  • 11. Data: 2020-08-14 11:55:15
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: K <n...@e...com>

    On 13/08/2020 21:01, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ja lanosa słabo wspominam, dobrze toyotę, a skodę do 10 lat, potem też
    > już zaczyna denerwować.

    Tylko, ze nikt nie kupuje monitoringu po to, zeby go po dwoch latach
    wymieniac.

  • 12. Data: 2020-08-14 21:22:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.08.2020 22:52, Mirek wrote:
    > Sub służy do podglądu w małym oknie i ewentualnie przy słabszym łączu,
    > aczkolwiek OIDP Dahua ma możliwość dodatkowego nagrywania sub-streama
    > (szybsze wyszukiwanie, dywesyfikacja itp.)

    I kamera i rejestrator potrafią nagrywać oba streamy jednocześnie. Ten
    drugi to nawet ma opcję Main, Sub 1 i Sub 2 równolegle - ale to cecha
    kamery więc jakbym taką miał to też bym zakładał że sama kamera to potrafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2020-08-15 15:04:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-14 o 11:55, K pisze:

    > Tylko, ze nikt nie kupuje monitoringu po to, zeby go po dwoch latach
    > wymieniac.

    Dahua ma 3 letnią gwarancję :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 14. Data: 2020-08-15 15:12:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Kupiłem kamery, rejestrator, osobny switch POE. Połączyłem wszystko,
    > zainicjowałem za pomocą web rejestratora + SmartPSS i tak zostawiłem na
    > kilka dni. Wszystko działa, to pomyślałem że teraz skonfiguruje detale,
    > tzn.

    Pomysł niezły ale zainwestowałbym nie w kamery IP ale CVI. Wiem, nie
    można się wtedy dobić do samej kamery, tylko przez rejestrator ale
    wszelkie inne problemy z kablami, zasilaniem itp odchodzą ale nie
    odchodzi jakość, co prawda do pewnego stopnia...ale nie wiem jaką
    rozdzielczość chcesz uzyskać i jaka Cię zadowoli.

> [...]
    > się szary i malują się jakby same zmiany (Main Stream, Sub Streamy CBR
    > D1 są w porządku).
    >
    > Próbowałem wyłączać pojedyncze opcje, ale właśnie co przywróciłem
    > domyślne ustawienia wszystkiego i od 2h odpukać spokój. Zobaczę przez
    > następne 24h jak się warunki na zewnątrz będą zmieniać, czy się poprawiło.
    >
    > Ale co mogę zakładać, procesory w kamerach nie wyrabiają? Po zalogowaniu
    > się lokalnie do kamer, w logach nie ma żadnej informacji o błędzie,
    > restarcie, utracie zasilania. Przez dobę pingowałem adresy kamer i nie
    > straciłem żadnego pakietu, czasy <= 5ms.

    IMHO, za niski model rejestratora. Tutaj jednak trzeba dobrze dobrać
    kamery do rejestratora, żeby była pełna kompatybilność.
    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2020-08-17 17:03:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/08/2020 14:04, LordBluzg(R) wrote:

    > Dahua ma 3 letnią gwarancję :)

    moze teraz.

  • 16. Data: 2020-08-17 17:33:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-17 o 17:03, K pisze:

    > moze teraz.

    Od 5 lat co najmniej :)
    Inna sprawa, że Dahua a BCS to to samo i generalnie/obecnie najlepsza
    jakość/cena. Mam dziesiątki instalacji na BCS/Dahua i jeszcze nic nie
    padło od 10 lat. Co innego mogę napisać o innych wynalazkach.

    --
    LordBluzg(R)

  • 17. Data: 2020-08-17 17:36:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-15 o 15:12, LordBluzg(R) pisze:
    [...]

    > IMHO, za niski model rejestratora. Tutaj jednak trzeba dobrze dobrać
    > kamery do rejestratora, żeby była pełna kompatybilność.

    Przy okazji, w tych ustawieniach producent zaleca sieć 1G a nie FI.

    --
    LordBluzg(R)

  • 18. Data: 2020-08-17 19:29:26
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 17.08.2020 17:33, LordBluzg(R) wrote:

    > Inna sprawa, że Dahua a BCS to to samo i generalnie/obecnie najlepsza
    > jakość/cena. Mam dziesiątki instalacji na BCS/Dahua i jeszcze nic nie
    > padło od 10 lat. Co innego mogę napisać o innych wynalazkach.

    Nie wiem jakie masz instalacje kolego, ale niestety nie mogę wydać
    nienagannej opinii o sprzęcie Dahua.
    Rejestrator 128-kamerowy: soft klienta potrafi go nieoczekiwanie
    zawiesić/zrestartować, konfiguracji nie można wyeksportować... bo nie,
    po restarcie już można, jakieś problemy z RAID5...
    Kontakt z dystrybutorem jest słaby: "proszę opisać problem na mailu, my
    przekażemy inżynierom" (czytaj: wyślemy do Chińczyków)
    Generalnie jak wszędzie, są oczywiście gorsi, ale nienagannej opinii
    wydać nie mogę.

    --
    Mirek.

  • 19. Data: 2020-08-18 09:54:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/08/2020 18:29, Mirek wrote:

> [...]
    > przekażemy inżynierom" (czytaj: wyślemy do Chińczyków)
    > Generalnie jak wszędzie, są oczywiście gorsi, ale nienagannej opinii

    Kolega jest dystrybutorem tego sprzetu.

  • 20. Data: 2020-08-18 18:32:59
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.08.2020 09:54, K wrote: