  • 21. Data: 2021-01-23 06:37:29
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-01-2021 o 23:38, J.F. pisze:

    > No przeciez napisalem - o elektrycznych przygodach :-)

    Daniela Grzyba?
    Wczoraj wrzucił fajną, że tesla tm3, w ciężkie mrozy, przy 120 km/h,
    nadal miała zasięg koło 300 km.
    A w trybie oszczędnościowym o 1/4 większy.

    > Obejrzyj

    Większość filmów Daniela oglądałem, więc drugi raz nie zamierzam

    >podyskutujemy :-P

    Jak napiszesz o czym.

  • 22. Data: 2021-01-23 13:03:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-22 o 20:11, J.F. pisze:

    > No jakze tak - uzywane auto podarowac ? :-)

    Raczej wypożyczenie do uzgodnionych testów podsumowanych
    filmem na YT. Znaczy zwykły marketing i robienie ludziom
    wody z mózgu.

    > Poza tym zobacz jaki zasieg potrzebuje obdarowany :-)

    Kiedyś potrzebował 300km teraz wystarczy mu 100km.

    > No tak :-)

    :-)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2021-01-23 13:08:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-22 o 23:19, Cavallino pisze:

    > ładowarek jest w
    >
    > Bo trzeba trochę dopłacić za ogólnoeuropejską kartę do ładowania, a nie
    > żydzić na darmowe, promocyjne karty od operatorów poszczególnych sieci,
    > w poszczególnych krajach.

    I jaki procent firm posiadających ładowarki ta karta obsługuje?

    > Pewnie jakieś stare odgrzewanie kotlety?
    > Świat idzie do przodu....

    Co oznacza że liczba firm posiadających ładowarki u których trzeba
    się zarejestrować a bywa że i podpisać umowę jeszcze wzrosła.

    To może kup jednak dizla.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2021-01-25 10:07:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Daniela Grzyba?

    I nie tylko.

    >Większość filmów Daniela oglądałem, więc drugi raz nie zamierzam

    To ci wystarczy 10s aby sobie przypomniec :-)
    No chyba, ze takie filmy wyparles juz z pamieci :-P

    >Jak napiszesz o czym.

    O pielgrzymce do Wloch rok temu.

    J.

  • 25. Data: 2021-01-25 10:10:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 22-01-2021 o 17:12, J.F. pisze:

    >Dzisiaj zwiedzałem Wrocław, bo Orlen (wprowadzając opłaty) mocno
    >utrudnił darmowe ładowanie u Was.

    No i gdzie ladowales ?

    >Pozostały po drodze praktycznie tylko ładowarki PKP i to dość wolne
    >(do tego tylko Type2).
    >Niestety, poza Zoe i Teslą, innymi autami nie da się ich efektywnie
    >wykorzystać podczas przerwy w podróży...

    A ta ladowarka PKP to gdzie ?
    Bo do Wroclawia powinienes dojechac, a potem zwiedzaj dlugo, niech sie
    laduje i pare godzin.
    Chyba, ze przyjedzie Daniel i Cie odlaczy :-P

  • 26. Data: 2021-01-25 10:12:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fri, 22 Jan 2021 20:18:12 +0100, J.F.

    >No ty notorycznie obsrwasz grupę postami o EVach. :P

    >Jak tylko zobaczyłem Grzyba to wyłączyłem
    >-- tego zjeba się nie daje słuchać.

    Szczegolnie, gdy niewygodne rzeczy mowi :-P

    J.

  • 27. Data: 2021-01-25 10:13:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-01-2021 o 10:07, J.F. pisze:

    > To ci wystarczy 10s aby sobie przypomniec :-)

    A Tobie ile potrzeba czasu, żeby opisać problem?

    > No chyba, ze takie filmy wyparles juz z pamieci :-P

    Względnie wykopałeś jakieś starocie, też nie mam ochoty sprawdzać.

    > O pielgrzymce do Wloch rok temu.

    Już na to odpowiedziałem - jak się nie żydzi na darmowych kartach, tylko
    używa roamingowych, to problem nie istnieje.
    Nie załadujesz tu, to załadujesz kawałek obok, na ładowarce innej sieci.

    Bankom też się zdarza że im system padnie, czy to powód żeby z nich w
    ogóle nie korzystać?

  • 28. Data: 2021-01-25 10:21:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-01-2021 o 10:10, J.F. pisze:

    > No i gdzie ladowales ?

    PKP.
    W Żmigrodzie (na wszelki wypadek, bo obawiałem się zajętych ładowarek we
    Wrocławiu, na szczęście niepotrzebnie) i we Wrocławiu.

    > A ta ladowarka PKP to gdzie ?

    Przy dworcu głównym.

    > Bo do Wroclawia powinienes dojechac, a potem zwiedzaj dlugo, niech sie
    > laduje i pare godzin.

    Ano.

    > Chyba, ze przyjedzie Daniel i Cie odlaczy :-P

    I coś w ten deseń mi się u Was przydarzyło, albo ładowanie zerwało się
    samo z siebie po 1h, bo nie doładował się do końca.

  • 29. Data: 2021-01-25 10:24:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-01-2021 o 10:12, J.F. pisze:

    > Szczegolnie, gdy niewygodne rzeczy mowi :-P

    Ludzie mają różne odchyły, czemu akurat on miałby nie mieć żadnych?
    Jeśli dobrze rozumiem tekst pod filmem, to odłączył kogoś kto się
    ładował, pod pretekstem przekroczenia regulaminu.

    Jak dla mnie to chamstwo i buractwo, nie licząc jeszcze bardziej
    chamskich i burackich przypadków, że ktoś stoi sobie już naładowany i
    zajmuje kabel, a ktoś inny czeka i ładować się nie może.

  • 30. Data: 2021-01-25 10:27:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A Tobie ile potrzeba czasu, żeby opisać problem?

    >Względnie wykopałeś jakieś starocie, też nie mam ochoty sprawdzać.

    Nie takie znow stare ...

> [...]
    >tylko używa roamingowych, to problem nie istnieje.
    >Nie załadujesz tu, to załadujesz kawałek obok, na ładowarce innej

    Byles, sprawdziles ?
    Ale tam zadna karta nie zadzialala, bo system w 95% ladowarek padl :-)

    Te Enel to takie "darmowe zbiorcze" czy do tych ladowarek, co
    zamierzali uzywac ?

    A swoja droga - sami sie uwiklali w jakis skomplikowany,
    scentralizowany system, nie mogloby byc normalnie - wsadzasz karte
    kredytową, ladujesz, obciaza ile tam wyszlo ?

    >Bankom też się zdarza że im system padnie, czy to powód żeby z nich w
    >ogóle nie korzystać?

    Ale powod, aby miec dwa banki ... lub trzy, lub 4 ... i karty ze
    wszystkich z nich.

    A tu co proponujesz - zapasowe auto na holu ? :-)

    J.