  • 11. Data: 2020-07-03 13:31:35
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan Mateusz Viste napisał:

    >U mnie tak samo. Ale kol. Marek do wszystkiego używa smartfona
    >i zdaje się jest z tego dumny. Takich użytkwników traktuje się
    >inaczej, z większą troską.

    Skoro u niego dziala, a u nas nie, to kto tu powinien byc dumny ?

    Kliknalem prawym klawiszem, wybralem "otworz w nowym oknie",
    i tez juz mam

    Moze taki adres pomoze
    https://cdn-19.anonfiles.com/h077J3D3o4/cee7f704-159
    3776452/elektronika_pradow_slabych.zip

    J.

  • 12. Data: 2020-07-03 13:39:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Skoro u niego dziala, a u nas nie, to kto tu powinien byc dumny ?

    SOA#1

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-07-03 13:45:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > U mnie tak samo. Ale kol. Marek do wszystkiego używa smartfona
    > i zdaje się jest z tego dumny. Takich użytkwników traktuje się
    > inaczej, z większą troską.

    I faktycznie, na telefonie wyskakuje jakieś g..., jest próba wysłania SMS-a.
    https://i.imgur.com/GWavhRr.jpg
    https://i.imgur.com/JpoiOAK.jpg

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2020-07-03 13:49:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > I faktycznie, na telefonie wyskakuje jakieś g..., jest próba wysłania SMS-a.
    > https://i.imgur.com/GWavhRr.jpg
    > https://i.imgur.com/JpoiOAK.jpg

    No ładnie... podejrzewam, że to jakiś szemrany reklamodawca, z którym
    współpracuje anonfiles.

    Kiedyś przeglądając na telefonie LinkedIn (z aplikacji) telefon nagle
    zaczął wibrować, a w skrzynce SMSów pojawił mi się spamowy SMS
    przychodzący.

    Rozkręciłem małego Małysza (niestety nie poleciał zbyt daleko), ale od
    tamtej pory nie mam już LinkedIn na telefonie.

    --
    Słoń i mrówka przechodzą przez most.. Most się zerwał..
    Mrówka mówi do słonia: A mówiłam żebyśmy przechodzili osobno..

  • 15. Data: 2020-07-03 13:51:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/07/2020 10:57, Marek wrote:
    > Wysylasz linka do sajtu,.który bezczelnie próbuje wysłać smsa do płatnej
    > usługi ściągania plików.
    > Serio nie było innego miejsca do publikacji??

    Płatnych SMSów nie ma, ale jest żałosna reklama i jeszcze gorszy poziom
    programatorów JavaScript, bo pliku nie da się pobrać w niektórych
    przeglądarkach.

    Ku uwadze Queequeg: google drive nie zawiera reklam i bardzo zgrabnie
    się ściąga. I za friko.

  • 16. Data: 2020-07-03 13:52:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Jul 2020 13:22:58 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > U mnie tak samo. Ale kol. Marek do wszystkiego używa smartfona
    > i zdaje się jest z tego dumny. Takich użytkwników traktuje się
    > inaczej, z większą troską.

    Sorry ale ja nie mam czasu na siedzenie przy komputerze.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2020-07-03 13:53:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ciekawie -- choć to już nie elektronika -- czytało się też Uranię z 1946
    > r. Poprzednie wydanie było z 1939 r. z wiadomego powodu.
    >
    > https://www.urania.edu.pl/pliki/archiwum/urania_1946
    .pdf

    dzięki za to!

  • 18. Data: 2020-07-03 13:57:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Sorry ale ja nie mam czasu na siedzenie przy komputerze.

    Wiem. ONI też to wiedzą.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2020-07-03 14:06:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-03 o 13:45, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > I faktycznie, na telefonie wyskakuje jakieś g..., jest próba wysłania
    > SMS-a.
    > https://i.imgur.com/GWavhRr.jpg
    > https://i.imgur.com/JpoiOAK.jpg

    Opera Touch pobiera bez problemu.