  • 11. Data: 2022-11-10 10:52:49
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-08 o 19:27, _Master_ pisze:
    > W legionowie postawiono ładowarkę do samochodów ze środków unijnych.
    > Warunkiem było że będzie DARMOWA.
    >
    > Jak się fanboje elektryczni dowiedzieli to zaczęli ją OKUPOWAĆ.
    >
    > Skutek: Władze ją wyłączyły bo trzeba oszczędzać prąd

    To głupota władzy jednak.

    > I teraz mamy pomnik unijnej głupoty dotacyjnej
    >
    > Tak to jest jak się zabiera w podatkach a potem oddaje na bezsensowne
    > inwestycje i pieniądze lądują w błocie oczywiście przy okazji dając
    > zarobić znajomym królika.

    Ale królik jest zadowolony.
    Jeszcze weźmie za oprogramowanie na kod do darmowego ładowania,
    bo za chwilę wymyślą takie właśnie rozwiązanie.
    ( o ile już nie działa jakiś myk z kombinacją guzików)

  • 12. Data: 2022-11-10 11:44:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2022 23:24:18 +0100, PlaMa wrote:

    > Po pierwsze to jeszcze do niedawna to te podatki na "bezsensowne
    > inwestycje" w Polsce płacił Niemiec, dopiero dzięki przywództwu i

    Nie calkiem. Byly dotacje, byly skladki.
    No ale wychodzilismy na plus ...

    > dobrobytowi PiS zaczynamy płacić więcej niż otrzymujemy (jbc komuchów).

    > Po drugie zarzuca się elektromobilności w Polsce, że nie może działać bo
    > jest za mało dostępna, jest za mało stacji i przez to za mały zasięg a
    > nie będzie tych stacji bo jest za mała popularność... Więc dobrze, że
    > postawili stację, źle że za darmo, chyba że stoi za tym idea,
    > którą się z nami nie podzieliłeś.

    Czemu źle, ze za darmo?
    Choc po prawdzie - chyba trzeba bylo myslec o przyszlosci - wiecznie
    za darmo, przez pewnien czas, czy dopoki sie nie zepsuje ..

    > Po trzecie to ten królik to chyba raczej polak a być może nawet wręcz
    > legionowianin, a nie urzędnik z Unii, hę?

    Urzednik z Unii tylko zatwierdzil.

    J.

  • 13. Data: 2022-11-10 14:41:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 16:30, J.F pisze:
    > No ale w czym problem - ze z innej gminy byli i prad kradli,
    > czy ze kolejka byla dluga, czy ze teraz juz sie nie zlatują.

    W zabieraniu moich podatków i wydawaniu na coś co nie jest potrzebne i
    nie funkcjonuje.

    No chyba że biurokraci odkręcą jednak warunek "darmowości" ;-)

  • 14. Data: 2022-11-10 14:53:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 14:32, Cavallino pisze:
    > I jeszcze sama kazała wziąć kasę na tą ładowarkę (na określonych
    > warunkach), pod groźbą strzału w tył głowy.....

    Aż taki naiwny jesteś?

    UE wytycza programy ;-) a motłoch się usiłuje wpasować aby jak najwięcej
    przy okazji nakraść. Jak nie wezmą to na drugi rok zmniejszą im pulę.

    Jak myślisz dlaczego drukarnie pod koniec roku mają żniwa?
    Bo trzeba wydać pieniądze na publikacje, książki, kalendarze, kubki...
    Nie ważne że nie potrzebne. Jest kasa a przełożony biurwy może pomyśleć:
    "jakiś mało energiczny ten Staszek. Mało zamawia, nic nie robi... Chyba
    go zwolnię" ;-

    Dlaczego nie można po prostu obniżyć podatków na prąd do ładowania
    samochodów. Przecież to logiczne proste i zadziała.

    Chyba że znajomi królika nie zarobią. Tak. To może być decydujący powód.

    PS. Jesteśmy w UE. Tu podatków nie można obniżać. Ma być hoooojowo ale
    jednakowo jak za komuny.
    A że gospodarka inna, ludzie inni, poziom rozwoju inny to nie ważne,

  • 15. Data: 2022-11-10 14:58:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-listopada-2022 o 23:24, PlaMa pisze:

    > Po pierwsze to jeszcze do niedawna to te podatki na "bezsensowne
    > inwestycje" w Polsce płacił Niemiec,

    I tu trzeba nadmienić że jeszcze na tym zarabiał.

