  • 71. Data: 2020-09-15 07:40:47
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-09-2020 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tak czułem.
    > Ale wiesz ze to bardzo nieładne podejscie?

    Wisi mi to i powiewa, polityczną poprawność mam w głębokim poważaniu.

    Nie pamiętasz jak bardzo gardłowałem, przeciwko zniesieniu tamy dla
    złomów z zachodu, na początku lat 2000? ;-)
    Jej brak dał taki efekt jak dzisiaj - każdy wieśniak ma pseudosamochód i
    nim smrodzi, truje i robi korki.
    Wcześniej tacy jeździli pksem i był spokój, a naszego rynku nie zasilał
    milion złomów rocznie.

  • 72. Data: 2020-09-15 07:42:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-09-2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Cavallino nie chce ustawiać tak dlatego zeby wszystkim było lepiej

    Ale byłoby lepiej.
    Co nie znaczy że wygodniej dla każdego.

    > tylko zeby jemu było lepiej.

    Znasz kogoś kto chce żeby miał gorzej?
    Tylko niektórzy są zakłamani, więc się nie przyznają.

  • 73. Data: 2020-09-15 09:42:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 17:15, Poldek wrote:

> [...]
    > napisaliśmy w papierach homologacyjnych, ale przy pomocy ukrytego
    > rozwiązania w oprogramowaniu samochód będzie wykrywał, kiedy znajduje
    > się na stanowisku pomiarowym i na czas pomiaru przełączy się w taki tryb
    > pracy, żeby oszukać ludzi robiących pomiary i emitować spaliny
    > mieszczące się w normie. Po zjechaniu ze stanowiska pomiarowego ukryta
    > sekwencja w oprogramowaniu przełącza samochód z powrotem w tryb
    > zatruwania wielokrotnie ponad normę.
    > W ten sposób będziemy taniej niż uczciwa konkurencja produkować
    > samochody i będziemy mieć większe zyski.

    No ale ja o tym wiem, teraz napisz pozew i informuj mnie o postepach.

  • 74. Data: 2020-09-15 10:05:28
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 14.09.2020 o 18:06, Poldek pisze:

    > Gdzie?

    > Nie tylko ja nie jem, ale moja cała rodzina nie je. I nie stołujemy się
    > w barach gdzie dają w jednorazowych kartonach nasączonych plastikiem z
    > plastikowymi rurkami. Zdałem do następnej klasy?

    To w ogóle nic nie jedz.
    Tak będzie najzdrowiej, i planeta nas przeżyje.

  • 75. Data: 2020-09-15 10:20:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 18:42, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > To czemu kupili czystego, ale jednak diesla, zamiast jeszcze bardziej
    > czystej benzyny ? :-)

    Bo byl tanszy i lepszy niz dostepne elektryki w tym czasie?

    > Tak czy inaczej  - narazeni sa wszyscy, wiec czemu wlasciciele mieliby
    > dostac odszkodowanie ?
    >
    > Owszem - po amerykansku trzeba zrobic - VW musi pojazdy odkupic, a
    > oszukancze pojazdy sa wycofane z ruchu i nie beda truc.
    > Ale to grozi bankructwem UE, wiec u nas sie nie da  :-)
    > Tzn w Polsce moglibysmy sie troche postawic ... tylko pytanie - zalezy
    > nam na inwestycjach VW, czy nie :-)
    > Lepiej, zeby obywatele umierali od spalin, czy z glodu ? :-)

    Bardziej niz o zdrowie obywateli w USA, tamtejszy rzad sie troszczy o
    wymiane gospodarcza z EU. W EU z kolei za bardzo karac takiego
    podatnika/pracodawcy tez nie mozna. Gdyby byly jakies wiarygodne badania
    na temat uszczerbku zdrowia pojedynczej jednostki co sprawa bylaby prostsza.

  • 76. Data: 2020-09-15 10:28:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/09/2020 09:20, K wrote:
> [...]

    Poza tym, np w UK podatek drogowy uzalezniony od emisji spalin jest
    wyzszy na benzyniaki niz na diesle. Co bys wybral, turbo benzyne z
    podatkiem ?200 rocznie czy blue eco green super turbo efficient diesla z
    podatkiem ?30 za rok? (kolezanka ma takiego hyundaia i30 1.8d z 2013)

    Nie wiem jak w USA, moze tam tez sa tego typu rozwiazania.

  • 77. Data: 2020-09-15 10:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > --Sadziłem ci ze chodzi ci ogolnie o zdrowie i ekologie.
    > Bo jaki ma sens takie podejscie ze z jednej strony stawiamy na
    > ostrzu noza kwestie zdrowotne w miejscu "a" a z drugiej strony te
    > same kwestie odpuszczamy w miejscu "b"?
    >
    > sens wg gimbazy jak najbardziej jest :-) Grecie i reszcie
    > przyglupasow nie przeszkadza ze smartfonik czy elekryk potrzebuje
    > bateryjek dla ktorych trzeba spustoszyc polowe Kongo czy wyslac
    > ich w wieku 7 lat zapierdalac w kopalni :-) to sa (kolokwialnie
    > ujmujac) skonczeni debile :-)
    >
    > https://www.dw.com/pl/kobalt-z-konga-wydobycie-r%C4%
    99kami-dzieci/a
    > -40181066

    Rozumeim, ze ty jako oswiecony, juz dawno zrezygnowałes ze smartfonów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 78. Data: 2020-09-15 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale byłoby lepiej.

    To wszystko zalezy od definicji "lepiej"

    > Co nie znaczy że wygodniej dla każdego.

    otototo!

    > Znasz kogoś kto chce żeby miał gorzej?
    > Tylko niektórzy są zakłamani, więc się nie przyznają.

    :)
    Dlatego napisałem ze cenie za szczerośc.
    Ale znam wielu ktorzy troszcza sie nie tylko o siebie ale rowniez o
    innych, wiec moze nie gorzej ale lepiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 79. Data: 2020-09-15 11:13:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-09-2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Ale znam wielu ktorzy troszcza sie nie tylko o siebie ale rowniez o
    > innych, wiec moze nie gorzej ale lepiej...

    Ja też się troszczę o innych, ale niekoniecznie o ich wygodę.
    Śmieci wygodniej spalić niż segregować, auta wygodniej nie naprawiać niż
    naprawiać, wygodniej jeździć smrodzącym trupem niż zbiorkomem itd

    Ale powstrzymanie się od powyższego (albo zmuszenie leniwych jednostek
    do tego) oznacza obiektywnie lepiej i tyle.

  • 80. Data: 2020-09-15 11:35:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/09/2020 09:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    99kami-dzieci/a

    > Rozumeim, ze ty jako oswiecony, juz dawno zrezygnowałes ze smartfonów?

    Chodzi wlasnie o niepopadanie w jakas eko-paranoje wymyslana przez
    bezrobotnych wytatuowanych na twarzy hipokrytow o IQ drewnianego klocka.

    https://www.climatedepot.com/2019/12/12/how-dare-you
    -watch-greta-thunbergs-borrowed-tesla-littered-with-
    garbage-and-single-use-plastics/

    wielka kurwa ekolozka.