  • 21. Data: 2020-07-03 14:11:16
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-03 o 14:09 +0200, Robert Wańkowski napisał:
    > 1 Mb/s :-(

    Ja tam się cieszę - zimą bywa że zejdę do 256K. Nie spieszy mi się,
    więc jest git.

    Mateusz

  • 22. Data: 2020-07-03 14:17:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Opera Touch pobiera bez problemu.

    Pewnie jest na tyle niszowa, że skrypt ją ignoruje :)
    Ściśle mówiąc, pobieranie idzie zawsze bez problemu, tylko czasem jeszcze
    jest dodatkowo akcja z SMS-em.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 23. Data: 2020-07-03 14:50:34
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > 1 Mb/s :-(

    Rzeczywistość Neostrady. Należy się cieszyć, że w ogóle działa.

    P.P.

  • 24. Data: 2020-07-03 19:24:58
    Temat: Re: Elektrotechnika pr?d?w s?abych (1918 r.)
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    Mateusz Viste <m...@x...invalid> wrote:
    > 2020-07-03 o 10:57 +0200, Marek napisa?:

    > Nie rozumiem o co chodzi. Klikn??em w link i plik 102 MB po kwadransie
    > by? ju? u mnie. ?adnych reklam, ?adnych nagabywa?, ?adnych sms?w.

    wget zamiast pliku daje Javascript. To "podpis" kombinatorow.
    Jedni po prostu chca troche Ci uprzykrzyc zycie (np. spowalniajac
    transfer) o ile nie zaplacisz. Inni bardziej kombinuja...

    --
    Waldek Hebisch

  • 25. Data: 2020-07-04 01:56:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    a...@m...uni.wroc.pl wrote:

    > wget zamiast pliku daje Javascript. To "podpis" kombinatorow.
    > Jedni po prostu chca troche Ci uprzykrzyc zycie (np. spowalniajac
    > transfer) o ile nie zaplacisz. Inni bardziej kombinuja...

    wget tak, ale...

    $ lynx -dump https://anonfiles.com/h077J3D3o4/elektronika_pradow_
    slabych_zip | grep cdn | awk '{print $2}'
    https://cdn-04.anonfiles.com/h077J3D3o4/bd8304b6-159
    3821182/elektronika_pradow_slabych.zip

    A ten link już można pobrać wgetem.

    --
    Jasiek przed ślubem bardzo prosił swoja Hanusię, żeby mu się oddała
    przed ślubem.

  • 26. Data: 2020-07-04 01:58:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Ku uwadze Queequeg: google drive nie zawiera reklam i bardzo zgrabnie
    > się ściąga. I za friko.

    Faktycznie z anonfiles jest jakiś problem na komórce. Z drugiej strony:

    $ curl -F "file=@elektronika_pradow_slabych.zip" https://api.anonfiles.com/upload

    I po uploadzie dostajesz json m.in. z linkiem. Wygodne.

    --
    Chodnikiem biegnie przerażona kobieta, a za nią groźnie sapiąc wielki
    mężczyzna. W końcu ona nie ma już sił. Staje, odwraca się do niego

  • 27. Data: 2020-07-04 02:17:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sirapacz <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    .pdf

    > dzięki za to!

    Tu jest więcej:

    https://www.urania.edu.pl/archiwum/urania-roczniki

    Ewentualnie:

    https://www.urania.edu.pl/zasoby/archiwum-uranii.htm

    Przychodzi żółw do jeża - fryzjera i mówi:
    - Poproszę na jeża.
    Jeż na to:
    - No to wskakuj!

  • 28. Data: 2020-07-04 02:37:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Napatoczyła mi się taka perełka:
    >
    > https://anonfiles.com/h077J3D3o4/elektronika_pradow_
    slabych_zip

    I taka mi się napatoczyła:

    Ksawery Sporzyński - Dziwy Elektryczności (1904 r.)

    https://cdn-16.anonfiles.com/19K1e1Eeo5/e1032056-159
    3823555/Dziwy%20elektrycznosci%20-%20K.Sporzynski%20
    (1904).pdf

    Jeśli link bezpośredni nie działa, to pełny:

    https://anonfiles.com/19K1e1Eeo5/Dziwy_elektrycznosc
    i_-_K.Sporzynski_1904_pdf

    Z tego co widzę, książka raczej koncentruje się na radiu (telegraf bez
    drutu, telefon bez drutu, telegrafia obrazów i pisma, trochę o
    promieniotwórczości, trochę o wpływie fal radiowych na mózg tak, jak to
    rozumiano 116 lat temu).

    Dla mnie książka mniej ciekawa, niż te cztery poprzednie, ale może kogoś
    zaciekawi.

    "Uczony amerykański przypuszcza, że fale, zbliżając i oddalając ośrodki
    nerwowe (neurony), zamykają i przerywają naprzemian prąd nerwowy mózgu,
    wywołując chwilowe prądy samoindukcyi (ekstra-prądy). Nerwy mają być
    przewodnikami, a odbieraczem samo oblicze, którego wyraz tak się zmienia
    pod wpływem iskry, np. wrażenia błyskawicy i pioruna".

    --
    - Gdybysmy przed baranem postawili wiadra: z woda i z alkoholem, to
    czego się napije baran? - pyta prelegent usilujacy roznymi przykladami

  • 29. Data: 2020-07-04 09:44:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Jul 2020 23:56:56 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > https://cdn-04.anonfiles.com/h077J3D3o4/bd8304b6-159
    3821182/elektronika_pradow_slabych.zip
    > A ten link już można pobrać wgetem.

    I nie można było tak od razu?
    Nie ma nic bardziej wqurwiajacego niż linki do plików przez które
    trzeba się 10x przeklinać zanim dostanie się docelowy "download url",
    nic osobistego, tylko taka uwaga do świata pełnego absurdów.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2020-07-04 11:02:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    3821182/elektronika_pradow_slabych.zip

    > I nie można było tak od razu?

    Ja nie wiem, czy ten powyższy link jest stały, czy tylko chwilowy,
    zmienny. W sumie czas pokaże.

    > Nie ma nic bardziej wqurwiajacego niż linki do plików przez które
    > trzeba się 10x przeklinać zanim dostanie się docelowy "download url",
    > nic osobistego, tylko taka uwaga do świata pełnego absurdów.

    Tak, zgadzam się. Przynajmniej żadnej captchy nie ma (nic mnie tak nie
    wk... jak captcha Googla -- znajdź samochód, znajdź światła, znajdź
    witrynę sklepu, rozjedź pieszego).

    --
    Wieczorem facet przychodzi do dentysty i prosi:
    - Niech mnie pan wyleczy. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jestem ćmą.