  • 151. Data: 2020-10-23 13:13:08
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.10.2020 o 18:17, RadoslawF pisze:

    > Nad oceanem nie byłeś i go nie widziałeś co nie dowodzi że ocean
    > nie istnieje.

    Nikt mnie nie zmuszał do ponoszenia kosztów wymiany/modernizacji sprzętu
    i tylko to się liczy.

    > To szkoda że nie napiszesz czego to były kierowniczki.
    > Bo jak punktu skupu mleka to ranga jeszcze niższa niż przedszkola.
    >

    > Pozdrawiam

    To byli panowie, kierownicze stanowiska mimo bezpartyjności w HCP, że
    sięgnę tylko tak zaraz po sąsiedzku.

  • 152. Data: 2020-10-23 13:28:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-23 o 13:13, trybun pisze:

    > Nikt mnie nie zmuszał do ponoszenia kosztów wymiany/modernizacji sprzętu
    > i tylko to się liczy.

    Bo miałeś szczęście żyć w dobrym okresie.
    Ale to że ciebie coś takiego nie spotkało nie udowadnia że
    nie miało miejsca o czym starasz się nas przekonać.

    > To byli panowie, kierownicze stanowiska mimo bezpartyjności w HCP, że
    > sięgnę tylko tak zaraz po sąsiedzku.

    Płeć bez znaczenia. Zdefiniuj to kierownicze stanowisko.
    Kierownik punktu zbiórki makulatury przy fabryce H. Cegielskiego
    czy kierownik dużego działu w tej fabryce?

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2020-10-23 15:15:07
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 23/10/2020 12:13, trybun wrote:
    > Nikt mnie nie zmuszał do ponoszenia kosztów wymiany/modernizacji sprzętu
    > i tylko to się liczy.

    To nie ma najmniejszego znaczenia. Byli inni, którzy zostali zmuszeni do
    poniesienia kosztów wymiany/modernizacji sprzętu i tylko to się liczy.

    A sama zmiana napięcia w sieci energetycznej z 220 na 230 V też nie
    zmusiła *nikogo* do wymiany ani modernizacji sprzętu domowego,
    elektronarzędzi, jakichś tam obrabiarek itp.

    A jeżeli jesteś idiotą, który wyrzucił na śmietnik telewizor zasilany z
    sieci 220 V +10% -10% i kupił identyczny, ale zasilany z sieci 230 V +6%
    -10%, to sam sobie jesteś winien. Trzeba było uważać w szkole na
    lekcjach matematyki i fizyki.

    O tolerancji wartości napięcia zasilającego uczono w technikach
    elektrycznych i ZSZ, więc nie jest to żadna nauka na poziomie
    uniwersyteckim.

    Ale napisz coś jeszcze o tym, jaka to Bruksela be, a Moskwa była cacy
    cud-miód. Pośmiejemy się, a śmiech to zdrowie :-)

    --
    MF

  • 154. Data: 2020-10-23 20:39:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]

    > Przez spory okres czasu (lata 60,70,80te) słuchałem radia na paśmie UKF
    > bez potrząsania kabzą aby zadowolić jakąś łajzę. Tak więc jeżeli ktoś tu

    Miałam w tych latach bardzo dobre radio/miniwieżę Pionier z
    kolumienkani. Oczywiście pasmo UKF było. Jakby nie było to nie byłoby
    stereo. Potem jak kupiłam coś innego to tego Pioniera oddałam koleżance-
    w dobre ręce.

    Te dzieciaki żyją już w innych czasach i mało co wiedzą.

  • 155. Data: 2020-10-23 20:47:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-23 o 15:15, MF pisze:
> [...]
    > sieci 220 V +10% -10% i kupił identyczny, ale zasilany z sieci 230 V +6%
    > -10%, to sam sobie jesteś winien. Trzeba było uważać w szkole na

    Nikt raczej nie wyrzucił z tego powodu.
    Zmieniły się częstotliwości nadawania i przestrajania sporo kosztowało,
    więc bardziej oplacało się kupienie nowego sprzętu.
    Najgorsze jest to, że ludzie, często biedni ciągle musza tracić
    pieniądze przez jakiegoś "ulepszacza"-bogacza.

  • 156. Data: 2020-10-24 15:01:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.10.2020 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Bo miałeś szczęście żyć w dobrym okresie.
    > Ale to że ciebie coś takiego nie spotkało nie udowadnia że
    > nie miało miejsca o czym starasz się nas przekonać.

    Nie ma mowy o żadnym przekonywaniu, przytaczam tylko fakty, jednak
    nikogo nie zmuszam siłą aby przyjmował je do wiadomości.

    > Płeć bez znaczenia. Zdefiniuj to kierownicze stanowisko.
    > Kierownik punktu zbiórki makulatury przy fabryce H. Cegielskiego
    > czy kierownik dużego działu w tej fabryce?
    >

    > Pozdrawiam

    Pierwszy z brzegu - kierownik działu energetyczno-remontowago (W-R).
    Czyli kierował w sumie jednym z najważniejszych działów w fabryce. I to
    w czasie najbardziej newralgicznym dla pseudokomuny, czyli na początku
    lat 80tych a tu bezpartyjny na czele... szok?

  • 157. Data: 2020-10-24 15:02:22
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.10.2020 o 15:15, MF pisze:

> [...]
    >
    > Ale napisz coś jeszcze o tym, jaka to Bruksela be, a Moskwa była cacy
    > cud-miód. Pośmiejemy się, a śmiech to zdrowie :-)

    Dlatego pytałem ile pośrednio za to mogłem zapłacić?

    Oj jak mnie buduje to wasze wyrażanie się o sobie w liczbie mnogiej... a
    tobie zwyczajnie współczuje, choć po trosze i zazdroszczę, bo też
    chciałbym mieć jakieś oparcie w swoich fantazjach.

  • 158. Data: 2020-10-24 15:02:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.10.2020 o 20:39, Animka pisze:

> [...]
    > koleżance- w dobre ręce.
    >
    > Te dzieciaki żyją już w innych czasach i mało co wiedzą.

    Jak to nie wiedzą?? - Przecie mają do dyspozycji choćby TVP Historia?

  • 159. Data: 2020-10-24 15:32:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-24 o 15:01, trybun pisze:

> [...]
    > w czasie najbardziej newralgicznym dla pseudokomuny, czyli na początku
    > lat 80tych a tu bezpartyjny na czele... szok?

    Ilu ludzi mu podlegało?

    Ppozdrawiam

  • 160. Data: 2020-10-24 21:38:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-24 o 15:02, trybun pisze:

    > Jak to nie wiedzą?? - Przecie mają do dyspozycji choćby TVP Historia?

    Też prawda :-)