  • 21. Data: 2022-09-20 14:54:21
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 14:37:29 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    -na-jelenia-nieoznakowane-bmw-w-akcji?fbclid=IwAR3e_
    mAXbHXN1BwuUnG7ZnT4YduPFacJOvql7l75C5tWWBx7eoZcJeTDk
    ms"

    > Skodziarz widząc, że jest wypuszczany na wyprzedzanie przez
    > policjantów nie dał się złapać i prewencyjnie przyhamował.

    Nie wiem czy tak mogl widziec, bo policjanci mu sie w martwym polu
    trzymali.

    > Policjanci
    > też hamują i skodziarz musi przyhamować bardziej - niemal do
    > zatrzymania. Zabawa w kotka i myszkę - tyle, że policjanci początkowo
    > hamują silnikiem.

    Ja tam raczej widze, jakby to skoda lekko zwalniala silnikiem.

    J.

  • 22. Data: 2022-09-20 17:34:46
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > Nie wiem czy tak mogl widziec, bo policjanci mu sie w martwym polu
    > trzymali.

    Ktoś może wytłumaczyć, co to jest to mityczne "martwe pole", najlepiej na
    przykładach ze zdjęciami.. .
    (czwarta kropka specjalnie dla JFa).

    --
    Tomasz

  • 23. Data: 2022-09-20 17:51:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 13:39, Janusz pisze:

    > O jakim wyprzedzaniu piszesz, popatrz od 11 sek, skoda była o długość
    > przed bmw które powoli się do niej zbliżało ale jeszcze nie wyprzedziło,
    > przed samym przejściem dość gwałtownie zahamowało co zmusiło skodę do
    > hamowania, ewidentnie bmw polowało na wyprzedzenie przed pasami, tyle że
    > kierownik ze skody był czujny i manewr się nie udał.

    Hehe, dobre! :D
    Jak widać, niektórzy ludzie uważają, że jeśli pojazd jest z tyłu, to ten
    jadący z przodu go wyprzedza. Bo ten jadący z tyłu, kiedy dojeżdża do
    tego jadącego z przodu, to już nie wyprzedza, tylko poluje?
    Wprost nie do wiary, że takie "inteligentne" pomysły tutaj niektórzy
    przedstawiają! :D

    --
    -
    Akarm

  • 24. Data: 2022-09-20 17:57:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > też hamują i skodziarz musi przyhamować bardziej - niemal do
    > zatrzymania. Zabawa w kotka i myszkę - tyle, że policjanci początkowo

    Naprawdę uważasz, że jeśli jakiś samochód zbliża się z tyłu, to ten
    jadący z przodu zabiera się za wyprzedzanie? :D

    --
    -
    Akarm

  • 25. Data: 2022-09-20 18:10:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 17:51, Akarm pisze:

> [...]
    > tego jadącego z przodu, to już nie wyprzedza, tylko poluje?
    > Wprost nie do wiary, że takie "inteligentne" pomysły tutaj niektórzy

    Jasne, idź być inteligentny inaczej gdzie indziej, tu się marnujesz.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2022-09-20 18:17:33
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Akarm w

    > Naprawdę uważasz, że jeśli jakiś samochód zbliża się z tyłu, to ten
    > jadący z przodu zabiera się za wyprzedzanie? :D

    Nie, gamonu dysfunkcjonalny!
    Wytłumoczę Ci tlumoku:

    T(jak tłumok): jeśli jakiś samochód (B) zbliża się z tyłu (do A)
    O(jak objaśniający): to znaczy, że B jedzie szybciej i jest prawdopodobne,
    że wyprzedzi A w dogodnym momencie, a następnie pozwoli się wyprzedzić
    bezpośredni/na przejściu
    T: niemożliwe...
    O: możliwe, i na ty polegała chytrość A, że nie dał się wpuścić.