    To nie była dobroczynna darowizna tylko inwestycja oczywiście przy
    kastrowaniu lokalnej polskiej konkurencji.

    Lemingom trzeba to powtarzać bo mają krótką pamięć

    Więc dobrze, że
    > postawili stację, źle że za darmo, chyba że stoi za tym idea, którą się
    > z nami nie podzieliłeś.

    Tu i gdzie indziej już dawno pisaliście że darmowego prądu nie będzie i
    to przed pandemią i wojną

    > Po trzecie to ten królik to chyba raczej polak a być może nawet wręcz
    > legionowianin, a nie urzędnik z Unii, hę?

    To jak Polak to lepiej i nie ważne że nieefektywnie, głupio i wg widzi
    mi się urzędnika UE? Dziś załatwi prawo a jutro w korporacji dostanie
    wynagrodzenie

  • 16. Data: 2022-11-10 15:02:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 11:44, J.F pisze:
    > Nie calkiem. Byly dotacje, byly skladki.
    > No ale wychodzilismy na plus ...

    Na papierze. A świat jest bardziej skomplikowany niż cyferki w kalkulatorze.

    Jakie straty ponieśliśmy przez podatki nakładane na prąd? Wyceni ktoś?

    Jakie straty ponieśli np. dostawcy żywności do marketów w wyniku zmów i
    monopoli?

    Jakie podatki płacą korporacje w Polsce za swoje zyski? to jest
    SKURWYSYŃSTWO!

    Jesteś pewny że wyszliśmy na plus?

    Takiego exela sobie podlicz.

  • 17. Data: 2022-11-10 16:00:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 15:02:59 +0100, _Master_ wrote:

    > Na papierze. A świat jest bardziej skomplikowany niż cyferki w kalkulatorze.
    >
    > Jakie straty ponieśliśmy przez podatki nakładane na prąd? Wyceni ktoś?

    W skali kraju? Podatki wplynely do budzetu.

    > Jakie straty ponieśli np. dostawcy żywności do marketów w wyniku zmów i
    > monopoli?

    A to wina Unii?
    No ale mamy tych sieci marketow troche, to jaki monopol?

    Ja wiem jedno - w Kauflandzie i Biedronce taniej niz w Społem.
    To mam narzekac, czy chwalic ?

    > Jakie podatki płacą korporacje w Polsce za swoje zyski? to jest
    > SKURWYSYŃSTWO!

    To jest "optymalizacja podatkowa" :-)
    A skurwysynstwo ... moze nasze podatki sa skurwysynskie?

    Zreszta VAT placa, a raczej sciagaja z ciebie :-)
    PIT za pracownikow placą, ZUS placą, czasem i CIT placą ..

    > Jesteś pewny że wyszliśmy na plus?
    > Takiego exela sobie podlicz.

    Ja tam wiem jedno - jak sie rzad cieszy, ze "przyciągnąl zagranicznego
    inwestora", to ten inwestor chce na tym zarobic.

    No ale czy mozna cos z tym zrobic?

    J.

  • 18. Data: 2022-11-10 16:39:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 16:00, J.F pisze:
    > W skali kraju? Podatki wplynely do budzetu.

    I co z tego jak wpłynęły na cenę prądu. A cena prądu wpłynęła na resztę

    A sieci energetyczne nie pozwalają masowo przyłączać paneli i wiatraków

    A energia z nich nie jest stabilna.

    Nie da się zrekompensować takiego opodatkowania stawianiem wiatraków.

    Zostaje tylko dotowanie biednych bo UE jeszcze na to pozwala.

    Zmniejszenie podatków już oprotestowała.

    A głupi PiS nie ma jaj żeby się temu sprzeciwić i pompuje kasę.

    W dodatku jełopy z łopozycji myślą że kolejne pierdyliony władowane na
    rynek z unijnego kredytu choćby nie wiem jak celowane na inwestycje nie
    mają DZIAŁANIA PROINFLACYJNEGO.

  • 19. Data: 2022-11-10 16:40:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 10:52, cef pisze:
    > To głupota władzy jednak.

    Dokładnie. Tej co daje takie dotacje. ;-)

  • 20. Data: 2022-11-10 17:01:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-10 o 16:40, _Master_ pisze:

    > Dokładnie. Tej co daje takie dotacje. ;-)

    Każdy widzi co innego.