  • 411. Data: 2020-08-31 13:02:37
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rii3s2$vdr$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 31-08-2020 o 05:14, J.F. pisze:

    >Raczej nie.
    >Dobijanie do 100% trwa bardzo długo, do tego stopnia, że praktycznie
    >nikt tego nie robi.

    O tyle fajne, ze ladowarka pokazuje, ze ładuje, wiec nie mozna miec
    pretensji do kierownika.
    No chyba, ze to ty czekasz w kolejce na ladowanie, a kierownik sobie
    piwo popija na rynku, i w *** ma, ze ktos tam czeka w wk* sie, ze
    kierownik do 100% laduje zamiast zwolnic przy 95 :-)

    W każdym razie w moim aucie, jak podłączyłem w sobotę w Gdyni (na
    wolniejszej ładowarce) to pokazał czas 2:10 do pełna, ale po 2:25 gdy
    wróciłem, wyświetlał już 100%, ale nadal sie ładował.

    >Przecież pisałem powyżej.

    A ok, ładowarke odpalasz z apki.
    Czyli trzeba doliczyc drozszy model telefonu, z wieksza pamiecia, albo
    i drugi abonament, zeby ci apki nie grzebaly po waznym telefonie :-)
    I powerbank, zeby sie telefon nie rozladowal :-)

    J.

  • 412. Data: 2020-08-31 13:06:15
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-31 o 12:51 +0200, J.F. napisał:
    > Zreszta EU wymaga raportowania wypadkow przez samochody, wiec modem
    > komorkowy na pokladzie maja nawet spaliniaki.

    Chyba nie w temacie jestem. W mojej jednorocznej Logance też znajdę
    modem? Rzucisz jakimś (poważnym) linkiem w temacie?

    Mateusz

  • 413. Data: 2020-08-31 13:18:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 13:02, J.F. pisze:

    > A ok, ładowarke odpalasz z apki.

    Nie wszędzie, ale w większości przypadków tak (przynajmniej w darmowych
    ładowarkach).
    Niestety.
    Jeszcze rok temu std było kliknięcie na ekranie ładowarki i nic więcej.

    > Czyli trzeba doliczyc drozszy model telefonu, z wieksza pamiecia, albo i
    > drugi abonament, zeby ci apki nie grzebaly po waznym telefonie :-)

    Rozumiem, że masz osobny telefon do każdej apki?
    Czy po prostu pierdzielisz jak pozostali hejterzy?

    > I powerbank, zeby sie telefon nie rozladowal :-)

    Masz prąd w samochodzie przecież.

  • 414. Data: 2020-08-31 13:21:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:56, J.F. pisze:

    > Taniocha ...

    Inaczej bym nie kupił, tylko nowego Leafa.

    > czy liczysz bez VAT ?

    Bez vat jeszcze mniej.

    > Uuu, na wlasny koszt :-)

    Tak, kosztowało mnie ze 2 zł....
    Ale o 24 nie chciało mi się stawać przed Poznaniem, żeby uzupełnić zapas
    na kolejny, nawet jeśli zrobiłbym to w 10 czy 15 minut...

    > Ladowanie w czasie zakupow fajna rzecz, tylko ze pod moim Kauflandem nie
    > ma ładowarki :-(

    Kilka miesięcy temu u nas też nie było, oprócz Orlenów były tylko w Lidlach.

    Wygodnie mają na Pomorzu, bo Energa ma jeszcze cały czas bezpłatne
    ładowarki.
    Tyle że musisz ze swoim kablem podjeżdżać.

  • 415. Data: 2020-08-31 13:49:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak, kosztowało mnie ze 2 zł....

    Wylacznik jakis czasowy masz, czy bardzo slabe gniazdko ?

    >Ale o 24 nie chciało mi się stawać przed Poznaniem, żeby uzupełnić
    >zapas na kolejny, nawet jeśli zrobiłbym to w 10 czy 15 minut...

    Tez by mi sie nie chcialo, chyba ze ... malo w baku. Tak czy inaczej
    zatankowac trzeba, wiec co za roznica kiedy te 5 minut strace :)
    Tylko ze ja akurat zazwyczaj wiem, ze u mnie w miescie najtansze
    paliwo, wiec w trasie sie nie oplaca.

    No i mnie by sie nie chcialo o 23, bo nie czekalbym w trasie :-P

> [...]
    >Wygodnie mają na Pomorzu, bo Energa ma jeszcze cały czas bezpłatne
    >ładowarki.
    >Tyle że musisz ze swoim kablem podjeżdżać.

    I pilnowac, zeby nie ukradli, a nie szlajac sie gdzies po rynkach ?
    :-)

    J.

  • 416. Data: 2020-08-31 13:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Rozumiem, że masz osobny telefon do każdej apki?
    >Czy po prostu pierdzielisz jak pozostali hejterzy?

    Jednak wk* mnie troche, ze kazdy chce mi wcisnac swoja apke, ktora nie
    zawsze cos daje.
    I ma za szerokie uprawnienienia ..

    >Masz prąd w samochodzie przecież.

    Ale chciales isc w miasto.
    A i w samochodzie moze troche wk*, jak telefon sie akurat rozladuje i
    zanim uruchomi to pare minut minie.
    A z tylu kolejka "ty **** ładujesz czy sie telefonem bawisz" :-)

    J.

  • 417. Data: 2020-08-31 13:57:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    >Chyba nie w temacie jestem. W mojej jednorocznej Logance też znajdę
    >modem? Rzucisz jakimś (poważnym) linkiem w temacie?

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/securit
    y-and-emergencies/emergency-assistance-vehicles-ecal
    l/index_pl.htm

    Obowiazkowe od marca 2018 ... w nowych modelach.

    Loganka mimo ze nowo produkowana, to byc moze na starej homologacji.

    J.

  • 418. Data: 2020-08-31 14:09:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 13:52, J.F. pisze:

    > Jednak wk* mnie troche, ze kazdy chce mi wcisnac swoja apke, ktora nie
    > zawsze cos daje.
    > I ma za szerokie uprawnienienia ..

    Mnie też wkurza, więc nie instaluję jak nie muszę.
    Piszę tylko że masz możliwość - jak nie chcesz, nie używaj, jedź na
    Lotos i zapłać w kasie. ;-)

  • 419. Data: 2020-08-31 14:11:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 13:49, J.F. pisze:

    > Wylacznik jakis czasowy masz, czy bardzo slabe gniazdko ?

    Akurat się obudziłem, to wyłączyłem po skończeniu tańszej taryfy.

    > Tez by mi sie nie chcialo, chyba ze ... malo w baku. Tak czy inaczej
    > zatankowac trzeba, wiec co za roznica kiedy te 5 minut strace :)

    Bo nie masz wyboru - a ja miałem, więc nawet 5 minut byłoby mi szkoda.

    > I pilnowac, zeby nie ukradli, a nie szlajac sie gdzies po rynkach  ? :-)

    Nie odepniesz go, więc nie ukradniesz.

  • 420. Data: 2020-08-31 15:03:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Akurat się obudziłem, to wyłączyłem po skończeniu tańszej taryfy.

    Ale przyjechales o 24-tej, a tansza taryfa sie konczy o ... 6-tej ?

    >Bo nie masz wyboru - a ja miałem, więc nawet 5 minut byłoby mi
    >szkoda.

    Ja mam raczej wiekszy wybor, bo u mnie bak starcza na duzo km :-P

    No no - fabryczna blokada.
    Ale jeszcze mozna uciac :-)

    J.