  • 21. Data: 2020-08-19 08:09:59
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Moje ustawienia "jak mniemam" tylko zmniejszają
    > bitrate to czegoś tu nie rozumiem.

    A wcale że nie koniecznie zmniejszają. Jak ustawiasz na variable
    bitrate, to cholera wie do jakiego poziomu może on skoczyć.
    Tyle teorii.

  • 22. Data: 2020-08-21 00:11:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.08.2020 08:09, robot wrote:
    > A wcale że nie koniecznie zmniejszają. Jak ustawiasz na variable
    > bitrate, to cholera wie do jakiego poziomu może on skoczyć.
    > Tyle teorii.

    Ale przy zmianie z CBR na VBR, etykieta pola "Bitrate" zmienia się na
    "Max bitrate".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2020-08-21 01:04:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Aug 2020 00:11:13 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Ale przy zmianie z CBR na VBR, etykieta pola "Bitrate" zmienia się
    > na
    > "Max bitrate".

    A tak z innej beczki. Dahua ma też spieprzony interfejs web
    praktycznie win-only?
    Mistrzostwem jest foscam, do którego nawet zalogować się bez
    winprzegladarki nie można.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2020-08-21 09:08:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.08.2020 01:04, Marek wrote:
    > A tak z innej beczki. Dahua ma też spieprzony interfejs web praktycznie
    > win-only? Mistrzostwem jest foscam, do którego nawet zalogować się bez
    > winprzegladarki nie można.

    Nie wiem. Ja używam pod Windowsem, tzn. przez przeglądarkę wchodzę
    bezpośrednio na kamerę, NVR. Tak przy okazji, zauważyłem że przez NVR
    nie da się skonfigurować niektórzy rzeczy (w szczegółach). Po wejściu w
    dane ustawienie bezpośrednio na web kamerki, czasami jest suwak więcej
    albo jakiś przełącznik do korekcji czegoś czego nie ma w interfejsie NVR.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2020-08-21 09:18:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.08.2020 15:12, LordBluzg(R) wrote:
    > Pomysł niezły ale zainwestowałbym nie w kamery IP ale CVI. Wiem, nie
    > można się wtedy dobić do samej kamery, tylko przez rejestrator ale
    > wszelkie inne problemy z kablami, zasilaniem itp odchodzą ale nie
    > odchodzi jakość, co prawda do pewnego stopnia...ale nie wiem jaką
    > rozdzielczość chcesz uzyskać i jaka Cię zadowoli.

    Jakie problemy są z kablami i zasilaniem? Nie znam się. Pociągnąłem
    skrętkę, bo wiedziałem że istnieje coś takiego jak PoE. Dokupiłem switch
    PoE bo tutaj polecono mi żeby nie kupować z wbudowanym w NVR, podpiąłem
    i się uruchomiło.

    > IMHO, za niski model rejestratora. Tutaj jednak trzeba dobrze dobrać
    > kamery do rejestratora, żeby była pełna kompatybilność.

    Właśnie muszę się pochwalić. W środę wieczorem "doszedłem" już do
    ustawień takich samych jak wcześniej (tylko nie używam VBR i kodeka
    smart) i...na razie działa miodzio bez ani jednego alarmu o zerwaniu
    połączenia :-) 15 FPS zamiast 25 FPS jest całkowicie wystarczające,
    dlatego CBR może spokojnie być na 2Mbps ustawiony. Jedyna różnica na
    razie, to konfiguruje wszystko co z kamerami związane, bezpośrednio na
    ich stronach - bardziej mozolne, ale doznałem odczucia, że czasami NVR
    albo SmartPSS nie do końca pokrywają ustawieniami i wartościami
    dokładnie to co oferuje kamera, przez co chyba po prostu w konfiguracji
    było coś innego niż wyklikałem w interfejsie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2020-08-21 09:19:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.08.2020 17:36, LordBluzg(R) wrote:
    > Przy okazji, w tych ustawieniach producent zaleca sieć 1G a nie FI.

    1G to że 1Gbps, a FI to Fibber? To chyba źle zrozumiałem co chciałeś
    napisać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2020-08-22 17:30:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 01:04, Marek pisze:

    > A tak z innej beczki. Dahua ma też spieprzony interfejs web praktycznie
    > win-only? Mistrzostwem jest foscam, do którego nawet zalogować się bez
    > winprzegladarki nie można.

    Bzdury opowiadasz. NACL Web Plugin
    https://chrome.google.com/webstore/detail/easy-viewe
    r/anjoggeimnldigfcihcggejncophmhjc?data1=HideRevv2v2

    --
    LordBluzg(R)

  • 28. Data: 2020-08-22 18:18:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.08.2020 17:30, LordBluzg(R) wrote:
    > Bzdury opowiadasz. NACL Web Plugin
    > https://chrome.google.com/webstore/detail/easy-viewe
    r/anjoggeimnldigfcihcggejncophmhjc?data1=HideRevv2v2

    A w opiniach, jedna - "Na kamerach i rejestratorach i kamerach dahua nie
    działa na kamerach apti nie działa lipa nie polecam" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2020-08-22 23:51:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    r/anjoggeimnldigfcihcggejncophmhjc?data1=HideRevv2v2

    > A w opiniach, jedna - "Na kamerach i rejestratorach i kamerach dahua nie
    > działa na kamerach apti nie działa lipa nie polecam" ;-)

    Pewnie "znafca" pisał. Mi działa :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 30. Data: 2020-08-22 23:53:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Aug 2020 18:18:24 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > A w opiniach, jedna - "Na kamerach i rejestratorach i kamerach
    > dahua nie
    > działa na kamerach apti nie działa lipa nie polecam" ;-)

    Ale bluzg wie lepiej.

    --
    Marek