    --
    Tomasz

  • 27. Data: 2022-09-20 18:34:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 18:17, Tomasz pisze:

> [...]
    > O(jak objaśniający): to znaczy, że B jedzie szybciej i jest prawdopodobne,
    > że wyprzedzi A w dogodnym momencie, a następnie pozwoli się wyprzedzić

    Naprawdę kierowca skody przyspieszył, żeby policjanci w BMW nie mogli go
    wyprzedzić?

    > T: niemożliwe...
    > O: możliwe, i na ty polegała chytrość A, że nie dał się wpuścić.

    Aha. Kierowca skody w dość niespotykany sposób nie dał się wyprzedzić
    policjantom w BMW. Zamiast przyspieszyć, zahamował. :D
    Należy rozpropagować ten niezwykły patent. :)))

    Powiem coś, ale zachowaj to w tajemnicy:
    - ja mam w dupie jadących za mną. Nie interesuje mnie, czy mnie
    wyprzedzają, czy nie. Dopóki mnie nie wyprzedzą (a na to szanse są
    raczej mizerne) to zupełnie nie interesuje mnie ich zachowanie przed
    skrzyżowaniem, czy przed przejściem dla pieszych. To ten jadący za mną
    ma się pilnować, żeby mnie nie wyprzedzić w tych miejscach, a nie ja.

    --
    -
    Akarm

  • 28. Data: 2022-09-20 18:58:53
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Akarm w

    > Naprawdę kierowca skody przyspieszył, żeby policjanci w BMW nie mogli go
    > wyprzedzić?

    Masz dziadziu prolemy ze zrozumieniem słowa pisanego, do czego sie niedawno
    przyznałeś (ma podać MID?), więc nie manipuluj -- Skoda to A, BMW to B.

    > Aha. Kierowca skody w dość niespotykany sposób nie dał się wyprzedzić
    > policjantom w BMW.

    Owszem, nie przyśpieszył, bo mógłby prędkość przekroczyć

    > Zamiast przyspieszyć, zahamował. :D

    Nie, dysfunkcjonalny idioto, to BMW (B) pierwsze rozpoczęło "hamowaie", co
    widać po "stopach"

    > Powiem coś, ale zachowaj to w tajemnicy:
    > - ja mam w dupie jadących za mną. Nie interesuje mnie, czy mnie
    > wyprzedzają, czy nie. Dopóki mnie nie wyprzedzą

    Też Ci dziadziu coś podpowiem, jazda samochodem nie polega wyłącznie na
    jechaniu "przedsię", po to między innymi wymyślili lusterka

    > zupełnie nie interesuje mnie ich zachowanie przed
    > skrzyżowaniem, czy przed przejściem dla pieszych.

    Pięknie się Pan przedstawił, niestety nielicznym już, czytającym... Ja tam
    patrzę we wsteczne (mam 3, jedno wewnątr i dwa na zewnątzr) , choćby po to,
    żeby mi w 4l nie wjechali, i żebym nie zajechał komuś, albo nie został
    podpuszczony.

    > To ten jadący za mną ma się pilnować, żeby mnie nie wyprzedzić w tych miejscach, a
    nie ja.

    Dadada,dziadziu, dadada
    A może Jawohl Ci podejdzie?

    --
    Tomasz

  • 29. Data: 2022-09-20 21:26:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 11:34, Cavallino pisze:
    > W wiadomym celu.

    Podobniej jak zakup kontrolowany, tu było zatrzymanie kontrolowane.

    Robert

  • 30. Data: 2022-09-20 23:32:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.09.2022 o 13:12, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > Żaden sąd by nie orzekł grzywny za wyprzedzanie na pasach na podstawie tego co
    > widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.

    Sądy na początkowym etapie w ogóle nie badają spraw tylko przyklepują
    wnioski pasożytów społecznych. Na niewłaściwe nazwiska, z niewłaściwych
    przesłanek.

    > A po drugie to Skodzie mandat się należał za zamulanie na lewym :P

    "Kot mu wyskoczył na jezdnię ale wycofał się i nie widać."