  • 11. Data: 2021-02-25 12:11:19
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 11:14, J.F. pisze:

    > No ale to chyba lepiej wtedy wypowiedziec najem, niz zostac z drogim
    > samochodem, ktory mial byc na tani prad, a bedzie na drogi prad ...

    Z zusu się wypisz, to pogadamy:P Albo z abonamentu rtv. Oni tworzą prawo
    i mają twoją kasę czy tego chcesz czy nie. Wystarczy, że zabronią reszty
    i będą go dotować. Wtedy masz opcję albo przy nim zostać albo autobus,
    bo kasę na samochód już wydałeś w dotacjach. Ale obstawim raczej że
    gówno z tego wyjdzie jak ze wszystkich "narodowych" programów.

    > A najem jest po to, aby ukryc faktyczna cene i wielkosc dofinansowania ?

    Cholera ich wie po co - być może jeszcze sami nie widzą. Jak nie będzie
    twoje, to zrobią z tym co chcą i jak chcą jednym tweetem :P Już raz się
    na ofe umawialiśmy. Już są głosy, że dziennik ustaw w istocie powinien
    nazywać się nocnik, bo zawartość jest tworzona właśnie w tej porze doby:P

    > Na Tesle byly, na Lotusa Elise byly, kolejki po iphone sie 24h wczesniej
    > ustawiaja - komuna przychodzi powoli.

    U nas szybciej. Wystarczy że program elektromobilności jest "narodowy",
    żeby wiedzieć, że z tego gówno wyjdzie a zapłacą podatnicy. I to
    abstrahując od tego inżyniera z jutuba, bo on akurat może być ekspertem
    (choć mało prawdopodobne - pis ekspertów nie zatrudnia bo wiadomo co...)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-02-25 13:14:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No ale to chyba lepiej wtedy wypowiedziec najem, niz zostac z drogim
    > samochodem, ktory mial byc na tani prad, a bedzie na drogi prad ...

    O to to właśnie - jak już zakończyłem przygodę chwilowo swoją przygodę z
    ev, dokładnie z tego powodu.

  • 13. Data: 2021-02-25 13:42:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 13:14, Cavallino pisze:

    > O to to właśnie - jak już zakończyłem przygodę chwilowo swoją przygodę z
    > ev, dokładnie z tego powodu.

    Uuu. Co się stało?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-02-25 14:17:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-24 o 23:46, Shrek pisze:

    > Ogólnie mało który producent chwali się modelami, które wporwadzi za
    > cztery lata.

    Cała ta Izera to dziecko polityki więc nie zachowują się jak
    producenci.

    > Tak - w podatkach.

    Skoro w podatkach to nie chciał tylko wziął.
    I nie będzie to próba oszustwa. :-)
    Ale to wiesz bo ten fragment postu zgrabnie wykasowałeś z cytatu.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-02-25 14:19:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-25 o 11:02, J.F. pisze:

    > No wiesz - im wiecej wydadza na projekt, tym wieksze bedzie parcie, aby
    > produkowac ...

    Jedyne słuszne parcie na produkcję to kolejka chętnych do kupna.
    Skoro tego nie ma to nie widzę powodów do wyrzucania pieniędzy
    w błoto.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2021-02-25 14:23:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-02-25 o 10:54, Shrek pisze:

    > Różnica taka, że tesle powstały, a izera... no coż - ze sztandarowych
    > inwestycji pisów i spółki to tylko zaczęli kopać nikomu niepotrzebny
    > kanał i zburzyli terminal lotniska w radomiu:P A no i trochę szpitali
    > patiomkinowskich.
    >
    > Zobaczycie - jeszcze będzie danina na te elektryki. Domyślnie zapisujesz
    > się do programu, a jak chcesz się wypisać, to 25% opłaty manipulacyjnej.
    > Pomijając już że w prądzie się dorzuciłeś:P MAski słabo szły to...

    Ale Tesla też zaczęła od przedpłat, jak jeszcze fabryki nie było.
    Przemol zdaje się mocno czekał i się nie doczekał...
    T.

  • 17. Data: 2021-02-25 14:28:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 14:17, RadoslawF pisze:

    > Cała ta Izera to dziecko polityki więc nie zachowują się jak
    > producenci.

    No przecież o tym piszę, że on sami nie wiedzą co chcą wyprodukować, za
    ile i jak i kim. Na razie mają zarząd i wizkę. Skończy się jak wszystko
    co "narodowe".

    > Skoro w podatkach to nie chciał tylko wziął.

    Chciał i wziął. Myślisz, że mari zajebał niechcący? ;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-02-25 14:32:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 11:02, J.F. pisze:

    > No wiesz - im wiecej wydadza na projekt, tym wieksze bedzie parcie, aby
    > produkowac ...

    I w ten sposób już czwartą dekadę budujemy elektrownie atomową;)

    Zastanawiam się co takiego narodowego udało nam się zbudować po 89.
    Autostrady też musieliśmy zacząć od wątpliwego dilu. Wiem - Stadion
    narodowy;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-02-25 14:37:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 14:23, T. pisze:

    > Ale Tesla też zaczęła od przedpłat, jak jeszcze fabryki nie było.

    Ale za teslą nie stał dziad z żoliborza bez prawka jazdy,
    niezatrudniający ekspertów, a jeden z większych wizjonerów
    dotychczasowej historii XXIw. A i tak mało się nie wyjebał i zarówno z
    terminowością jak i jakością było kiepsko.

    > Przemol zdaje się mocno czekał i się nie doczekał...

    No właśnie. To teraz masz do wyboru - zamawiasz teslę z przedpłatą u
    muska czy izerę u matiego? Odpowiedź uzasadnij w ośmiu znakach;)

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-02-25 15:03:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >Ale za teslą nie stał dziad z żoliborza bez prawka jazdy,
    >niezatrudniający ekspertów, a jeden z większych wizjonerów

    Ktory wczesniej trzy razy zbankrutowal ?

    J.