  • 141. Data: 2021-02-24 12:17:00
    Temat: Re: Dwor... zmiana kierunku jazdy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaTolko" napisał w wiadomości grup

    >Przecież przed wyjazdem zaplanowałeś jazdę do Pcimia
    >i cały czas jechałeś w tym samym kierunku, niezaleznie ile skrzyżowań
    >jest po drodze.

    Moze i cos w tym jest, ale co - to nigdy nie trzeba migacza wlaczac,
    bo ciagle przeciez jade w tym samym kierunku ? :-)

    Poza tym ... jadac do miejscowosci X ja najpierw skrecam w strone
    przeciwna ... bo tam mam najblizszy dojazd do autotrady.
    Migac, nie migac ?

    No i czasem sie zdarza, ze ulica ktorą planowalem jechac jest
    zamknieta, i jade inna.
    Cel sie nie zmienil, ale planowana trasa juz tak ... migac, nie migac
    ?

    J.

  • 142. Data: 2021-02-24 12:31:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 24.02.2021 o 12:17, J.F. napisał:

    > No i czasem sie zdarza, ze ulica ktorą planowalem jechac jest
    > zamknieta, i jade inna.
    > Cel sie nie zmienil, ale planowana trasa juz tak ... migac, nie migac
    > ?

    Migać, pisać po polsku, nie stawiać spacji przed pytajnikiem.
    Albo wypierdalać z polskiej grupy p.m.s.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)

  • 143. Data: 2021-02-25 06:39:38
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > co - to nigdy nie trzeba migacza wlaczac, bo ciagle przeciez jade w tym
    > samym kierunku ? :-)
    >
    > J.

    Ale inni nie wiedzą w którym kierunku jedziesz i należy to sygnalizować
    zgodnie z przepisami.