  • 311. Data: 2020-10-31 23:52:11
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-29 o 16:02, kk pisze:

    > Czytać nie umiesz. Było o koszcie przeglądów a nie przeglądzie jako
    > takim. Liczymy się z koniecznością przeglądów, nawet płatnych, ale czemu
    > mielibyśmy za nie płacić podwójnie tylko dlatego, że nie używając
    > samochodu, nie sprawdziliśmy czy nadal działa. Bo jak ktoś ma więcej
    > samochód osobistych to nie jeździ wszystkimi jednocześnie więc jak sobie
    > jednym pojedzie to inne nie są używane i nie potrzebują być sprawne ani
    > tym bardziej mieć na to zaświadczenia.

    Możesz to potraktować to jako rodzaj podatku od posiadania więcej
    samochodów, niż jesteś w stanie spamiętać.

  • 312. Data: 2020-11-01 00:04:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-29 o 19:19, kk pisze:
> [...]
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-78-a

    ,czasowe-wycofanie-pojazdu-wyrejestrowanie-samochod-
    motocykl.html

    > Wy naprawdę macie coś nie tak z deklem :-)
    >
    > Ja nie chcę niczego wycofywać. Mam kilka samochodów do różych celów i
    > jak jadę jednym na drugi koniec Polski to nie zajmuję się pozostałymi bo
    > nie mam jak i nie ma takiej potrzeby. Wrócę to się zajmę, ale wtedy
    > czeka na mnie kara za niezajmowanie się. To absurdalne jest.

    Doszliśmy do takiego etapu, że samochodów ogólnie jest już za dużo.

  • 313. Data: 2020-11-01 02:21:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-31 23:52, Poldek wrote:

    > Możesz to potraktować to jako rodzaj podatku od posiadania więcej
    > samochodów, niż jesteś w stanie spamiętać.

    Mogę sobie pamiętać wszystkie samochody, ale nie mogę przy wszystkich
    być jak któregoś używam, więc nie mogę zrobić im przeglądu.

  • 314. Data: 2020-11-01 02:33:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-11-01 00:04, Poldek wrote:

    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-78-a

    ,czasowe-wycofanie-pojazdu-wyrejestrowanie-samochod-
    motocykl.html

    > Doszliśmy do takiego etapu, że samochodów ogólnie jest już za dużo.

    Nonsens. Po prostu mamy pojazdy do różnych celów:
    - miejski osbisty samochód do pracy albo na zakupy.
    - pickup do wożenia sprzetu na budowę lub tp.
    - compact do jeżdżenia na długich dystansach i z pasażerami
    - kamper do turystyki
    itd.

    Jeśli ktoś dochodzi do wniosku, że jakiś jest niepotrzebny to się go
    pobywa albo nie kupuje a nie chodzi i nnym truje d..ę czego mają za dużo.

  • 315. Data: 2020-11-01 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Tak samo OC jak i badania miec musisz. OC masz tylko dlatego, ze
    > kara jest duzo wyzsza i nikt ci go nie odmowi ze wzgledu na stan
    > twojego bolidu. Nie ukrywajmy, ze caly ten problem z badaniami
    > wynika ze strachu przed ich wynikiem ze wzgledu na stan.

    Ty jednak jestes po prostu głupi albo tak przestraszony ze jedyne co ci
    pozostało to wypiąc dupe zamiast prosto artykułoać swoje potrzeby.

    A prawda jest taka ze kk ma racje - auto powinno miec OC i przeglad
    wtedy kiedy jezdzi po drogach.

    Jezeli kupuje sobie auto które bede przez 5 lat restaurował to
    powinienem jednym kliknieciem przez neta sobie je oznaczyc w cepiku tak
    ze nie musze nic za nie płacic.

    Jezeli jednak przyszłoby mi do głowy wyjechac nim na droge bez OC czy
    badan to mozliwie szybko wszelkie systemy które działają na drodze
    powinny mnie wyłapać i otoczyc stosowna prawna opieką.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 316. Data: 2020-11-01 14:58:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-01 o 02:33, kk pisze:

> [...]
    > - pickup do wożenia sprzetu na budowę lub tp.
    > - compact do jeżdżenia na długich dystansach i z pasażerami

    Możesz sobie kupić jeszcze więcej samochodów i każdy człowiek może tak
    samo zrobić, albo kupić jeszcze więcej samochodów do rożnych celów. I
    jeszcze w różnych kolorach, pod kolor rękawiczek zakładanych akurat tego
    dnia. Nie zostanie wtedy miejsca na nic innego, tylko samochody jeden
    koło drugiego, aż po horyzont. Stale rośnie odsetek gospodarstw
    domowych, w których jest więcej pojazdów, niż osób (wszystkich osób -
    nie tylko dorosłych).

  • 317. Data: 2020-11-01 21:26:38
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 31-10-2020 o 22:48, PiteR pisze:
    > in <news:5f9afc0b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>

    > Czyli mogę go zabrać do Anglii, trzymać na podjeździe
    > i wyrejestrować? a zarejestrować ponownie w PL da się potem?
    > :)

    Kiedy możesz ponownie zarejestrować pojazd

    Pojazd, który został wyrejestrowany, nie może zostać ponownie
    zarejestrowany.

    Wyjątkiem od tej reguły są:

    pojazdy, które zostały odzyskane po kradzieży,
    pojazdy zabytkowe,
    pojazdy, które mają co najmniej 25 lat i które rzeczoznawca
    samochodowy uznał za unikatowe i też te, które mają szczególne znaczenie
    dla historii motoryzacji,
    ciągniki i przyczepy rolnicze,
    pojazdy, które zostały wywiezione z kraju albo sprzedane za granicą.

    Wychodzi teoretycznie, że tak. Ale pewnie są jakieś haczyki, typu musisz
    zarejestrować go w Anglii, żeby mieć kwit do ponownego zarejestrowania.

    yabba

  • 318. Data: 2020-11-01 21:27:00
    Od: yabba <...@...pl>

  • 319. Data: 2020-11-01 21:49:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-11-01 14:58, Poldek wrote:

> [...]
    > koło drugiego, aż po horyzont. Stale rośnie odsetek gospodarstw
    > domowych, w których jest więcej pojazdów, niż osób (wszystkich osób -

    Nie przejmuj się tym tak inni nie przejmują się ile masz ubrań, metrów
    kwadratowych mieszkania, piniędzy na koncie itp itd

  • 320. Data: 2020-11-02 15:45:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >pozostało to wypiąc dupe zamiast prosto artykułoać swoje potrzeby.

    >A prawda jest taka ze kk ma racje - auto powinno miec OC i przeglad

    Auto musi miec OC, a badanie ... tylko powinno :-)

    >Jezeli kupuje sobie auto które bede przez 5 lat restaurował to
    >powinienem jednym kliknieciem przez neta sobie je oznaczyc w cepiku
    >tak
    >ze nie musze nic za nie płacic.

    W zasadzie tak.
    Ale skoro chesz truc obywateli spalinami, to kara powinna byc :-)

    >Jezeli jednak przyszłoby mi do głowy wyjechac nim na droge bez OC czy
    >badan to mozliwie szybko wszelkie systemy które działają na drodze
    >powinny mnie wyłapać i otoczyc stosowna prawna opieką.

    OC wazna rzecz. A badanie ... malo istotne jak widac - tyle pojazdow
    jezdzi bez badania, a wypadki z innych przyczyn :-)

    P.S. te przepisy to weszly, wejda, projekt ? Bo wlasnie nie mam badan,
    pojechac nie moge bo sie miejsce w DR skonczylo, a urzad zamkniety :-)

    J.