  • 191. Data: 2020-10-29 17:16:08
    Temat: Re: Martwię się
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.gov.pl/web/gov/wyrejestruj-pojazd

  • 192. Data: 2020-10-29 17:22:36
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:05, K pisze:

    > To samo RODO jest w calej Europie i nie robi takich problemow.

    Każde państwo wprowadza wytyczne RODO po swojemu.

    yabba

  • 193. Data: 2020-10-29 17:23:04
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:08, K pisze:

    > To trzeba wyrejestrowac, odpicowac i za x lat zarejestrowac jako zabytek.

    Już można dowolnie wyrejestrować sobie pojazd?

    yabba

  • 194. Data: 2020-10-29 17:26:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:22, yabba wrote:

    > Każde państwo wprowadza wytyczne RODO po swojemu.
    >
    > yabba

    RODO to RODO i wszedzie dziala tak samo.

  • 195. Data: 2020-10-29 17:31:25
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:06, K pisze:

    > No to poprawisz u lokalnego mechanika i wrocisz do tej samej stacji.
    > Wszystko w czasie tej samej delegacji.

    U lokalnego mechanika to mogę spróbowac wymienić żarówkę od ręki.
    Np. wymiana gumy w wahaczu może wymagać poczekania 2 dni na swoją
    kolejkę w warsztacie. Nie mówiąc o oczekiwaniu na części jak czegoś nie
    będzie w tym mieście od ręki.

    > Urzad/instytucja juz jest, nic nie trzeba tworzyc.

    Jest już "Urząd Sprawdzania Zasadności Opóźnień w Wykonywaniu Badania
    Technicznego Pojazdów"? Albo może chociaż jest już stosowny wydział w
    każdej SKP?

    yabba

  • 196. Data: 2020-10-29 17:48:42
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:26, K pisze:

    > RODO to RODO i wszedzie dziala tak samo.

    RODO to wytyczna EU, a każde państwo wprowadza ją własnymi przepisami.
    Przepis, jak to przepisy. Mogą być mądre, pożyteczne, głupie,
    bezsensowne, uciążliwe itp.

    yabba

  • 197. Data: 2020-10-29 17:49:31
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:23, yabba wrote:

    > Już można dowolnie wyrejestrować sobie pojazd?
    >
    > yabba

    Mozna.

  • 198. Data: 2020-10-29 17:52:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 17:23, yabba pisze:

    > Już można dowolnie wyrejestrować sobie pojazd?

    Nie, ale można sobie popierdzielić od rzeczy, nie mając zielonego
    pojęcia w temacie.
    Twój interlokutor to specjalista w tej dziedzinie.

  • 199. Data: 2020-10-29 17:54:25
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:31, yabba wrote:

> [...]
    > Np. wymiana gumy w wahaczu może wymagać poczekania 2 dni na swoją
    > kolejkę w warsztacie. Nie mówiąc o oczekiwaniu na części jak czegoś nie

    No ale pisales o jakies dlugiej delegacji, a teraz nagle dwa ci robia
    problem. Poza tym tuleje slychac gdy sa do wymiany i nie trzeba do tego
    mechanika.

    > Jest już "Urząd Sprawdzania Zasadności Opóźnień w Wykonywaniu Badania
    > Technicznego Pojazdów"? Albo może chociaż jest już stosowny wydział w
    > każdej SKP?
    >

    > yabba

    Dostajesz kare za badanie po terminie, pokazujesz wypis ze szpitala
    diagnoscie, a on anuluje ci kare. Ewentualnie poprzez zaznaczenie check
    boxa w programie. Tak to widze.

  • 200. Data: 2020-10-29 17:56:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:52, Cavallino wrote:

    > Nie, ale można sobie popierdzielić od rzeczy, nie mając zielonego
    > pojęcia w temacie.
    > Twój interlokutor to specjalista w tej dziedzinie.

    Powiedzial co wiedzial specjalista od sprzedazy samochodow elektrycznych
    w salonie Renault:

    https://www.gov.pl/web/gov/wyrejestruj-pojazd