eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 133

  • 101. Data: 2021-03-03 13:56:55
    Temat: Re: Izer. Naped z tylu.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Twoja technika jazdy FWD to sterowanie buksującymi po zerwaniu przyczepności
    kołami?
    I uważasz, że FWD jest "taki dobry" bo niby da się autko wyciągnąć kraulem w wybranym
    kierunku?
    No tak, Szwajcarzy po Twoim wpisie sprzedali wszystkie swoje Merole, a Holandia i
    Dania są rajem tylnonapędowców.


    -----
    > RWD pod gorke nie posterujesz.


  • 102. Data: 2021-03-03 14:09:23
    Temat: Re: Izer. Naped z tylu.
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-03-03 13:37, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:603f3d11$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 02.03.2021 o 23:53, HageRe pisze:
    >>> Trochę śniegu spadnie i już duże problemy z wjazdem na niewielkie
    >>> wzniesienie.
    >
    >> Akurat na wziesieniu to rwd na oko powinien działać lepiej niż fwd.
    >> Domyślam się, że prawdę piszesz, ale dlaczego tak jest?
    >
    > Tyl niedociazony w przecietnym RWD.
    > Co prawda nie sa to az takie duze roznice - pod gorke powinno sie
    > wyrownac ... za male gorki?
    >
    > No i to co pisze - RWD pod gorke nie posterujesz ...
    Tak sobie przypomniałem - lat temu prawie 40 sam widziałem jak ojciec
    kumpla na zimę wrzuca do bagażnika wołgi worek kartofli. :-)


  • 103. Data: 2021-03-03 14:12:33
    Temat: Re: Izera
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2021 o 13:40, J.F. pisze:
    >
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:603e9a2d$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 2021-03-02 o 15:11, J.F. pisze:
    >>> Naped z tylu ... nie lubie, ale ma go BWM, Mercedes, Lexus ... wiec i
    >>> poldka nie dyskwalifikuje.
    >
    >> Shrek już napisał dlaczego był z tyłu napęd.
    >> Kiedyś większość miała z tyłu - choćby sierra,
    >> którą chyba też jeździłeś.
    >> Ale dlaczego nie lubisz napędu z tyłu - jakieś doświadczenia?
    >
    > Sierra pirueta wykrecilem, i probowala mi jeszcze pare innych zrobic.
    > Jakos pojazdy FWD mi tego nie robily, przynajmniej nie na prostej drodze

    Dokładnie tak.
    Mnie też próbowały zabijać w ten sposób TYLKO auta z RWD.
    I dlatego z nich zrezygnowałem.


  • 104. Data: 2021-03-03 14:23:48
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:603e60bc$0$509$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.03.2021 o 15:30, J.F. pisze:
    >> Za tlumienie robi amortyzator, ktory tam jak najbardziej byl.
    >> Wiec raczej cos pisz o masie nieresorowanej - tych resorow, i mostu
    >> ...

    >Racja - tak czy inaczej dupa wylata;)

    Chyba nie jakos strasznie, skoro niektore poldki do dzis jezdza :-)

    J.


  • 105. Data: 2021-03-03 14:40:44
    Temat: Re: Izera
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-03-03 13:38, J.F. wrote:
    > Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:603f2a05$0$23915$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > On 2021-03-02 15:11, J.F. wrote:
    > [...]
    >>> Naped z tylu ... nie lubie, ale ma go BWM, Mercedes, Lexus ... wiec i
    >>> poldka nie dyskwalifikuje.
    >> Każdy porządny samochód ma napęd na tył albo AWD. Badziew ma napęd na
    >> przód, w dodatku często zasilany z dizla. :-)
    >
    > Ale dizla lubi tez mercedes i bmw :-)
    Ale to tylko do jakichś gruzów te dizle wstawiają. :-D Bo o mercu SL czy
    SLS, BMW M3/M4/M5/M6/M8 w dizlu to ja jeszcze nie słyszałem. :-)


  • 106. Data: 2021-03-03 14:45:29
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 14:23, J.F. pisze:

    >> Racja - tak czy inaczej dupa wylata;)
    >
    > Chyba nie jakos strasznie, skoro niektore poldki do dzis jezdza :-)

    Tak jak piszę - sytuację ratuje chujowy silnik;)

    --
    Shrek


  • 107. Data: 2021-03-03 14:47:38
    Temat: Re: Izer. Naped z tylu.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 13:37, J.F. pisze:

    >> Akurat na wziesieniu to rwd na oko powinien działać lepiej niż fwd.
    >> Domyślam się, że prawdę piszesz, ale dlaczego tak jest?
    >
    > Tyl niedociazony w przecietnym RWD.

