  • 111. Data: 2021-03-27 12:59:14
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Mar 2021 17:53:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na razie mam doswiadczenie z jedna lodowka, ktora faktycznie jakies
    > 5
    > lat wytrzymala ... ale to tylko termostat sie uszkodzil.

    No to ja do tego dodam swoją pralkę która 5 lat wytrzymała... ale
    "tylko" łożyska się zepsuły. Wszystko inne w niej śmiga.
    W poprzedniej pralce łożyska wytrzymały 10 lat, w tej tylko 5, jest
    postęp.

    Zalecenia po wymianie łożysk od firmy naprawiającej bęben:
    "uszkodzenie łożysk spowodowane praniem w zbyt niskiej temperaturze
    oraz stosowanie zbyt dużej ilości środków piorących".
    takim zaleceniem trudno sprostać bo większość rzeczy w codziennym
    praniu nie powinna być prana wysokiej temperaturze to raz, dwa
    ogólnie preferuję się niskie temperatury prania.
    Co do ilości środków to też dziwne bo stosuje saszetki (jedną na
    pranie) i nie da się wrzucić pół saszetki. Co i tak uważam, że mało
    jest.

    --
    Marek

  • 112. Data: 2021-03-27 13:29:15
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 12:59, Marek pisze:

    > Zalecenia po wymianie łożysk  od firmy naprawiającej bęben: "uszkodzenie
    > łożysk spowodowane praniem w zbyt niskiej temperaturze oraz stosowanie
    > zbyt dużej ilości środków piorących".

    A niby *co innego* mogli zalecić ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 113. Data: 2021-03-28 09:10:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Mar 2021 13:29:15 +0100, PeJot <P...@n...pl> wrote:
    > A niby *co innego* mogli zalecić ?

    A musieli cokolwiek zalecać? Jak już bym musiał to bym zalecił
    przysłowiowe "ten typ tak ma".

    --
    Marek

  • 114. Data: 2021-03-28 11:07:47
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-03-28 o 09:10, Marek pisze:

    > A musieli cokolwiek zalecać? Jak już bym musiał to  bym zalecił
    > przysłowiowe "ten typ tak ma".

    Dupochron i tyle.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 115. Data: 2021-03-28 18:21:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Mar 2021 11:07:47 +0200, PeJot <P...@n...pl> wrote:
    > Dupochron i tyle.

    Ale to dupochron serwisu w berecie z antenką, który wymieniał te
    łożyska (serwis autoryzowany zaleca kupno nowej pralki), bo kiedyś
    tam ogłosił, że po takiej wymianie daje gwarancję na kolejne 5 lat
    ale widząc pranie w niskich temperaturach już na te 5 lat gwarancji
    nie daje.

    --
    Marek

  • 116. Data: 2021-07-16 17:52:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-03-09 o 14:53, Marek pisze:
    > Po co to?

    Może to AQUAFUSION, aby podczas pobierania wody proszek nie wlał się do
    pompy?

    Robert