  • 131. Data: 2021-02-18 08:27:06
    Temat: Re: Dwor... rondo.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:s0kq6e$j0u$1$Cav@news.chmurka.net...

    > No to już nie będziesz wiedział.
    > Zresztą nie musisz, masz tylko zapamiętać i stosować.

    Cavallino,
    Czytaj posty z zrozumieniem.
    Przecież to ja tobie napisałem co to znaczy, bo się pytałeś.
    To ty masz zapamiętać i stosować.

  • 132. Data: 2021-02-18 08:27:31
    Temat: Re: Dwor... bzdury Cavallino..
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

> [...]
    >
    > Aha.
    > No i teraz już chyba sam wiesz, że brniesz w kretynizmy, a przepisy

    Piszesz głupoty, potem odwracasz kota ogonem.

    Wytłumacz o co ci chodzi, bo brniesz w ogólniki.
    Nie masz pojęcia o PoRD.
    Nigdy nie uzasadniłeś swoich bzdur za pomocą PoRD.

  • 133. Data: 2021-02-18 22:24:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-02-2021 o 08:27, JaTolko pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Cavallino,
    > Piszesz głupoty, potem odwracasz kota ogonem.
    >
    > Wytłumacz o co ci chodzi, bo brniesz w ogólniki.

    Byłeś ostrzegany.
    PLONK

  • 134. Data: 2021-02-19 10:43:22
    Temat: Re: Dwor... Cavallino nie ma pojęcia o PoRD.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Byłeś ostrzegany.
    > PLONK

    Cavallino,

    Potrafisz tylko pisać głupawe ogólniki.
    Ani razu nie uzasadniłeś tego co piszesz.
    Nic dziwnego, bo nie masz pojęcia o przepisach PoRD.

  • 135. Data: 2021-02-19 15:42:01
    Temat: Re: Dwor... zmiana kierunku jazdy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaTolko" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    >
    >To wynika z znaczenia słów w języku polskim.
    >Jaki kierunek ruchu Ci się zmienia, gdy droga skręca
    >i nie ma skrzyżowania ?

    Jak jest zakret, to i kierunek ruchu sie zmienia - takie jest
    znaczenie.

    A skoro jechalem na polnoc, a teraz jade na zachod - to tez kierunek
    zmienilem.

    J.

  • 136. Data: 2021-02-20 10:53:11
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Jak jest zakret, to i kierunek ruchu sie zmienia - takie jest znaczenie.
    > A skoro jechalem na polnoc, a teraz jade na zachod - to tez kierunek
    > zmienilem.
    >
    > J.

    Kierunek jest określany poprzez podanie nazwy miejscowości.
    Nie ma znaczenia ile razy droga skręci, kierunek pozostaje ten sam.

  • 137. Data: 2021-02-22 01:11:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2021 10:53:11 +0100, JaTolko napisał(a):

    > Kierunek jest określany poprzez podanie nazwy miejscowości.
    > Nie ma znaczenia ile razy droga skręci, kierunek pozostaje ten sam.

    Dosc rewolucyjna teza - a jesli po drodze jest pare skrzyzowan, na
    ktorych trzeba skrecic ?

    J.

  • 138. Data: 2021-02-23 08:29:52
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > a jesli po drodze jest pare skrzyzowan, ?
    >
    > J.

    Zmiana kierunku może wystąpić tylko na skrzyżowaniu.

    Jeżeli po drodze są skrzyżowania, to i tak droga prowadzi,
    przykładowo, do Wrocławia, Poznania
    i ten kierunek będzie zachowany niezależnie ile razy droga
    skręci.

  • 139. Data: 2021-02-23 14:46:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaTolko" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >przykładowo, do Wrocławia, Poznania
    >i ten kierunek będzie zachowany niezależnie ile razy droga

    Teraz mi sie troche uproscilo, ale dawniej byla np droga krajowa i
    bylo podane ktorymi ulicami przez miasto idzie.

    No i jesli przechodzila przez pare skrzyzowan, a na nich nalezalo
    kolejno skrecic w prawo, lewo, prawo, prosto, lewo ... to mowisz, ze
    kierunku nie zmienialem ?

    Ba - bywa, ze dwie drogi krajowe prowadza tymi samymi odcinkami
    drog/ulic ... i co z kierunkiem?
    Bo skoro sie polaczyly, to kiedys sie rozłączą, i kierowcy pojada w
    rozne strony ... a kazdy z nich mowi, ze kierunku nie zmienia, bo do
    celu prosto w/g rozporządzenia ...

    Wiec takiej definicji nie kupuje :-)

    J.

  • 140. Data: 2021-02-24 02:26:49
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

> [...]

    > skrecic w prawo, lewo, prawo, prosto, lewo ... to mowisz, ze kierunku nie

    Przecież przed wyjazdem zaplanowałeś jazdę do Pcimia
    i cały czas jechałeś w tym samym kierunku, niezaleznie ile skrzyżowań
    jest po drodze.

> [...]
    > strony ... a kazdy z nich mowi, ze kierunku nie zmienia, bo do celu prosto

    I mówi prawdę, bo kierunku nie zmienia - jedzie w kierunku który zaplanował.