    No ale właśnie na wzniesieniu większość masy idzie na tył.

    > No i to co pisze - RWD pod gorke nie posterujesz ...

    Czemu? IMHO lepiej niż fwd, gdzie jak się ślizgasz w czasie
    przyspieszenia to już żadnej sterowności nie masz.


    --
    Shrek


  • 108. Data: 2021-03-03 14:48:38
    Temat: Re: Izera
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, March 3, 2021, 1:31:50 PM, you wrote:

    >>> W RWD jeszcze trudniej, bo zazwyczaj mieli w miejscu, tam gdzie FWD
    >>> dawno pojechało (praktyka).
    >>Jeżdziłem różnymi dziwnymi bryczkami w tym o jakiś absurdalnych
    >>mocach z napędem na tył z głupawym automatem i bez żadnych esp. Na
    >>śliskim jednak lepiej się rusza z rwd - nie znaczy że łatwiej;)
    > Hm, te wspolczesne FWD maja dosc ciezki przod - to i dociazaja kola
    > napedzane.

    Współczesne, to są elektryki. Z rozkładem mas 50/50, niskim środkiem
    ciężkości i często z AWD

    > Osobiscie to najbardziej narzekam na brak sterownosci przy ruszaniu
    > pod gore - w FWD jak skrecisz kola to cos tam w bok ciagnie zgodnie z
    > zamiarem.
    > W RWD tyl sie zsuwa do rowu, bo taki boczny przechyl drogi :-(

    Mniej gazu, lepsze opony albo łańcuchy.
    Jakoś nigdy Poldkiem mnie do rowu nie ściągnęło. Lanosem sam skoczyłem
    - to było lepsze wyjście niż czołówka :)


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 109. Data: 2021-03-03 14:53:26
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 13:31, J.F. pisze:

    >> Jeżdziłem różnymi dziwnymi bryczkami w tym o jakiś absurdalnych mocach
    >> z napędem na tył z głupawym automatem i bez żadnych esp. Na śliskim
    >> jednak lepiej się rusza z rwd - nie znaczy że łatwiej;)
    >
    > Hm, te wspolczesne FWD maja dosc ciezki przod - to i dociazaja kola
    > napedzane.

    Mają też dużo mocy, której nie jesteś często w stanie wykorzystać, bo
    zerwałbyś przyczepność - im bardziej przyspieszasz, tym przód "lżejszy".
    W rwd na odwrót - im bardziej pałujesz tym dupa "ciężasza"

    > Osobiscie to najbardziej narzekam na brak sterownosci przy ruszaniu pod
    > gore - w FWD jak skrecisz kola to cos tam w bok ciagnie zgodnie z zamiarem.
    > W RWD tyl sie zsuwa do rowu, bo taki boczny przechyl drogi :-(

    W fwd to samo - jak koła buksują to jedzie gdzie grawitacja mówi.


    --
    Shrek


  • 110. Data: 2021-03-03 15:20:54
    Temat: Re: Izera
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raz w życiu zdarzyło mi się nie podjechać Poldolotem pod górę, w Szklarskiej,
    porządna zima, opony D-124 czy jak one tam,
    rozpędzałem się z przeciwstoku i nic.
    Ale Kadetem też nie, choć próbowałem wjeżdżać tyłem i dwóch pchających pomagierów
    miałem, żeby do kwatery dopchnąć.
    Myślę, że Dębica Frigo dałaby radę w obydwu przypadkach ;-)

    Swoją drogą ciekawe, którego wcześniej wyrzuci z trasy po pęknięciu przy 130-140 km/h
    gumy w drobny mak: RWD czy FWD.
    Poldolotem parę razy łapałem i nic (a to chyba jeszcze dętkowe były).
    Escortem po pęknięciu na zakręcie przodu odbyłem lot jak na amerykańskim filmie
    (opowiadał ten za mną).


    -----
    > Jakoś nigdy Poldkiem mnie do rowu nie ściągnęło.

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: