  • 21. Data: 2020-06-23 17:44:26
    Temat: Re: Identyfikacja scalaka ?T2482
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mnie teraz pokazał tak:
    >
    > https://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=T24
    82

    no i jest...

  • 22. Data: 2020-06-23 17:50:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > https://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=T24
    82

    już wiem gdzie zrobiłem błąd... nie szukałem bezpośrednio na ich bazie
    tylko przez googla wyniki z wyszukiwań....

    dzieki

  • 23. Data: 2020-06-23 18:31:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    82

    > już wiem gdzie zrobiłem błąd... nie szukałem bezpośrednio
    > na ich bazie tylko przez googla wyniki z wyszukiwań....

    Tego dotyczyła moja porada: ludzie tak się przyzwyczalili do
    gugla, że jeśli on czegoś nie znajdzie, to są przekonani, że
    tego nie ma. Tymczasem do różnych rzeczy są różne bazy danych
    z narzędziami do mniej lub bardziej złożonych wyszukiwań.
    Trzeba korzystać.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2020-06-23 19:00:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > tego nie ma. Tymczasem do różnych rzeczy są różne bazy danych
    > z narzędziami do mniej lub bardziej złożonych wyszukiwań.

    zabiles mi wtedy takiego cwieka, że zacząłem latać po historii
    przeglądarki czy mi się przypadkiem nie uroiło.....

  • 25. Data: 2020-06-24 14:13:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie mam pojęcia - agregat wymienili.

    Nie chciałeś go sobie zostawić z czystej ciekawości, co padło, czy nie
    mogłeś?

    --
    Trzy lwy spotkały się na pustyni. Pierwszy jęcząc mówi:
    - Zjadłem Amerykanina z wrzodem żołądka i od wczoraj jestem chory.

  • 26. Data: 2020-06-24 14:30:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    > Nie chciałeś go sobie zostawić z czystej ciekawości, co padło, czy nie
    > mogłeś?

    Z jakiej racji miałbym zabierać sąsiadowi agregat?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2020-06-30 10:09:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Z jakiej racji miałbym zabierać sąsiadowi agregat?

    Faktycznie... nie zauważyłem info o sąsiedzie (;

    --
    W akademiku w pokoju studenckim trwa impreza. Biesiadnicy
    raz po raz wznosza toast: