eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 46

  • 31. Data: 2022-09-20 23:36:50
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.09.2022 o 14:37, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Radekp,
    >
    > Tuesday, September 20, 2022, 1:12:21 PM, you wrote:
    >
    >>> Źródło: https://bielskiedrogi.pl. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu:
    >>> https://bielskiedrogi.pl/wideo/16417-wideo-polowanie
    -na-jelenia-nieoznakowane-bmw-w-akcji?fbclid=IwAR3e_
    mAXbHXN1BwuUnG7ZnT4YduPFacJOvql7l75C5tWWBx7eoZcJeTDk
    ms"
    >>> "Bielskie Drogi
    >>> Poprosiliśmy KMP w Bielsku-Białej o komentarz w sprawie nagrania.
    >>> Będziemy informować jak nadejdzie odpowiedź."
    >> Żaden sąd by nie orzekł grzywny za wyprzedzanie na pasach na podstawie tego co
    >> widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.
    >> A po drugie to Skodzie mandat się należał za zamulanie na lewym :P
    >
    > Skodziarz widząc, że jest wypuszczany na wyprzedzanie przez
    > policjantów nie dał się złapać i prewencyjnie przyhamował. Policjanci
    > też hamują i skodziarz musi przyhamować bardziej - niemal do
    > zatrzymania. Zabawa w kotka i myszkę - tyle, że policjanci początkowo
    > hamują silnikiem.
    >
    >

    A co za różnica czym hamują?


  • 32. Data: 2022-09-21 01:30:53
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.09.2022 o 17:34, Tomasz pisze:

    >> Nie wiem czy tak mogl widziec, bo policjanci mu sie w martwym polu
    >> trzymali.
    >
    >
    > Ktoś może wytłumaczyć, co to jest to mityczne "martwe pole", najlepiej na
    > przykładach ze zdjęciami.. .
    > (czwarta kropka specjalnie dla JFa).
    >
    >
    Gugiel nie działa?
    https://g.co/kgs/xDuZxA
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Martwe_pole
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>



  • 33. Data: 2022-09-21 11:29:23
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    LordBluzg®🇵🇱 w
    <news:632a4d31$0$472$65785112@news.neostrada.pl>:

    > W dniu 20.09.2022 o 17:34, Tomasz pisze:

    >>> Nie wiem czy tak mogl widziec, bo policjanci mu sie w martwym polu
    >>> trzymali.
    >> Ktoś może wytłumaczyć, co to jest to mityczne "martwe pole", najlepiej na
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> przykładach ze zdjęciami.. .
    >> (czwarta kropka specjalnie dla JFa).
    > Gugiel nie działa?

    Musk Ci nie działa? Pytałem nie o definicję, tylko o to co podkreśliłem.
    Głowę i plecy masz do zagłówka i fotela na stale przytroczone... ?

    --
    Tomasz


  • 34. Data: 2022-09-21 15:27:39
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 17:51:17 +0200, Akarm wrote:
    > W dniu 20.09.2022 o 13:39, Janusz pisze:
    >> O jakim wyprzedzaniu piszesz, popatrz od 11 sek, skoda była o długość
    >> przed bmw które powoli się do niej zbliżało ale jeszcze nie wyprzedziło,
    >> przed samym przejściem dość gwałtownie zahamowało co zmusiło skodę do
    >> hamowania, ewidentnie bmw polowało na wyprzedzenie przed pasami, tyle że
    >> kierownik ze skody był czujny i manewr się nie udał.
    >>
    >
    > Hehe, dobre! :D
    > Jak widać, niektórzy ludzie uważają, że jeśli pojazd jest z tyłu, to ten
    > jadący z przodu go wyprzedza.

    A zacytuj definicje wyprzedzania.

    > Bo ten jadący z tyłu, kiedy dojeżdża do
    > tego jadącego z przodu, to już nie wyprzedza, tylko poluje?

    ten jadacy z tylu przyhamuje, zwolni, i niedawny wyprzedzany zamieni
    sie w wyprzedzającego.

    Tylko czy ten polujący powinen sie wczesniej wysforowac choc o
    centymetr do przodu, czy moze caly czas byc "z tylu" ?

    J.


