  • 251. Data: 2020-10-29 19:02:02
    Temat: Re: Martwię się
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:50, kk wrote:

    > Przecież problem nie polega na braku badań tylko możliwości i potrzeby
    > ich zrobienia. Przynajmniej ja o tym piszę. Bo po co mi badanie
    > samochodu, którym akurat nie jeżdżę i jak miałbym je zrobić jak ten
    > samochód stoi na drugim końcu mojego świata i czeka aż wrócę.

    To tez wczesniej napisalem, ze powinna byc mozliwosc odstepstwa od
    karania w uzasadnionych przypadkach. Np. praca za granica, pobyt w
    szpitalu, sanatorium, itp.

  • 252. Data: 2020-10-29 19:03:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:44, K wrote:

    > Mozesz nie miec OC tak jak mozesz nie miec badan technicznych.

    Na razie mogę nie mieć badań a OC muszę mieć.

    > Widze, ze Ci sie argumenty na nie robienie badan technicznych w terminie
    > skonczyly.

    Tępy jesteś, czy co.

  • 253. Data: 2020-10-29 19:04:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 29, 2020 at 6:55:50 PM UTC+1, K wrote:

    > A czym jest nieuzywanie auta jak nie "wycofaniem z obiegu"?

    jest cos takiego jak "Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu" ale osobowych nie dotyczy
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-78-a

    chociaz cos sie zmienia????
    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/599978
    ,czasowe-wycofanie-pojazdu-wyrejestrowanie-samochod-
    motocykl.html

  • 254. Data: 2020-10-29 19:04:55
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 18:37, K pisze:

    > Na razie to ty sie zakopujesz za 100 kilka zlotych na rok za badanie
    > techniczne. Zamiast zrobic badanie i miec z glowy, siedzisz i knujesz co
    > zrobic aby tego badania nie wykonac.

    Nie chodzi o opłatę za badanie techniczne, tylko dlaczego jego cena ma
    zależeć od tego czy jest ciągłość badań czy nie.
    Jaka to różnica dla urzędnika czy mój samochód ma ciągłość przeglądu czy
    nie, jeśli nie bierze udziału w ruchu drogowym?

    yabba

  • 255. Data: 2020-10-29 19:09:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:44, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    naród tutaj wspaniały tylko ludzie chuja warci.

    > Jesteś kk chyba synem tego co ma maszynę do robienia parówek z baranów.

    Jestem twoim nieślubnynm synem i wszystko po Tobie przejąłem w genach.

    > Jeszcze tego nie wprowadzili i jest najwyższy czas żeby zareagować. Siedzę w pokoju
    a za oknem korek i kierowcy trąbią bo protestują przeciwko rządzącym. Chwilowo rząd
    straszy że będą nieposłusznym parasole w dupach otwierali. Jak kobiety nie zrezygnują
    to za tydzień Pinokio jak Gonzales z mapetow przy akompaniamencie muzyki zeżre
    zamiast opony papier co go napisali w sprawie zakazu skrobanek.

    Czas to był jak ich wybierałeś. Teraz możesz liczyć na cud. Możesz się
    miotać, ale moim zdaniem niczego nie wskórasz. Oni nie muszą się z Tobą
    liczyć i zapewne nie będą. Takiej akcji jak z tą aborcją wydaje się, że
    nie nakręcisz. Oni od początku koronawirusa szantażują społeczeństwo
    stosowaniem rozporządzenia bez podstawy prawnej. I nic.

  • 256. Data: 2020-10-29 19:13:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:57, K wrote:

    > Da sie, nazywa sie to wycofaniem z obiegu.

    Chłopie, ja niczego nie chcę wycofać. Ja chcę sobie jeździć po Polsce,
    świecie czt gdzie bądź bez zastanawiania się jaki to mój samochód wymaga
    akurat przeglądu by nie płacić za to podwójnie bo to urąga logice.

    > To po co kupowales jak nie jezdzisz? Wyrejestruj, poczekaj az skonczy 25
    > lat o ile jescze nie skonczyl.

    Ano po to by czekał aż zechcę jechać. Ty po coś innego kupujesz?

    > Ale to nie ja szukam za wszelka cene powodu aby nie robic badan
    > technicznych co rok.

    Jak to nie. Ty coś piszesz jakibym ja nie miał robić badań a nie ja.

  • 257. Data: 2020-10-29 19:14:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:53, K wrote:

    > O to:
    >
    > Wyjątkiem od tej reguły są:
    >
    >     pojazdy, które zostały odzyskane po kradzieży,
    >     pojazdy zabytkowe,
    >     pojazdy, które mają co najmniej 25 lat i które rzeczoznawca
    > samochodowy uznał za unikatowe i też te, które mają szczególne znaczenie
    > dla historii motoryzacji,
    >     ciągniki i przyczepy rolnicze,
    >     pojazdy, które zostały wywiezione z kraju albo sprzedane za granicą.
    >
    > Ile zostalo twojemu pojazdowi do ukonczenia 25lat?

    Któremu?

    > Poza tym po co
    > rejestrowac jak nie jezdzisz?

    Nie wiem po co zarejestrowałeś samochód jak nocą nim nie jeździsz.

  • 258. Data: 2020-10-29 19:19:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 19:04, WS wrote:

> [...]
    >
    > chociaz cos sie zmienia????
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/599978
    ,czasowe-wycofanie-pojazdu-wyrejestrowanie-samochod-

    Wy naprawdę macie coś nie tak z deklem :-)

    Ja nie chcę niczego wycofywać. Mam kilka samochodów do różych celów i
    jak jadę jednym na drugi koniec Polski to nie zajmuję się pozostałymi bo
    nie mam jak i nie ma takiej potrzeby. Wrócę to się zajmę, ale wtedy
    czeka na mnie kara za niezajmowanie się. To absurdalne jest.

  • 259. Data: 2020-10-29 19:21:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:53, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    zachowanie chlopa pańszczyźnianego czy jego zagranicznego niewolnika. Nie da się bo
    pan ma zawsze rację. Ale nikt nie sprawdzi czy się nie da bo po co niewolnik ma
    sprawdzać skoro się nie da. Tygodniowo z wpisów na grupie można by złożyć pół tomu
    encyklopedii. Ale nie warto wspólnie stworzyć sensowne pismo do rzadzacych. Nie warto
    bo nie przeczytają. I chuj że nie przeczytają jeśli idea ma polegać na tym że każdemu
    musieli by odpowiedzieć.

    > Czasami najbardziej bezpośrednia demokracja też się przydaje. Kobiety ja teraz
    stosują i wygrają.

    To się je3szce okaże. Poza tym Ty nie postulujesz protestów w całej
    Polsce z okazji zawyżania opłat za przeglądy.

  • 260. Data: 2020-10-29 19:24:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 19:02, K wrote:

    > To tez wczesniej napisalem, ze powinna byc mozliwosc odstepstwa od
    > karania w uzasadnionych przypadkach. Np. praca za granica, pobyt w
    > szpitalu, sanatorium, itp.

    Tu nie ma nieuzasadnionego przypadku. To z gruntu jest oparte o
    niewłaściwe przesłanki. Wymyślasz jakąś pracę za granicą ... jak ktoś
    codziennie pracuje za granicą i codziennie wraca do Polski to też? A jak
    nie zagranicą tylko dokładnie przez całą Polskę to powminien jechać?
    Takie bzdury wynikają z błędnych założeń, że ten przegląd w ogóle jest
    okresowy.