  • 121. Data: 2023-01-31 15:20:30
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 12:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spokojnie.
    > Mam apkę poczty na Andka, co chwila wyskakuje okienko z możliwym wyborem
    > dwóch opcji "Oceń naszą aplikację na 5.0" i "Oceń później".
    > Szczęśliwie po kliknięciu "Później" nie wyskakuje okienko "Dziękujemy,
    > pomyślnie ukończono format c:", ale to zapewne tylko chwilowa niedoróbka.

    Właściwą analogią byłoby dopytawanie się w kółko bez możliwości
    odinstalowania aplikacji. Przypomne - "Konsultacji podlega całość
    projektu uchwały, za wyłączeniem konieczności jej uchwalenia." Ciekawe
    czy będą głosować skoro i tak koniecznie trzeba ją uchwalić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-01-31 15:21:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 13:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Płacisz z góry, za to że nie dojechałeś sam ;-))
    > W komplecie postanowienie o *doprowadzeniu*.
    > A że PL nie lubi na piechotę to już nie Twój biznes.

    Ale vipów dowożą z placówki zakwaterowania;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2023-01-31 15:23:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 15:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlatego, że to kolejny PO-wski POmysł POdzielenia ludzi na lepszych
    > (mających nowe auta) i gorszych.

    Pomysł niestety znacznie wyższy niż pełowski. Pełowski możbnaby spuścić
    w kiblu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-01-31 16:16:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli zupełnie jak OSRAM PHILIPS.
    BTW gdy Velux zmieni profil na produkcję czegokolwiek innego, to ojrołapówkarze
    zakażą okien połaciowych, nie będzie im jakieś Fakro
    z nadwiślańskiego landu pluło w ośmiorniczki.

    -----

  • 125. Data: 2023-01-31 16:18:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    IMO dla vipów to rozrywka jak dla Ciebie wyprawa do Disneylandu ;-).

    -----

  • 126. Data: 2023-01-31 16:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli zupełnie jak OSRAM PHILIPS.

    Jeszcze inaczej... Chodzi o to, żeby plebs nie jeździł samochodami. Nie
    dlatego, żeby ktoś na tym zarobił. Wręcz nie zarobi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-01-31 16:21:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > IMO dla vipów to rozrywka jak dla Ciebie wyprawa do Disneylandu ;-).
    Nie sądzę.

    PS - kiedyś nocowałem na dołku, to była dość zwariowana historia w którą
    obecnie ciężko byłoby uwierzyć;)

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2023-01-31 17:46:00
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 29.01.2023 o 18:55, PlaMa pisze:

    > Syneczku... Praktycznie na każdej wlotówce do Warszawy są P+R, gdzie za
    > darmo zaparkujesz samochód, wsiądziesz do tramwaju/autobusu/metra i
    > dojedziesz gdzie chcesz.

    I co, szukasz frajerów, którzy będą z tego chcieli korzystać?

    > Daleki jestem od chwalenia ztm, wtp czy jaką spółkę tam sobie założyli w
    > tym miesiącu, ale nie wiem czy wasze problemy bardziej mnie zadziwiają
    > czy śmieszą...

    Ja to widzę, że generujesz jakieś problemy.

    > Nie wiem. Masz? Skoro to jest w interesie przedsiębiorców to niech
    > tworzą parkingi dla klientów. Miasto przecież nie będzie miało nic do
    > gadania tutaj...

    Nie tworzą?

    > A ja chciałbym oddychać w mieście nie spalinami,

    Czym dotąd oddychałeś?

    > chciałbym żeby nie było
    > korków, żeby móc można było swobodnie spacerować po ulicach a nie
    > wszędzie zakazy, płotki, światła.

    Co na to inni?

    > Ba! Chciałbym żeby nie było
    > ogrodzonych osiedli przez które mój spacer do celu, oddalonego 300m w
    > linii prostej, wymaga 1,5km nadłożenia drogi...

    Na spacer to się chodzi do parku. A jak idziesz do celu to gdzie byś nie
    przebywał napotkasz przeszkody. W lesie chaszcze, w mieście ... miejskie
    przeszkody. Miasto oczywiście mogłoby lepiej organizować się, ale jak
    widać nie umie.

    > Wiele rzeczy bym
    > chciał... pomarzyliśmy sobie, pora wrócić do rzeczywistości.

    Idź do parku, wyjedź za miasto albo wyprowadź się.

    > Jak ktoś chce sobie popieprzać samochodem po mieście, to niech sobie
    > pojeździ odwodnią, wyżyje się i wróci do dorosłości i życia z innymi...

    To Ty idź idź do parku, wyjedź za miasto albo wyprowadź się. Normalni
    ludzie czy to w mieście czy na wsi, korzystają z samochodów i nie robią
    z tego sprawy.

    > Kto i co ci odbiera? Rogatki z zasiekami są na wjeździe do miasta i
    > musisz wizę kupować by się tutaj dostać? Jezusmaria, stare gruzy i
    > śmierdziochy nie mogą wjechać do ścisłego centrum... olaboga szkanują!

