  • 241. Data: 2020-08-20 16:04:45
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-20 o 07:30, J.F. pisze:

    > Bo abonament "sie nalezy" a miejsce nie.

    Nie ma takiej ilości miejsc parkingowych, żeby nie było ciągle mało.

  • 242. Data: 2020-08-20 16:07:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2020 o 16:02, Poldek pisze:

    > W jakim kierunku to powinno iść.

    Jeśli to ma być ato miejskie to powinno być małe i zwinne.

    > Jak?

    Zakazując innych.

    --
    Shrek

  • 243. Data: 2020-08-20 16:08:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Wystarczy cena. Reszta to kwestia sposobu używania - mi zasięg 300km i
    > ładowanie trwające 24h do pełna w zupełności mogłoby odpowiadać. Ale
    > nie w obecnej cenie. Jak będzie taki elektryk w wersji rodzinnej za 35
    > KPLN to kupię.

    Samochody już są za tanie, co sprawia, że jest ich dużo za dużo z czego
    zdecydowana większość 99% czasu stoi i zajmuje przestrzeń, w której
    mogłoby być coś fajniejszego.

  • 244. Data: 2020-08-20 16:55:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/08/2020 16:28, Shrek wrote:

    > No właśnie w tym problem, że to idzie nie w tym kierunku co powinno. A
    > jeszcze gorsze jest to, że coraz głośniej mówi się o tym, że skoro
    > ludziom się to nie podoba, to należy ich zmusić...

    Nie jestem ekspertem ale z tego co czytam ciekawiej wygladaja ogniwa
    paliwowe. Co do zmuszania ludzi do przesiadki przepisami to sie
    calkowicie zgadzam aczkolwiek do 2035 jak to sobie ustalily niektore
    kraje ta technologia moze sie bardzo mocno zmienic.

  • 245. Data: 2020-08-20 17:04:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-20 o 16:07, Shrek pisze:

    > Jeśli to ma być ato miejskie to powinno być małe i zwinne.

    Niechaj tak będzie. Jestem za.
    Ale mam 2 dzieci, za chwilę będzie 3, czyli będę potrzebował samochód do
    realnej jazdy w 5 osób. Czy mam mieć dwa samochody, jeden mały, drugi
    duży? Ale nie mam 2 miejsc parkingowych.

    > Zakazując innych.

    W sumie byłoby miło, gdyby nie było spaliniaków. Byłoby ciszej,
    przyjemniej i lepsze powietrze.

  • 246. Data: 2020-08-20 17:17:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/08/2020 16:04, Poldek wrote:

    > W sumie byłoby miło, gdyby nie było spaliniaków.  Byłoby ciszej,
    > przyjemniej i lepsze powietrze.

    Tak bedzie mniej wiecej gdy twoje nienarodzone bedzie mialo 15 lat.

  • 247. Data: 2020-08-20 20:02:45
    Od: cef <c...@i...pl>

  • 248. Data: 2020-08-20 20:11:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2020 o 17:04, Poldek pisze:

> [...]
    > realnej jazdy w 5 osób. Czy mam mieć dwa samochody, jeden mały, drugi
    > duży? Ale nie mam 2 miejsc parkingowych.

    Jak masz mieć dwa, to już lepiej jeden kompakt. I właśnie ty jest pies
    pogrzebany. Elektryki nadają się na auta miejskie, a ten segment w
    większości przypadków sensu nie ma - chyba że i tak potrzebujesz drugi
    samochód w rodzinie.

    > W sumie byłoby miło, gdyby nie było spaliniaków.  Byłoby ciszej,
    > przyjemniej i lepsze powietrze.

    Może i tak. Ale też bez nadmiernej przesady. Nowoczesne spqalinki są w
    miarę czyste i ciche. Jak który chałasuje to zwykle bmw z debilem
    pałującym go do odcinki i "sportowym" wydechem. Te nowsze w warunkach
    miejskich (do 70 nie mówiąc o 50) są całkiem akceptowalne, a przy 100 to
    i elektryki hałasują.

    --
    Shrek

  • 249. Data: 2020-08-20 20:13:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2020 o 20:11, Shrek pisze:

    > miarę czyste i ciche. Jak który chałasuje

    Autopac!

    --
    Shrek

  • 250. Data: 2020-08-20 23:20:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-08-2020 o 07:32, J.F. pisze:

    > A co bylo zlego w Leaf ? :-P

    Zasięg.

    > A to jeszcze nie trafilem.

    Nie tylko trafiłeś, ale i odpowiadałeś na niego. ;-)