  • 21. Data: 2020-07-26 14:54:52
    Temat: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:rff7fj$jik$1$m4rkiz@news.chmurka.net...

    > to nie bylo tak ze wazny to on jest ale byl obowiazek w ciagu 30 dni
    > zaktualizowac dr w przypadku jakichkolwiek zmian?
    >
    > a skoro teraz go fizycznie nie wozimy to nie ma to zadnego znaczenia bo i
    > tak liczy sie cepik

    Za granicą nie wozimy? Cepik?

  • 22. Data: 2020-07-27 09:25:05
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "6392" <2...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > BaX w

    > LOL -- a teraz muszą? Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)

    Muszą, nie muszą to cytat z podlinkowanego arta.

    > To akurat ma ręce i nogi, bo skoro DR zatrzymano i odesłano
    > pacjęnta(MłodaLekarka) do SKP to po co go jeszcze Covid-ować w gminie...

    > Dureń jesteś ty, bo tyle lat nie potrafisz ustawić czytnika, żeby nie psuł
    > kodowania i wklejasz w innym kodowaniu niż (nie)deklarujesz

    A jednak durnie z KO, reszta opozycji była ZA.

    https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/agent.xsp?symbol=g
    losowania&NrKadencji=9&NrPosiedzenia=15&NrGlosowania
    =48

  • 23. Data: 2020-07-27 09:29:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/07/2020 09:39, T. wrote:

    > Nie do końca - niejednego złodzieja paliwa z kradzionymi tablicami
    > złapali właśnie po naklejce. :-)
    > T.

    To chyba mieli na stacji kamery z zoomem jak w CSI.

  • 24. Data: 2020-07-27 09:55:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2020 o 09:25, BaX pisze:
    > Użytkownik "6392" <2...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Muszą, nie muszą to cytat z podlinkowanego arta.

    > A jednak durnie z KO,

    PLONK
    Grupy Ci się pomyliły zdecydowanie....

  • 25. Data: 2020-07-27 17:09:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ja też nie znalazłem czasu, żeby wymienić dowód i jak się dowiedziałem,
    > że ten kwit od diagnosty ważny jest ileś tam dni, to stwierdziłem, że skoro
    > w systemie widać, że badania są, to po co zabierać dowód ze sobą?
    > Tzn dowód zazwyczaj mam ale w zależności od okoliczności mogę uznać że
    > nie mam.

    Chyba że w systemie jest adnotacja, że nowy dowód nie został wydany...

  • 26. Data: 2020-07-27 19:51:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-27 o 17:09, Uncle Pete pisze:

    > Chyba że w systemie jest adnotacja, że nowy dowód nie został wydany...

    Nie sądzisz chyba, że cepik jest tak mądry, że potrafi wyliczyć kiedy
    się kończy
    miejsce na wpis w dowodzie?
    Może być zarówno sytuacja gdy przeciągniesz każdy przegląd o kilka miesiecy
    i zaoszczędzisz dodatkowy rok a raz kiedyś w służbowym aucie (nie było
    wtedy dostępu do systemu) przegląd zrobili ale diagnosta nie wbił
    pieczątki nikt tego nie zauważył i przybyło dodatkowe miejsce.
    A to już w sierpniu zbliża mi się termin tego auta -pewnie poczekam do
    września, żeby sobie nie robić problemów w wakacje.

  • 27. Data: 2020-07-27 23:07:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nie sądzisz chyba, że cepik jest tak mądry, że potrafi wyliczyć kiedy
    > się kończy
    > miejsce na wpis w dowodzie?

    Może być jeszcze inaczej. Czy to zaświadczenie, które się dostaje od
    diagnosty kiedy nie masz miejsca na pieczątki jest takie same, kiedy
    dostajesz zwykłe po przeglądzie i wbiciu pieczątki? Bo jeżeli jest inne,
    może to być widoczne w systemie.

  • 28. Data: 2020-07-28 03:18:36
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-07-2020 o 23:07, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > diagnosty kiedy nie masz miejsca na pieczątki jest takie same, kiedy
    > dostajesz zwykłe po przeglądzie i wbiciu pieczątki? Bo jeżeli jest inne,

    Po normalnym przeglądzie z wbitą pieczątką nigdy nie dostałem żadnego
    zaświadczenia. Tylko paragon/fakturę za usługę.

    yabba

  • 29. Data: 2020-07-28 09:57:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Po normalnym przeglądzie z wbitą pieczątką nigdy nie dostałem żadnego
    > zaświadczenia. Tylko paragon/fakturę za usługę.

    Od dwóch lat dostaję razem z wbitą pieczątką. Może to od SKP zależy, ale
    chyba nie powinno.

  • 30. Data: 2020-07-28 11:51:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-28 o 03:18, yabba pisze:

    > Po normalnym przeglądzie z wbitą pieczątką nigdy nie dostałem żadnego
    > zaświadczenia. Tylko paragon/fakturę za usługę.

    Ja po normalnym przeglądzie z wbiciem do dowodu dostaję
    takie zaświadczenie i jest ono identyczne jak to gdy diagnosta nic nie
    wbija,
    bo nie ma miejsca.