  • 11. Data: 2020-07-24 19:25:31
    Temat: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty.

    Posłuchaj uwag Konfederacji do tych nowszych nie lepszych przepisów.

  • 12. Data: 2020-07-24 19:57:51
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-07-24 17:19, yabba wrote:

    > Kwitek z SKP jest ważny 2 tygodnie lub miesiąc.

    to nie bylo tak ze wazny to on jest ale byl obowiazek w ciagu 30 dni
    zaktualizowac dr w przypadku jakichkolwiek zmian?

    a skoro teraz go fizycznie nie wozimy to nie ma to zadnego znaczenia bo
    i tak liczy sie cepik

  • 13. Data: 2020-07-24 20:37:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, K.
    On 24.07.2020 17:39 you wrote:

> [...]
    zy-sobie/hn7mlqm
    > Juz za kilkanascie lat w Polsce nie trzeba bedzie wymieniac tablic
    > przy kupnie/sprzedazy auta z poza powiatu, bedzie mozna tablice
    > nabyc w internecie. Tylko co sie stanie z tymi wszystkimi
    > urzednikami?

    W tej nowelizacji jest również możliwość zatrzymania starych tablic.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2020-07-24 22:32:56
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 24-07-2020 o 17:28, 2409 pisze:
    > yabba w

    > Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)
    >
    > Aha, w mObywatelu mi piszą, że badanie techniczne się kończy za xx dni, a w
    > DR pięczątka z 2018...
    >
    > Ogarnijcie się oszołomy... Ktoś wam płaci za sianie strachu?
    > Zwykłe usankcjonowanie stanu istniejącego, bo i tak kar nie ma i nie było...

    Przez rok jeździłem z kwitkiem, bo nie chciało mi się wymienić dowodu i
    przy następnym przeglądzie diagnosta wyjaśnił mi, że jeździłem bez
    formalnego dowodu przeprowadzenia przeglądu z wynikiem pozytywnym.
    Nie znam numeru tego przepisu.

    yabba

  • 15. Data: 2020-07-25 18:03:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 22:32, yabba pisze:

> [...]
    > przy następnym przeglądzie diagnosta wyjaśnił mi, że jeździłem bez
    > formalnego dowodu przeprowadzenia przeglądu z wynikiem pozytywnym.

    Mi dla odmiany diagnosta stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany dowodu.
    W sumie to przecież chyba nawet nie ma obowiązku posiadania dowodu (przy
    sobie)?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-07-25 18:30:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-25 o 18:03, Shrek pisze:

    > Mi dla odmiany diagnosta stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany dowodu.
    > W sumie to przecież chyba nawet nie ma obowiązku posiadania dowodu (przy
    > sobie)?

    Ja też nie znalazłem czasu, żeby wymienić dowód i jak się dowiedziałem,
    że ten kwit od diagnosty ważny jest ileś tam dni, to stwierdziłem, że skoro
    w systemie widać, że badania są, to po co zabierać dowód ze sobą?
    Tzn dowód zazwyczaj mam ale w zależności od okoliczności mogę uznać że
    nie mam.
    Kiedyś można było dostać 50zł mandatu a teraz pewnie nawet i tego nie dają.

  • 17. Data: 2020-07-25 18:33:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2020 o 18:30, cef pisze:

    > Tzn dowód zazwyczaj mam ale w zależności od okoliczności mogę uznać że
    > nie mam.
    > Kiedyś można było dostać 50zł mandatu a teraz pewnie nawet i tego nie dają.

    W mPojazd nie ma miejsca na pieczątki;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-07-25 22:16:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W wielu miejscach natrafiłem na praktycznie ten sam tekst.
    > Ale nigdzie nie znalazłem równie istotnej informacji: kiedy nowela
    > wchodzi w życie.
    >
    > Wie ktoś coś?

    szukałem tego samego. jedyne co znalazłem, to informacja, że
    przedmiotowe zmiany w przepisach zostaną ogłoszone w dzienniku ustaw
    z... 3 miesięcznym wyprzedzeniem. czyli jak zadziałają, to dopiero
    jesień zima 2020

    ToMasz

  • 19. Data: 2020-07-26 10:39:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Swoja droga ta nalepka na szybe to byl idotyzm najwiekszy po
    > naklejce/hologramie legalizacyjnym na tablicach.

    Nie do końca - niejednego złodzieja paliwa z kradzionymi tablicami
    złapali właśnie po naklejce. :-)
    T.

  • 20. Data: 2020-07-26 14:43:06
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmiany w przepisach zostaną ogłoszone w dzienniku ustaw z... 3 miesięcznym
    > wyprzedzeniem. czyli jak zadziałają, to dopiero jesień zima 2020

    Wejdzie w życie jak mądrale z PO zrobią "swoją lepszą wersje w senacie" i po
    ponownym naprostowaniu w sejmie podpisze prezydent.?