  • 35. Data: 2022-09-21 20:55:57
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2022 o 11:29, Tomasz pisze:

    >>>> Nie wiem czy tak mogl widziec, bo policjanci mu sie w martwym polu
    >>>> trzymali.
    >>> Ktoś może wytłumaczyć, co to jest to mityczne "martwe pole", najlepiej na
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> przykładach ze zdjęciami.. .
    >>> (czwarta kropka specjalnie dla JFa).
    >> Gugiel nie działa?
    >
    > Musk Ci nie działa? Pytałem nie o definicję, tylko o to co podkreśliłem.

    Nie umiesz w grafikę google, skoro chcesz zdjęcia?

    > Głowę i plecy masz do zagłówka i fotela na stale przytroczone... ?

    Obracasz głowę przy 140km/h tracąc widoczność z przodu? Prowadziłeś
    kiedyś coś większego niż skuter?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>



  • 36. Data: 2022-09-21 23:19:33
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 12:14, Cavallino pisze:
    > W dniu 20-09-2022 o 12:02, Akarm pisze:
    >> W dniu 20.09.2022 o 11:34, Cavallino pisze:
    >>
    >>>
    >>> Tak, przyspieszyli.
    >>> W wiadomym celu.
    >>>
    >>
    >> Co by nie pisać, baran na lewym pasie widocznie był przekonany, że
    >> istnieje jakiś przepis, nakazujący zatrzymywanie się przed przejściem
    >> dla pieszych.
    >
    > Wątpię.
    > Raczej ich zauważył gdy się z nim zrównali, wpadł w panikę i przestał
    > myśleć.
    >
    > Poniekąd słusznie zresztą że zaczął działać, bo mogli by go ścignąć
    > gdyby nie zwolnił.
    >
    > A że nie chodziło o zatrzymanie, to i się nie zatrzymał.
    >

    Okazuje się, że ten w skodzie to nie baran, tylko cwaniak działający
    wspólnie z nagrywającym. Chcieli wrobić policjantów w wyprzedzanie
    bezpośrednio przed przejściem. tutaj link do filmu z wideorejestratora BMW:
    https://www.youtube.com/watch?v=2d2LOlEIACg
    Co prawda, nie da się słuchać typa, robiącego za narratora.
    Ale ten film pokazuje trochę więcej, pokazuje jak kierowca skody
    wcześniej przywitał policjantów.

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego



  • 37. Data: 2022-09-22 00:13:46
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.09.2022 o 15:27, J.F pisze:
    > On Tue, 20 Sep 2022 17:51:17 +0200, Akarm wrote:
    >> W dniu 20.09.2022 o 13:39, Janusz pisze:
    >>> O jakim wyprzedzaniu piszesz, popatrz od 11 sek, skoda była o długość
    >>> przed bmw które powoli się do niej zbliżało ale jeszcze nie wyprzedziło,
    >>> przed samym przejściem dość gwałtownie zahamowało co zmusiło skodę do
    >>> hamowania, ewidentnie bmw polowało na wyprzedzenie przed pasami, tyle że
    >>> kierownik ze skody był czujny i manewr się nie udał.
    >>>
    >>
    >> Hehe, dobre! :D
    >> Jak widać, niektórzy ludzie uważają, że jeśli pojazd jest z tyłu, to ten
    >> jadący z przodu go wyprzedza.
    >
    > A zacytuj definicje wyprzedzania.

    "przejeżdżanie obok", czyli można cofać albo jechać wolniej. A kto jest
    winny nie wynika z definicji tylko z konkretnego przepisu w którym jest
    właśnie odwołanie do tego "przejeżdżania obok". Doprawdy nie ogarniam
    jak na tej podstawie można kogokolwiek obwiniać za wyprzedzanie, kto po
    prostu sobie jedzie, nie robiąc nic tzn nie przyspieszając ani nie
    zwalniając. To zresztą bardzo wpasowuje się w tę sytuację. Nikt nie jest
    zobowiązany do zatrzymania się przed przejściem więc winny zatrzymania
    jest ten, który do tego "przejeżdżania obok" doprowadził, czyli ...
    hamujący. W przepisie nic nie ma o tym, że nie może być jadący wolniej
    ani nie wynika to z definicji. Inaczej byłoby gdyby trzeba było się
    zatrzymać, np wchodził czy przechodził pieszy, wtedy hamującemu nie
    można przypisać winy doprowadzenia do wyprzedzania bo był zobowiązany
    hamować. Ale "wyprzedzającemu" też nie można przypisać winy za
    wyprzedzanie póki też nie musiał hamować. A jak musiał i nie hamował to
    .. no przecież też nie za wyprzedzanie tylko za niezatrzymanie.


