  • 11. Data: 2023-02-27 17:21:08
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Co poradzić, problemy z oglądaniem telewizji biorą się zwykle ze zbyt długiego
    oglądania telewizji...

    Mnie od zawsze zastanawiała...niewiedza widza. Siada i patrzy. Zaraz za
    1mm szybki, siedzi ukryty cały sztab wykwalifikowanych ludzi, którym
    płacą za to, żeby widzowi podwać to co oni chcą a nie to czego widz
    oczekuje...dlatego nie ogladam TV w sumie :) To tak jak podawać w
    knajpie dania/cokolwiek, którego ktoś nie chce i namawiać, że jest to
    lepsze od tego co chce zjadacz :)...i cokolwiek dalej w analogii.

    Kiedyś, kiedy nie było Internetów to nie było wyboru.

    [...]
    > Przy okazji okazało się, że w euro, a szczególnie w oleole, mają mnóstwo tych
    dekoderów w "outlecie",
    > np. brakuje baterii (tylko trzeba przejrzeć kilka z tych ofert - na początku są
    oczywiście
    > takie, gdzie brakuje jakiegoś niezbędnego elementu zestawu) - a cena 33% nówki.
    > Jak komuś potrzebny drugi pilot to jak znalazł.
    > Jeszcze się okazało, że piloty od tych "pudełkowych" wiw h.265 mają chyba 5
    programowalnych
    > przycisków, a nie tylko 4, jak ten, co dostałem z h.265 mini.

    Pasują piloty od starych dekoderów DVB-T do nowych. Osobiście wolę
    pudełko z HDMI...i ZEGARKIEM, jeśli piszemy o WiWa. Zegarek to podstawa :)

    Xiaomi też wspiera jako pilot WiWa (smartfon). Osobiście wysyłałem im
    2-3 lata temu kody, bo nie było :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-02-27 17:23:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > Nie podejrzewam aby taki pomiar wymagał true RMS więc każdy multimetr z
    > pomiarem prądu powinien być ok.
    > Jest jeszcze kwestia czy chcesz mierzyć prąd za zasilaczem (DC) czy
    > przed (AC).

    Jeśli zasilacz nie ma aktywnego układu PFC, to pomiar prądu AC przed
    nim można sobie wsadzić w buty.

    > Pierwszy multimetr jaki mi się na Aledrogo wyszukał:
    > https://allegro.pl/oferta/miernik-cyfrowy-multimetr-
    pradu-lcd-elektroniki-dt-13299218420
    > wygląda, że nie ma pomiaru prądu AC.
    > Ale na pewno za niewiele więcej znajdzie się taki co i prąd AC mierzy.

    Trudno znaleźć zastosowanie dla pomiaru AC.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2023-02-27 19:12:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Co poradzić, problemy z oglądaniem telewizji biorą się zwykle ze zbyt
    > długiego oglądania telewizji...

    Tak apropos. Ten gościu przeważnie pisze głupoty, ale czasem bywa zabawny.
    Dlatego nie wsadzam go do kaefa, czasem przeglądam pobieżnie. Pamiętam jak
    przed laty zaklinał się, że on w ogóle nie ogląda telewizji. Ale żeby mógł
    nie oglądać jeszcze bardziej od innych, to ma w domu osiem telewizorów
    (których nie ogląda).

    Jarek

    --
    Telewizja pokazała
    A uczeni podchwycili

  • 14. Data: 2023-02-27 19:39:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przed laty zaklinał się, że on w ogóle nie ogląda telewizji. Ale żeby mógł
    > nie oglądać jeszcze bardziej od innych, to ma w domu osiem telewizorów

    ERROR:divided by zero:)

    Mnie wsadził do kaefa parę lat temu ale nadal czyta :) Wszystko przez
    jeden wątek, gdzie mu napisałem, że jest megaignorantem i to, że jeśli
    podaję mu linka do rozwiązania problemu, to on nie będzie klikał i woli
    dupę zawracać bez sensu, powielając bzdury :D

    "Kułko się zamkło"

    Nie odpisuje już :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-02-27 19:49:13
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 27.02.2023 16:47, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Użycie miernika napięcia do pomiaru prądu to jeszcze nic.
    > Prawdziwy hardkor jest wtedy, gdy ktoś miernikiem prądu
    > próbuje zmierzyć napięcie.

