  • 401. Data: 2020-08-30 20:08:54
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2020 o 10:26, cef pisze:

    > Jednak chyba bardziej finanse niż ciasnota,
    > bo zdecydowana większość społeczeństwa to centusie
    > i do tych wynalazków się nie garną,

    Poza tymi, których faktycznie w tej chwili nie stać (fakt, grupa spora i
    jeszcze nie ten moment), to to garnięcie lub nie, przy jednoczesnym
    kupowaniu podobnych cenowo spaliniaków jest tym o czym pisałem.

  • 402. Data: 2020-08-31 05:14:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2020 03:14:41 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ile się będzie ładować to Ci auto wyświetla po rozpoczęciu ładowania.
    > Więc wiesz kiedy masz wrócić.

    Ale tak w miare dokladnie?
    Tzn jak wyswietli na poczatku, ze 2h bedzie trwalo ladowanie,
    to nie skonczy sie po 1:30 czy 1:45 ?

    Choc jak bedzie kolejka czekala ... po ilu minutach zlinczuja?
    2, 5 , 10 ? :-)

    > Potem możesz zweryfikować zdalnie.

    auto czy ladowarka ma swoja strone www?

    A lacznosc jak - producent abonament gsm placi ?

    J.

  • 403. Data: 2020-08-31 05:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2020 10:24:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Na stacji podatkowej też musisz. Włożyć i wyjąć, w ściśle określonym
    > czasie. Nie możesz sobie pójść, musisz stać jak ten ciul na weselu.

    Trwa na tyle szybko, ze raczej nikt nie mysli o tym, zeby wsadzic rure
    i pojsc na obiad.
    Do toalety moze bym wyskoczyl, ale ten zatrzask czesto nie dziala.

    Pozostaja wiec chamy, co ida zaplacic, i dluzsze zakupy, kawa, hotdog,
    a auto dystrybutor blokuje. Tylko ze takich prawie nie ma ...

    J.

  • 404. Data: 2020-08-31 05:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Aug 2020 08:32:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dokładnie tak.
    > I właśnie do tych wniosków doszedłem rok temu.
    > Jak wprowadzą opłaty, albo zaczną się kolejki, to już pójdzie tylko siłą
    > rozpędu, a ładowanie trzeba będzie przenieść do garażu.
    >
    > Ale co zyskam do momentu gdy tak się nie stanie, to moje i nikt mi tego
    > nie wyjmie.
    > Wczoraj wyjazd Poznań-Gdynia-Poznań, koszt ok 0,50 zł (prąd na
    > doładowanie do 100% w swoim garażu).

    Tylko auto kosztowalo 100 tys ?
    No dobra, nowy benzyniak tez swoje kosztuje ...

    A gdzie ladowales po powrocie do Poznania ?
    W sensie - czy czasu nie traciles ...

    J.

  • 405. Data: 2020-08-31 08:03:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 05:14, J.F. pisze:

    > Ale tak w miare dokladnie?
    > Tzn jak wyswietli na poczatku, ze 2h bedzie trwalo ladowanie,
    > to nie skonczy sie po 1:30 czy 1:45 ?

    Raczej nie.
    Dobijanie do 100% trwa bardzo długo, do tego stopnia, że praktycznie
    nikt tego nie robi.

    W każdym razie w moim aucie, jak podłączyłem w sobotę w Gdyni (na
    wolniejszej ładowarce) to pokazał czas 2:10 do pełna, ale po 2:25 gdy
    wróciłem, wyświetlał już 100%, ale nadal sie ładował.

    > Choc jak bedzie kolejka czekala ... po ilu minutach zlinczuja?
    > 2, 5 , 10 ? :-)

    > auto czy ladowarka ma swoja strone www?

    Przecież pisałem powyżej.

    > A lacznosc jak - producent abonament gsm placi ?

    Zależy od auta.
    U mnie płaci producent (przez 3 lata), nie wiem jak jest w każdym innym.

  • 406. Data: 2020-08-31 08:06:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 05:24, J.F. pisze:

    > Tylko auto kosztowalo 100 tys ?

    O 1/4 mniej.

    > No dobra, nowy benzyniak tez swoje kosztuje ...
    >
    > A gdzie ladowales po powrocie do Poznania ?

    Późno było, więc w garażu się trochę podładował przez noc, a potem już
    wczoraj na Kauflandzie, przy powrocie z term.

    > W sensie - czy czasu nie traciles ...

    Tak, 1 minutę na podpięcie do gniazdka. ;-)

  • 407. Data: 2020-08-31 09:08:41
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-31 o 08:03 +0200, Cavallino napisał:
    > W każdym razie w moim aucie, jak podłączyłem w sobotę w Gdyni (na
    > wolniejszej ładowarce) to pokazał czas 2:10 do pełna, ale po 2:25 gdy
    > wróciłem, wyświetlał już 100%, ale nadal sie ładował.

    Tylko że u ciebie jest zdaje się aku 50 kWh, które jest limitowane
    softem do 40-stu, więc może jakieś cyrki czasem wychodzą w liczeniu?

    > U mnie płaci producent (przez 3 lata), nie wiem jak jest w każdym
    > innym.

    Tzn. klient finansuje 3 letni abonament przy zakupie.

    Mateusz

  • 408. Data: 2020-08-31 09:11:11
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-31 o 05:14 +0200, J.F. napisał:
    > Choc jak bedzie kolejka czekala ... po ilu minutach zlinczuja?
    > 2, 5 , 10 ? :-)

    Moje doświadczenie z pralniami wskazuje, że tego czasu nie liczy się w
    minutach. Człowiek to bardzo niecierpliwy zwierz... No ale być może u
    e-kierowców jest inaczej.

    Mateusz

  • 409. Data: 2020-08-31 12:51:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    >Tylko że u ciebie jest zdaje się aku 50 kWh, które jest limitowane
    >softem do 40-stu, więc może jakieś cyrki czasem wychodzą w liczeniu?

    >Tzn. klient finansuje 3 letni abonament przy zakupie.

    Byc moze akcjonariusze - promocja taka.

    Zreszta EU wymaga raportowania wypadkow przez samochody, wiec modem
    komorkowy na pokladzie maja nawet spaliniaki.

    J.

  • 410. Data: 2020-08-31 12:56:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >O 1/4 mniej.

    Taniocha ... czy liczysz bez VAT ?

    >Późno było, więc w garażu się trochę podładował przez noc, a potem
    >już

    Uuu, na wlasny koszt :-)
    Prad podobno masz za darmo, ale za fotoogniwa musiales zaplacic :-)

    >wczoraj na Kauflandzie, przy powrocie z term.

    >Tak, 1 minutę na podpięcie do gniazdka. ;-)

    Ladowanie w czasie zakupow fajna rzecz, tylko ze pod moim Kauflandem
    nie ma ładowarki :-(
    Ale za rok moze bedzie ...

    J.