  • 21. Data: 2022-10-03 17:49:51
    Temat: Re: Czyta sie to jakoś ruchomic?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 03.10.2022 17:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Oj tam, oj tam. Dyski się podłącza pod USB 3.x. Od mirroringu masz inne
    > pudełko - NAS. (mam 2 HDD i 4 SSD w mini tower, ale 1 HDD i 1 SSD już po USB)
    Mam windowsiany Users przeniesiony na dwa dyski pracujące w mirrorze -
    jakoś nie mogę sobie wyobrazić, aby Windows działało dobrze (w sensie
    szybko) z HOME zaciąganym po sieci (pomijając fakt, że zwykłego,
    typowego Windows raczej nie da się tak zainstalować; Linuksa da się).
    Poza tym mam tam mnóstwo repozytoriów z oprogramowaniem i myśl o
    kompilacji jakiegoś grubszego projektu po sieci mnie po prostu przeraża. :-)

    > Nie mam już zastosowania dla RS i Centronicsa. Ale USB ciągle mało. Na szczęście są
    > huby.
    Jak masz jakiegoś ewalborda z jakimś MCU czy też sam coś rzeźbisz na
    MCU, to nadal najłatwiej jest z nim gadać po UART. Tak, wiem, do pecetów
    są przejściówki USB<->RS232. Które podobno działają różnie. Swoją drogą
    ciekawe, jak automatycy komunikują się w obecnych ze wszelkiej maści
    sterownikami. Tam chyba nadal 232/485 jest w szerokim użyciu.

  • 22. Data: 2022-10-03 21:33:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Instalacja Linuksa do użytku domowego/firmowego to w/g mnie jakiś
    > nieuzasadniony wydziw, dobry dla nerdów.
    widzisz... a ja mam na odwrót. Instalacja windowsa jeśli nie jest
    absolutnie wymagane korzystanie z programów istniejących tylko w wersji
    na windows- jest nieuzasadnionym wydziwem. Od dobrych paru lat, wszystko
    czego potrzebuję w domu lub w firmie jest online.

    ToMasz

    natomias Zenek może skorzystać z pendriva botowalnego z wgranym
    windowsem siergieja strielca, i korzystając z "narzędzi" naprawić
    zainstalowanego na dysku laptopa windowsa

  • 23. Data: 2022-10-03 22:51:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 21:33:12 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > windowsem siergieja strielca, i korzystając z "narzędzi" naprawić
    > zainstalowanego na dysku laptopa windowsa
    Odszukałem tego strzelca. Wygląda że to ruski. Poza tym zbyt trudne dla mnie. Chce
    odzyskać tylko jeden plik który odtworze w półtorej godziny. To kawałek arkusza
    kalkulacyjnego bez żadnych wodotrysków.

  • 24. Data: 2022-10-04 07:09:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 22:51 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Odszukałem tego strzelca. Wygląda że to ruski. Poza tym zbyt trudne dla
    > mnie. Chce odzyskać tylko jeden plik który odtworze w półtorej godziny.
    > To kawałek arkusza kalkulacyjnego bez żadnych wodotrysków.

    To rozkręć tego lapka (na youtubie znajdziesz poradnik), włóż dysk do
    obudowy USB (na alle lub w mediamarkt znajdziesz odpowiednią kieszeń) i
    podłącz na kablu USB do działającego komputera.
    To najprostsze rozwiązania dla osoby umiejącej posługiwać się śrubokrętem.

    TG

  • 25. Data: 2022-10-04 09:24:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://www.hirensbootcd.org/usb-booting/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2022-10-04 17:09:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Oct 2022 16:37:57 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > A co tu rozpoznawać? Klient raportuje system operacyjny jawnym tekstem.

    I czasem przy tym klamie.

    > Akurat tu serwowane strony są słabo czytelne na smartfonach, więc nie
    > dziwi mnie niski udział mobilnych. Ale są strony, gdzie ruch z telefonów
    > stanowi większość.

    J.

  • 27. Data: 2022-10-04 19:54:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > I czasem przy tym klamie.

    Mocne słowo. Zeznaje to, co mu kazali. Przypadki zmiany identyfikacji
    przeglądarki są na tyle rzadkie, że nie wpływają na całościowe statystyki.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2022-10-05 19:28:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Odszukałem tego strzelca. Wygląda że to ruski. Poza tym zbyt trudne dla mnie. Chce
    odzyskać tylko jeden plik który odtworze w półtorej godziny. To kawałek arkusza
    kalkulacyjnego bez żadnych wodotrysków.

    sciągnij obraz strzelca zawierający ENG. jak Ci się windows "odpali"
    odszukaj total commandera i działaj.

    starsza wersja to hirens boot. Ale mnie trafiaja się kompy, w których
    hirensboot już "nie widzi" dysków, urządzeń usb, kart sieciowych itp

    ToMasz

  • 29. Data: 2022-10-05 22:51:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.10.2022 o 19:28, ToMasz pisze:

    > starsza wersja to hirens boot. Ale mnie trafiaja się kompy, w których
    > hirensboot już "nie widzi" dysków, urządzeń usb, kart sieciowych itp

    Bredzisz. Są dostępne wszystkie starsze wersje jak i najnowsza, która
    "widzi wszystko".
    https://www.hirensbootcd.org/download/

    https://www.hirensbootcd.org/old-versions/

    Obecnie najlepsza alternatywa.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 30. Data: 2022-10-05 23:03:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.10.2022 o 21:33, ToMasz pisze:

> [...]
    > na windows- jest nieuzasadnionym wydziwem. Od dobrych paru lat, wszystko
    > czego potrzebuję w domu lub w firmie jest online.

    Widać, że masz minimalne wymagania. Żaden Linux nie potrafi obsłużyć
    podstawowych programów w firmach, takich jak Symfonia, Optima, WFmag,
    Insert itd.i zupełnie nie nadaje się do pracy w środowisku Microsoft i
    nie mam na myśli Office. Setki programów, szczególnie w firmach.
    Kompletnie nie nadają się Linuksy do gier z obsługą akceleracji
    sprzętowej i przede wszystkim są strasznie "tępe" z wykorzystaniem
    DirectX. Tylko mi nie pisz o Wine. Nawet nie potrafią obsłużyć dobrych
    programów graficznych nie wspominając o zaawansowanych programach do
    obsługi monitoringu czy jeszcze wciąż żywych kartach rozszerzeń dla CCTV
    (tylko mi nie pisz o obsłudze przez przeglądarkę,m która jest
    "protezą"). Linuks jest jak mało kolorowa gazeta, gdzie Windows to obraz
    4K i dźwięk 7+ :]

    Linux jest dobry do wypełniania PIT ale nie wszystko tam bangla,
    (szczególnie na stronach "rzondowych") czy do dziubania po www.

    Smartfon już więcej potrafi niż desktopowy Linux.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>