  • 111. Data: 2023-01-30 22:38:49
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2023 o 22:03, J.F pisze:

    > W akumulatorach VRLA jest cisnienie. Czyli wiecej wodoru i tlenu sie
    > miesci, i wiekszy wybuch.

    Brednia w stosunku do
    a) Starego przepisu
    b) starych akumulatorów

    Techniczne rozwiązanie pewnie znasz na temat VRLA... bo nawet o tym
    pisałem więc nie wyskakuj :>

    > Skoro w koncu wybucha z blyskiem, to jest i zaplon.
    > Od czego?

    Z tego?
    https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064

    Wystarczy jedna ISKRA!

    > Ale ale ... gdzie ladujesz, bo tu widzisz - 120 litrow wodoru.
    > Moze duzą szafe wypelnic i jak pie*** ...

    Jak jebło to jebło, nachuj drążyć temat?

    > Raczej nie przypuszczam, zeby calą hale garazową wypelnil.
    > Ani, zeby sie pod maską utrzymal, szczególnie, ze musi byc uchylona,
    > zeby prostownik podłączyc.

    Jeszcze raz
    https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064

    Widzisz te opary czy masz pixel shader wyłączone?

    > Ale pojedynczy garaz ? kubature ma raczej 100m3, ale elektrolitu
    > w akumulatorze wiecej jest :-)

    Kurwa. Garaż wysadzasz czy akumulator?

    > Jest takie ryzyko.

    > Owszem, wybuch wydaje sie malo grozny ... chyba, ze akurat cos
    > latwopalnego w poblizu zapali ?

    Kurwa jak ja lubię te odpowiedzi, czytane po linijce zamiast
    przeczytania całości i odniesienia się do niej...trafisz kiedyś do pląka
    i chuj stobom :]

    Podążaj dalej.../jprdl

    > No ale widzisz - patrzac na artykuly - zdarza sie jednak i pozar w
    > wyniku ładowania ...

    Nokurwa, sam te arty podałem, bo nikomu się kurwa nie chciało kejworda w
    google "akumulator wybuch" czy akumulator pożar.

    Wolą mielić temat przez tydzień i robić z siebie DEBILI. Tak, też się
    zaliczasz do tego grona. Podpowiem tylko, że gdyby Twojemu staremu aku
    nie wybuchł to też byś polemizował jak "hebel" (powinien ksywę zmienić
    na Columbo). Jprdl, chyba w końcu opuszę wiele grup, bo usery maja wchuj
    czasu na mielenie bredni i zajmowanie swojego/mojego czasu na FAKTY niż
    zwykłego rozumu i DOŚWIADCZENIA.

    Czas umierać, przynajmniej "grupowo".

    Tak, będziecie się dotykać siurakami i wazelinować bez opozycji :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 112. Data: 2023-01-30 22:52:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 22:38:49 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    >
    > Jeszcze raz
    > https://www.facebook.com/watch/?v=852825981551064
    >
    > Widzisz te opary czy masz pixel shader wyłączone?

    Jakie opary?
    Nic nie widzę.

    > Kurwa. GaraĹź wysadzasz czy akumulator?

    Mowa byla o zakazie ladowania akumulatorow w garazach podziemnych.
    Same akumulatory to pieprzyc - ale czy budynek jest zagrozony ? :-)

    P.S Gdzies te wózki widlowe, akumulatorowe, golfowe ładowali :-)

    > Kurwa jak ja lubię te odpowiedzi, czytane po linijce zamiast
    > przeczytania całości i odniesienia się do niej...trafisz kiedyś do pląka
    > i chuj stobom :]
    >
    > Podążaj dalej.../jprdl

    No ale nie widze - wybuch, zwarcie i pozar, czy wybuch i pozar bez
    zwarcia tez dopuszczasz.

> [...]
    > zaliczasz do tego grona. Podpowiem tylko, Ĺźe gdyby Twojemu staremu aku
    > nie wybuchł to też byś polemizował jak "hebel" (powinien ksywę zmienić

    Dokladnie.

    Tez bym uwazal za bardzo malo prawdopodobne, gdyby ojca to nie
    spotkalo :-)
    Ale ognia nie bylo, tzn moze i byl, ale pozaru nie bylo.

    J.

  • 113. Data: 2023-01-30 23:00:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 22:52:31 +0100, J.F wrote:

    > Jakie opary?
    > Nic nie widzę.

    Ok, na pelnym ekranie zobaczylem.

    Ale gdzie on ma te odpowietrzniki, bo wyglada, jakby z wielu miejsc
    sie ulatnialo.

    J,

  • 114. Data: 2023-01-31 00:03:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2023 o 23:00, J.F pisze:
    [...]
    > Ok, na pelnym ekranie zobaczylem.
    >
    > Ale gdzie on ma te odpowietrzniki, bo wyglada, jakby z wielu miejsc
    > sie ulatnialo.

    W dupie je ma. Czeka na iskrę inteligencji :]

    Masz ją? To zapłoń :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 115. Data: 2023-01-31 09:45:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Twoim przypadku wyskakują nam komunikaty systemu "obszar pie.....nia poza
    marginesami - czy chcesz kontynuować?"
    ;-)

    -----

  • 116. Data: 2023-01-31 12:36:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spokojnie.
    Mam apkę poczty na Andka, co chwila wyskakuje okienko z możliwym wyborem dwóch opcji
    "Oceń naszą aplikację na 5.0" i "Oceń później".
    Szczęśliwie po kliknięciu "Później" nie wyskakuje okienko "Dziękujemy, pomyślnie
    ukończono format c:", ale to zapewne tylko chwilowa
    niedoróbka.

    -----
    > jakaś menda źle się wypowiedziała w konsultaciach to trzeba ludziom wytłumaczyć, że
    konsultacje konsultacjami, wolność wypowiedzi
    > wolnością, ale bez przesady i jak ktoś przeciw to trzeba go
    zjebać

  • 117. Data: 2023-01-31 13:03:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Płacisz z góry, za to że nie dojechałeś sam ;-))
    W komplecie postanowienie o *doprowadzeniu*.
    A że PL nie lubi na piechotę to już nie Twój biznes.

    -----

  • 118. Data: 2023-01-31 14:58:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Takie rzeczy to tylko w Teksasie ;-)

    -----
    > Chciałbym żeby nie było ogrodzonych osiedli przez które mój spacer do celu,
    oddalonego 300m w linii prostej, wymaga 1,5km

  • 119. Data: 2023-01-31 15:02:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlatego, że to kolejny PO-wski POmysł POdzielenia ludzi na lepszych (mających nowe
    auta) i gorszych.
    Wytłumacz mi, dlaczego nie ma opłaty od szerokości samochodu i czy bydło (oceniam za
    widoczne przeze mnie zachowanie, np. parkowanie
    na pasach lub miejscach dla rodzin z dziećmi) musi jeździć po zapałki terenówkami.
    Gdyby do centrów miast wpuszczano wyłącznie auta
    wąskie, więcej mieszkańców na tym by skorzystało (parkowanie i przejazd wąskimi
    ulicami).

    -----

  • 120. Data: 2023-01-31 15:04:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wolnym społeczeństwie jest dowolność kupna masek, podobnie jak filtra do wody czy
    wkładek do butów do chodzenia po chodnikach z
    lat 70-80.

    -----