One jak są nowe to są
    > śnieżnobiałe. Po kilku wyjściach maska robi się szara. Woda po
    > praniu jak po praniu noszonych w ciężkich warunkach skarpetkach.
    > Przed wirusem parę razy widziałem na ulicy ludzi w maskach.
    > Wydawało mi się to dziwno śmieszne. I sam się przekonałem jak
    > brudne jest według normy czyste powietrze. Wychodzi że w masce
    > trzeba tak jak w butach chodzić po ulicach.

    Zaczynasz wierzyc ze powietrze bywa zanieczyszczone? Wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 105. Data: 2020-09-20 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > https://tech.wp.pl/koronawirus-szczepionka-na-gruzli
    ce-moze-lagodzi
    > c-przebieg-covid-19-eksperci-wyjasniaja-652413955061
    1073a

    Zdaje sie ze to jednak cały czas tylko hipoteza naukowa a nie
    potwierdzony fakt.

    Sorry, za odpowiedz po takim czasie ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 106. Data: 2020-09-21 12:32:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-07-14 o 11:27, J.F. pisze:

    > A chronia przed wirusem ?

    Żadne, ogólnodostępne maski nie chronią przed wirusem.

    Zadaniem maski jet ograniczenie rozprzestrzeniania się kropelek wody
    (wszelkich wydzielin z ust i nosa) w których znajdują się wirusy. W
    trakcie rozmawiania, kichania, kasłania czy nawet oddychania każdy
    człowiek wydziela kropelki, które potrafią w powietrzu lecieć nawet na
    odległość 2-3m. Mówiąc kolokwialnie jak stoimy blisko siebie i
    rozmawiamy to wzajemnie się opluwamy. Maseczka noszona przez jedną osobę
    ma chronić inne osoby, gdyby się okazało, że ta osoba jest  nosicielem
    wirusa. Dlatego do tego celu nie nadają się kompletnie typowe maseczki
    wyposażone w zawory zwrotne, które pozwalają na swobodne wydychanie
    powietrza.

    Niestety wśród społeczeństwa jest wiele debili, którzy pomimo zakazu i
    wysokich kar wchodzą do sklepów bez maseczek, albo jak dzisiaj jeden
    debil zaczepił sobie maseczkę na jednym uchu i tak nosił ją zwisającą z
    jednej strony głowy. Aż miałem ochotę zrobić tak samo z moją maseczką i
    zacząć mu kasłać prosto w twarz. Choć też nie wiem czy by zrozumiał.

  • 107. Data: 2020-10-19 08:33:38
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    po publikacji danych Urzedu Statystacznego Niemcy przestaja wierzyc w strasznego
    wirusa

    https://de.statista.com/infografik/21523/anzahl-der-
    sterbefaelle-in-deutschland/

    Deutschland scheint hingegen bislang relativ glimpflich davon gekommen zu sein. Zwar
    weist auch hier die Statistik fast 9.500 Corona-Tote auf, aber im Vergleich mit den
    Vorjahren sind die Sterbefallzahlen insgesamt im Normalbereich, wie aktuelle Daten
    des Statistischen Bundesamtes zeigen.

    w zaden sposob covid nie jest w stanie nawet zblizyc sie do grypy sprzed 2 lat z 25
    000 tys ofiar

    aktualnie dane z wczoraj +12

  • 108. Data: 2020-10-19 13:04:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 19 października 2020 o 08:33:40 UTC+2 p...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    Daten des Statistischen Bundesamtes zeigen.

    > w zaden sposob covid nie jest w stanie nawet zblizyc sie do grypy sprzed 2 lat z 25

    Ze względu na polską rację stanu i zaległe sprawy strasznie mało ich umiera. To wynik
    z folksdojczami czy tylko czyści aryjczycy?

  • 109. Data: 2020-10-19 14:27:23
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    raczej aryjskie dziadki, Rumuni czy Bulgarzy powiedzieli zeby sie od nich odpierdolic
    albo placic za postojowe to pojda do domu ... dzis na parkingu tradycyjnie auta z
    calej Polski bo nie kazdy moze sobie na luxus wirusa pozwolic ...

    https://www.bild.de/regional/muenchen/muenchen-aktue
    ll/bayern-252-1-inzidenz-wert-in-berchtesgaden-explo
    diert-73479968.bild.html

    patrzac na krzywa to dziadki jeszcze maja respekt przed kostucha ale mlodsi
    definitywnie olali juz koncept @stayathome ... masowe badania w grupie 15-34 maja za
    zadanie oczywiscie pompowac panike ale skoro (prawie) nikt z mlodszych nie umiera to
    walic pandemie i wirusa tez :-)