  • 191. Data: 2020-08-19 14:44:49
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2020 13:14:36 +0100, K napisał(a):

    > ze powietrze wcale przez to sie nie zrobilo czystsze.

    Nie wiesz co mówisz:
    https://dzienniknaukowy.pl/planeta/pandemia-koronawi
    rusa-zdjecia-satelitarne-pokazuja-czystsze-powietrze
    -nad-europa-i-chinami
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 192. Data: 2020-08-19 15:32:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 13:44, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie wiesz co mówisz:
    > https://dzienniknaukowy.pl/planeta/pandemia-koronawi
    rusa-zdjecia-satelitarne-pokazuja-czystsze-powietrze
    -nad-europa-i-chinami

    No minimalnie.

  • 193. Data: 2020-08-19 16:50:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-08-2020 o 08:50, J.F. pisze:

    > Nie dojedziesz, bo sie zasieg skonczy :-)

    Nie skończy się - co najwyżej będę musiał lekko odbic z pierowotnej trasy.
    A w najgorszym przypadku - przerwa na godzinę przy nabliższym domu i po
    kłopocie.

    > No chyba ze ... faktycznie masz "od biedy starczy na cala trase"

    Tak jest.

    > i po
    > polowie masz jeszcze sporo ładowarek.

    Akurat na tej trasie nie, ale w razie problemów mogę zmienić trasę na
    taką, gdzie ich wystarczająco

    > Zaraz ... to jaki masz zasieg?

    Realnie koło 250.
    W teorii nawet 300, zwłaszcza po drogach wojewódzkich.

    > Moze sie az tak bardzo nie pomylilem z
    > ladowaniem co 100km :-)

    Bardzo.
    Nie ma już takich aut.
    Nawet Leafem I przejechałbym 200 km latem.

  • 194. Data: 2020-08-19 16:50:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-08-2020 o 08:58, Mirek Ptak pisze:

    > Niby śmieszne, ale miałem tak w Rumuni
    > (https://goo.gl/maps/X6qASbgm9CcVBzAHA ) - kolejka była taka, że
    > pojechałem dalej i do następnej stacji dojechałem na oparach :)

    Też tak miałem, musiałem łapówkę dawać, żeby w ogóle zatankować.

  • 195. Data: 2020-08-19 16:52:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-08-2020 o 14:06, K pisze:

    > No to sa wlasnie te kompromisy na ktore musisz pojsc ;) wczoraj
    > krytykowal zestawy, ktore sie wyprzedzaja przez 10km, a dzis sam
    > wyprzedza jakby byl zestawem co by mu pradu starczylo do kolejnej stacji.

    No właśnie nie.
    Dlatego zużycie mam o 20% większe, niż miszcze oszczędności podają jako
    pewnik. ;-)

    A pierwszego elektryka kupiłem prawie rok temu....

  • 196. Data: 2020-08-19 16:53:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-08-2020 o 11:23, Pete pisze:

    > Wręcz odwrotnie.

    Mówię o sytuacji sprzed 15 lat - wtedy tak było.
    Potem już błędu z lpg nie powtarzałem.

  • 197. Data: 2020-08-19 17:25:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2020 o 13:06, K pisze:

    > No to sa wlasnie te kompromisy na ktore musisz pojsc ;) wczoraj
    > krytykowal zestawy, ktore sie wyprzedzaja przez 10km, a dzis sam
    > wyprzedza jakby byl zestawem co by mu pradu starczylo do kolejnej stacji.

    Ale poważnie koń kupił elektryka i teraz ruch zamula (bo elektyki zwjają
    asfalt, ale tylko przez chwilę) czy tylko tak gada?

    --
    Shrek

  • 198. Data: 2020-08-19 17:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2020 o 13:04, K pisze:

    > Problem polega na tym, ze Tesla poki co wyznacza kierunek, a przy tym
    > nie jest brzydka.

    No właśnie w tym problem, że to idzie nie w tym kierunku co powinno. A
    jeszcze gorsze jest to, że coraz głośniej mówi się o tym, że skoro
    ludziom się to nie podoba, to należy ich zmusić...

    --
    Shrek

  • 199. Data: 2020-08-19 17:32:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2020 o 13:14, J.F. pisze:

    > No, znakomicie podnosi koszty, jesli obsluga musi codziennie zbierac po
    > miescie i ładowac.
    >
    > Jakby tak mialy duzo miejsc parkingowych z gniazdkiem ...

    No jakby... Ale to by wymagało w praktyce wywaleniu prywatnych z miast,
    bo w zasadzie to problem jest już z samym miejscem parkingowym nie
    mowiąc o gnizdku.

    --
    Shrek

  • 200. Data: 2020-08-19 18:05:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No jakby... Ale to by wymagało w praktyce wywaleniu prywatnych z
    >miast, bo w zasadzie to problem jest już z samym miejscem parkingowym
    >nie mowiąc o gnizdku.

    A malo to takich urzednikow "trzeba utrudnic kierowcom jezdzenie" ?
    Poza tym akurat gniazdko sie przyda i prywatnym posiadaczom ...
    i nie bedziesz sie musial zastanawiac co zrobic z pradem z solarow w
    dzien, a nawet bedzie mozna zabrac prad do domu na noc :-)

    J.