    >
    >> Bo ten jadący z tyłu, kiedy dojeżdża do
    >> tego jadącego z przodu, to już nie wyprzedza, tylko poluje?
    >
    > ten jadacy z tylu przyhamuje, zwolni, i niedawny wyprzedzany zamieni
    > sie w wyprzedzającego.

    Bierzesz to z potocznego znaczenia słowa "wyprzedza" a nie definicji w PoRD.


    >
    > Tylko czy ten polujący powinen sie wczesniej wysforowac choc o
    > centymetr do przodu, czy moze caly czas byc "z tylu" ?

    "Przejeżdżanie obok" To na czym według Ciebie polega?


  • 38. Data: 2022-09-22 12:38:30
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 10:51, Janusz pisze:
    A tu ewidentny kolejny przypadek
    https://www.youtube.com/watch?v=GCFwOETD3BY
    wyjaśnienie autora filmu
    "Bielsko-Biała rondo PCK i Sempołowskiej policjanci zatrzymali się przed
    pustym przejściem dla pieszych, myśleli że ich wyprzedzę, ale ja się
    zatrzymałem więc żeby nie wyglądało na to że polują na jelenia, pan
    policjant opuścił szybę i zapytał czy przypadkiem nie trąbiłem na nich.
    Uważajcie na siebie."
    --
    Janusz


  • 39. Data: 2022-09-22 12:39:20
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-21 o 23:19, Akarm pisze:
    > W dniu 20.09.2022 o 12:14, Cavallino pisze:
    >> W dniu 20-09-2022 o 12:02, Akarm pisze:
    >>> W dniu 20.09.2022 o 11:34, Cavallino pisze:
    >>>
    >>>>
    >>>> Tak, przyspieszyli.
    >>>> W wiadomym celu.
    >>>>
    >>>
    >>> Co by nie pisać, baran na lewym pasie widocznie był przekonany, że
    >>> istnieje jakiś przepis, nakazujący zatrzymywanie się przed przejściem
    >>> dla pieszych.
    >>
    >> Wątpię.
    >> Raczej ich zauważył gdy się z nim zrównali, wpadł w panikę i przestał
    >> myśleć.
    >>
    >> Poniekąd słusznie zresztą że zaczął działać, bo mogli by go ścignąć
    >> gdyby nie zwolnił.
    >>
    >> A że nie chodziło o zatrzymanie, to i się nie zatrzymał.
    >>
    >
    > Okazuje się, że ten w skodzie to nie baran, tylko cwaniak działający
    > wspólnie z nagrywającym. Chcieli wrobić policjantów w wyprzedzanie
    > bezpośrednio przed przejściem. tutaj link do filmu z wideorejestratora BMW:
    > https://www.youtube.com/watch?v=2d2LOlEIACg
    > Co prawda, nie da się słuchać typa, robiącego za narratora.
    > Ale ten film pokazuje trochę więcej, pokazuje jak kierowca skody
    > wcześniej przywitał policjantów.
    >
    "To nie skoda zwalnia tylko policja przyśpiesza co widać na na
    wyświetlaczu wideorejestratora następnie hamuje by skoda znalazła się z
    przodu i tyle w temacie. A ten tekst dziwny jakiś dlaczego nie w całości ."

    --
    Janusz


  • 40. Data: 2022-09-22 16:26:40
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Sep 2022 23:19:33 +0200, w <632b7fe5$0$469$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > > Poniekąd słusznie zresztą że zaczął działać, bo mogli by go ścignąć
    > > gdyby nie zwolnił.
    > >
    > > A że nie chodziło o zatrzymanie, to i się nie zatrzymał.
    >
    > Okazuje się, że ten w skodzie to nie baran, tylko cwaniak działający
    > wspólnie z nagrywającym. Chcieli wrobić policjantów w wyprzedzanie
    > bezpośrednio przed przejściem. tutaj link do filmu z wideorejestratora BMW:
    > https://www.youtube.com/watch?v=2d2LOlEIACg
    > Co prawda, nie da się słuchać typa, robiącego za narratora.
    > Ale ten film pokazuje trochę więcej, pokazuje jak kierowca skody
    > wcześniej przywitał policjantów.

    Od początku oryginalne video (i cała sytuacja) wydawało mi się trochę dziwne i
    podejrzane.

    Teraz już wiem, że powstało po to, aby patokierowcy pierdzieli bzdety typu:
    "Łapanie jeleni na wyprzedzaniu na pasach, skurwy#yny!!!"

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: