  • 31. Data: 2020-10-23 14:00:03
    Temat: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mi dla odmiany diagnosta stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany
    > dowodu. W sumie to przecież chyba nawet nie ma obowiązku
    > posiadania dowodu (przy sobie)?

    Była tu juz kiedys taka dyskusja.
    Wniosek był taki ze na terenie RP nie musisz miec dowodu
    rejestracyjnego wiec trudno zeby cie ukarali za cos czego nie widza.
    Ale problem mogłby być jakbys wywinał coś za granica.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 32. Data: 2020-10-23 14:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > I teraz niech mi ktos powie dlaczego ten kwitek jest wazny przez 2
    > tygodnie.

    Nie ma zadnego racjonalnego powodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 33. Data: 2020-10-23 14:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX n...@g...com ...

    > Wejdzie w życie jak mądrale z PO zrobią "swoją lepszą wersje w
    > senacie" i po ponownym naprostowaniu w sejmie podpisze prezydent.?

    Mam jakies dziwne wrazenie ze głosowałes na pis... ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,