  • 21. Data: 2022-11-10 20:40:42
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 17:01, cef pisze:

    > Każdy widzi co innego.

    Nie co innego.

    Jedni widzą tylko to co w propagandzie medialnej a inni widzą więcej

    A Ty?

  • 22. Data: 2022-11-10 22:13:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-10 o 20:40, _Master_ pisze:

    > Nie co innego.
    >
    > Jedni widzą tylko to co w propagandzie medialnej a inni widzą więcej
    >
    > A Ty?

    Ja jestem inny.

  • 23. Data: 2022-11-10 22:19:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 22:13, cef pisze:

    > Ja jestem inny.

    Ty jesteś ono? ;-)

  • 24. Data: 2022-11-10 22:50:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-10 o 22:19, _Master_ pisze:

    > Ty jesteś ono? ;-)

    Co tam znowu za projekcja?

  • 25. Data: 2022-11-10 23:14:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-08 o 19:27, _Master_ pisze:
    > W legionowie postawiono ładowarkę do samochodów ze środków unijnych.
    > Warunkiem było że będzie DARMOWA.
    >
    > Jak się fanboje elektryczni dowiedzieli to zaczęli ją OKUPOWAĆ.
    >
    > Skutek: Władze ją wyłączyły bo trzeba oszczędzać prąd
    >
    > I teraz mamy pomnik unijnej głupoty dotacyjnej
    >
    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając
    > zarobić znajomym królika.

    My Polacy tak mamy - lubimy OKUPOWAć.
    Tzn. lubimy niskie ceny. Czyli lubimy KUPOWAć, ale tanio. A najbardziej
    lubimy robić KUPę GRATIS. Dlatego kiedy na parkingach w centrach
    handlowych wyznaczono specjalne miejsca dla rodzin z dziećmi - to są
    miejsca szersze, żeby można było wygodnie otworzyć drzwi z dwóch stron i
    wyjąć dziecko z fotelika, wsadzić dzieci i przy otwartych drzwiach
    przypinać je pasami z tyłu itp., to jaka jest odpowiedz Polaków na to?
    Oczywiście OKUPOWAć. Dlatego te miejsca są notorycznie zaparkowane
    samochodami, po których widać, że sladu dzieci tam nie ma - brak
    fotelików, czy jakichkolwiek innych znamion, że przewożą dzieci (misiów
    na siedzeniach, nalepek z tyłu "jedzie z nami Krysia" itp. Najbardziej
    miejsca oznakowane dla rodzin lubią kierujący przeskalowanymi
    kolubrynami kupionymi na złomie w USA i sprowadzonymi jako mienie
    przesiedleńcze.

    Więc sądzę, że OKUPACJA ładowarek w Legionowie polega na tym, że nikt
    się nie przejmuje oznakowaniem i widząc wolne miejce do zaparkowania pod
    dworcem po prostu parkuje swojego diesla z wyciętym DPFem i idzie na
    pociąg, a dielel stoi pod ładowarką. Przy okazji jest oszczędność prądu.

  • 26. Data: 2022-11-11 01:34:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-11-10 o 14:41, _Master_ pisze:

    > W zabieraniu moich podatków i wydawaniu na coś co nie jest potrzebne i
    > nie funkcjonuje.
    >
    > No chyba że biurokraci odkręcą jednak warunek "darmowości" ;-)

    Darmowe jest przede wszystkim postawienie samochodu na doskonale
    usytuowanym blisko dworca miejscu parkingowym. Czy ten samochód jest w
    tym czasie ładowany, czy nie, czy to jest w ogóle samochód, który daje
    się naładować, czy nie (sprawdzić, czy nie diesel), to jest już nieistotne.
    Jeżeli jednak elektryczny i nawet podłączony do tej ładowarki, to jaki
    problem postawić samochód, wetknąć wtyczkę, wsiąść w pociąg i udać się
    do Trójmiasta na cztery dni?

  • 27. Data: 2022-11-11 08:29:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-10 o 23:14, Poldek pisze:

    > My Polacy tak mamy - lubimy OKUPOWAć.

    To co opisałeś to brak poszanowania zasad/prawa.
    Gdyby za parkowanie "na inwalidzie" czy innym zakazie
    była nieuchronna kara i każdy byłby świadom tego, to nikt by tego nie robił.

> [...]
    > dworcem po prostu parkuje swojego diesla z wyciętym DPFem i idzie na
    > pociąg, a dielel stoi pod ładowarką. Przy okazji jest oszczędność prądu.

    Można by jeszcze dokładać mandat. Same plusy by były.

  • 28. Data: 2022-11-11 12:13:44
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 10.11.2022 o 15:02, _Master_ pisze:

    > Na papierze. A świat jest bardziej skomplikowany niż cyferki w
    > kalkulatorze.

    Nie, nie jest. Wychodziliśmy MEGA na plus.

    > Jakie straty ponieśliśmy przez podatki nakładane na prąd? Wyceni ktoś?

    Poproś neokomuchów z PiSu, żebe wycenili ile ICH podatki na prąd
    kosztowały prawdziwych Polaków.

    > Jakie straty ponieśli np. dostawcy żywności do marketów w wyniku zmów i
    > monopoli?

    Przykład?

    > Jakie podatki płacą korporacje w Polsce za swoje zyski? to jest
    > SKURWYSYŃSTWO!

    Bez Unii płaciliby podatki? xD

    > Jesteś pewny że wyszliśmy na plus?

    Absolutnie, bez dwóch zdań, bez najmniejszych wątpliwości. Bardzo na plus.

  • 29. Data: 2022-11-11 12:17:30
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 10.11.2022 o 14:58, _Master_ pisze:

    > To nie była dobroczynna darowizna tylko inwestycja oczywiście przy
    > kastrowaniu lokalnej polskiej konkurencji.

    iksde... Zaraz wyskoczysz, że Niemcy zabiły wybitny polski przemysł :D

    FSO kupiłoby dzisiaj Volkswagena gdyby nie te Niemcy i Unia? :)

    > Lemingom trzeba to powtarzać bo mają krótką pamięć

    Tu się zgadzam. Żeby w to uwierzyć, to trzeba powtarzać, kłamać i wymyślać.

    > Tu i gdzie indziej już dawno pisaliście że darmowego prądu nie będzie i
    > to przed pandemią i wojną

    My pisaliśmy?

    > To jak Polak to lepiej i nie ważne że nieefektywnie, głupio i wg widzi
    > mi się urzędnika UE? Dziś załatwi prawo a jutro w korporacji dostanie
    > wynagrodzenie

    Lepiej, że Polak kradnie... WTF?

  • 30. Data: 2022-11-11 12:21:22
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 11.11.2022 o 08:29, cef pisze:

    > To co opisałeś to brak poszanowania zasad/prawa.
    > Gdyby za parkowanie "na inwalidzie" czy innym zakazie
    > była nieuchronna kara i każdy byłby świadom tego, to nikt by tego nie
    > robił.

    Jakiego prawa? Jakiego inwalidy? Nie mieszasz trochę tematów?

    Ja nie kumam tego "miejsca dla rodzin". Czemu nie dla seniorów? Czemu
    nie dla ludzi planujących duże i ciężkie zakupy? Czemu nie dla otyłych,
    którzy mają problem z wsiadaniem i wysiadaniem z samochodu?