    Mnie nie zabiera, ja mam elektrycznego mikrokara do jazd lokalnych. Ale
    jak mowa o zakazie wjazdu samochodów spalinowych do miasta to oczywiście
    uważam, że to obłąkane. Ludzie kupili samochody i mają prawo z nich
    normalnie korzystać.

    > Jak zakaz wjazdu widzisz to też płaczesz, że cię ograniczają? Serio was
    > czasami nie rozumiem. Sam nigdy nie miałem problemów z tym, że nie
    > mogłem np. wjechać na starówkę...

    A ja nie miałem problemu z tym, że nadal mogę na nią wjeżdżać.

    > przyjmowałem to za fakt i szukałem
    > miejsca do parkowania wcześniej a końcowy odcinek szedłem piechotą lub
    > korzystałem z ztm. Czemu to jest nie do pomyślenia dla niektórych?
    > Szczerze nie rozumiem.

    Nie mają twojej mentalności, ot co.

    > Kierowcom w tym mieście odwaliło! Ale tak już zupełnie na maksa.
    > Pozastawiane chodniki, porozjeżdżane trawniki, poblokowane drogi, debile
    > jeżdzący przez przejscia dla pieszych i chodnikami BO ON MA SAMOCHÓD I
    > GO OGRANICZA, ŻE MUSIAŁBY GO ZAPARKOWAĆ GDZIEŚ DALEJ I PRZEJŚĆ 1 km...
    > Niektórych już kompletnie posrało.

    Nie mogą wjechać do salonu dlatego parkują przed wejściem.

    > Zależy. Prawnie rzecz jest nie do wyegzekwowania,

    Wręcz przeciwnie, regulaminy zobowiązują.

    > pod względem
    > bezpieczeństwa także wszystko gra, pozostaje kwestia "moralna" lub jak
    > zostaniesz wyproszony przez obsługę... sam z zasady nie korzystam ze
    > sklepów, które mnie nie chcą i tyle.

    Mnie też nie dają wjechać do środka to wychodzi, że nie chcą.

  • 129. Data: 2023-01-31 18:22:43
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 30.01.2023 o 17:20, J.F pisze:

    > We wroclawiu tez takie są, ale wjazd na karte Urban Card,
    > ktora jest np wymagana do zakupu biletu okresowego.
    >
    > No prawie wymagana, bo sa tez bilety na okaziciela, drozsze.

    Przede wszystkim trzeba być mocno ogarniętym by z tego skorzystać. To
    jest dla takich, którzy regularnie korzystają. A jak się raz przyjeżdża
    to nie wymyśla się takich idiotyzmów jak podjazd pod miasto i
    przesiadanie do KM tylko co najwyżej dojazd pociągiem do centrum i
    taxi/uber. Ogólnie masowa komunikacja nie ma sensu bo przeciętny ludzik
    chce mieć swobodę co realizuje właśnie między innymi samochodem. Niczym
    istotnym nie różni się to zresztą od piechtochodu.

    > Problemy komunikacyjne dotyczą wszyskich duzych miast.
    >
    > Ale ... patrzac na rozwoj spoleczny ... moze sie zmienic.

    W jaki sposób?

    > Mieszkancy chcą miasta "ubitego", gdzie wszedzie bedzie blisko ... na
    > piechote

    A na wsi to niby nie?

    > i KM?

    KM do sklepu?

    > A teraz mam kolejny przyklad - do dentysty rodzicow nie dowiozę.
    > Bo nie ma parkingu. A w zasadzie jest, ale zajety. A oni maja problem
    > z przejsciem 100m.
    >
    > Taksowke wzywac? Na przejazd 300m?

    Jeżdżę do sklepu po zgrzewki wody tyle więc tym bardziej rodzice
    zasługują. Raczej nie musisz na to skąpić.

    > Kupiles nowe mieszkanie na "strzezonym osiedlu" ? To masz :-)

    Nie można też przejechać. Gdyby nie było głównych dróg to mogło by się
    to rozpraszać a trend jest dokładnie odwrotny, prędzej placyk będzie do
    chodzenia albo słupki niż przejazd.

    > Nie ma gdzie zaparkowac, to sie parkuje na trawniku.
    > A po co ten trawnik w zasadzie? Dla psów ?

    Trawnik może być dla lepszego samopoczucia. Ale praktyczniejszy
    sztuczny. Pewnie podobnie jak kwiatki w domu.

  • 130. Data: 2023-02-01 07:46:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:20, Shrek pisze:

    > Jeszcze inaczej... Chodzi o to, żeby plebs nie jeździł samochodami. Nie
    > dlatego, żeby ktoś na tym zarobił. Wręcz nie zarobi.

    Staram się tego unikać ale było tego za dużo - ącki sra ci na głowę
    toppostami, a Ty ten ściek wyciągasz na wierzch innym.
    Przywołuję Cię do porządku :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak