  • 321. Data: 2020-11-02 17:20:59
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > P.S. te przepisy to weszly, wejda, projekt ? Bo wlasnie nie mam
    > badan, pojechac nie moge bo sie miejsce w DR skonczylo, a urzad
    > zamkniety :-)

    Wyjezdzasz tym autem za granice?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 322. Data: 2020-11-02 21:58:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-11-02 o 15:45, J.F. pisze:

    > P.S. te przepisy to weszly, wejda, projekt ? Bo wlasnie nie mam badan,
    > pojechac nie moge bo sie miejsce w DR skonczylo, a urzad zamkniety :-)

    Ale i tak musisz najpierw zrobić przegląd a dopiero potem urząd.

  • 323. Data: 2020-11-05 09:51:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyślij tego mechanika do mnie na szefa sprzedaży.

    -----
    > Po 4 latach mial nie cale 15tys przebiegu i musial wymienic praktycznie wszystkie
    elementy eksploatacyjne ze starosci (wliczajac

  • 324. Data: 2020-11-05 11:36:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OIDP to przedłużałem DR bez aktualnego przeglądu.

    -----