    Oj tam, oj tam.
    Też zarzekałem się że komu jak komu, ale mnie się na pewno nie przydarzy ;)

    --
    Mirek.

  • 16. Data: 2023-02-27 19:54:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jeśli zasilacz nie ma aktywnego układu PFC, to pomiar prądu AC przed
    > nim można sobie wsadzić w buty.
    Zasilacz do anteny TV z PFC?
    Obudź się, kawę wypij i zastanów na spokojnie co piszesz :)
    --
    Janusz

  • 17. Data: 2023-02-27 22:58:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63fca94a$0$9600$65785112@news.neostrada.pl>
    user Trybun pisze tak:

    > Może ktoś poradzi jaki przyrząd mam kupić do pomiaru prądu, np. w
    > takim zasilaczu anteny telewizyjnej?

    po co ten prąd mierzyć? raczej jest stały i mały.

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 18. Data: 2023-02-27 23:34:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.02.2023 o 22:58, PiteR pisze:

    > po co ten prąd mierzyć? raczej jest stały i mały.

    On kombinuje czy zasilacz podaje 12V na przewód antenowy do wzmacniacza
    płytkowego przy antenie. Pewnie ma 2-3 letni zasilacz w którym
    "wysechły" kondzie i się chuja dowie, dokąd nie wymieni
    kondzia/zasilacza/zakłócenia (ale Trybik to 70 letnie pruchno/ignorant z
    Wlkp/Słupca/obok Poznania/wieś "dziura" teleinfrasruktualna/no GSM/No
    swiatło/No kabel i 70km do BTS stacji nadawczej TV
    https://www.google.pl/maps/dir/S%C5%82upca/%C5%9Arem
    /@52.2185341,17.1549152,10z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!
    1s0x4704c600c3408c55:0x159b488d38a7ad65!2m2!1d17.872
    0745!2d52.287267!1m5!1m1!1s0x470500dcd4288f2d:0x1efa
    c69a9ff0272a!2m2!1d17.01506!2d52.0887!3e0

    Niech sobie kupi nowy zasilacz albo niech zweryfikuje, że mieszka w
    pozycji CHUJOWEJ do czegokolwiek. Czy to GSM czy TV. Tak kupił/wybudował
    to tak ma.

    Jprdl, miec 70 lat i nie kumać fizyki w prosty sposób. Musi umierać :]

    Kurwa, ja to wiem co pisał do usenetu a on tego NIE WIE!...będąc
    dystrybutorem własnego gówna na ziemi.

    Nie, nie znam go osobiście. Operuję tylko na danych, które kiedyś tam,
    podał.
    Idę spać/nara.

    BTW, powinien się cieszyć z niedopromieniowania ale wymyśla sposoby, jak
    sie dopromienować lokalnie :D...dziwnoląg/wg PiS i spiskowej teorii
    broni elektromagnetycznej :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-02-28 09:03:11
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    YHBW.
    > Na samobójstwo są tańsze metody (tzn. dla samobójcy, hmm, w sumie nie wiem,
    > czy faktura za sprzątanie po samobójcy może obciążać masę spadkową?).
    > Grozi, bo jest takie jedno przysłowie o tym, kto ma szczęście.

    Tańsze niż 20zł? Bez praktycznie żadnych kosztów ubocznych..

  • 20. Data: 2023-02-28 09:03:50
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 27.02.2023 o 16:02, Jacek pisze:

    > I na wypadek gdyby ci przyszło mierzyć prąd w zasilaczu, informuję że
    > tanie mierniki uniwersalne mają bezpiecznik topikowy w obwodzie prądowym
    > więc jak ci się już uda zmierzyć ten prąd, to nie wpadaj w panikę, kup
    > bezpiecznik 250 mA i wymień :)

    Domyślam się że te droższe nie maja bezpiecznika? Co konkretnie
    proponujesz aby sprawdzić tym sprawdzić jaki i czy w ogóle wypływa prąd
    z zasilacza? Może tu nie jest potrzebny miernik a coś innego, o czym nie
    mam pojęcia.