  • 11. Data: 2010-03-03 23:19:23
    Temat: Re: No to kupiłem...
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 22:45:15 +0100, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> said:

    > To co to za wynalazek? U mnie (fiatowski FAP) to jest kilka kilometrów
    > normalnym tempem i po sprawie.

    Jaguar.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-03-04 00:52:15
    Od: "Andrzej" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "KiG" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bez porównania lepszy wybór niż astra, pod każdym względem.
    > P406

    astra ?!?!?! - czemu porównujesz samochód z toczydłem?

    --
    Pozdro

  • 13. Data: 2010-03-04 07:07:14
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    J.F. rzecze:

    > W praktyce to warto wczesniej zrobic wywiad gdzie sie potem rejestrowac
    > i gdzie sa agenci, bo z urzedu mozesz wyjsc o np o 17:00.

    No, w urzędzie (przynajmniej teoretycznie) można sobie zarezerwować
    konkretną godzinę. A nie chce mi się robić OC na VIN a potem odkręcać.
    Ale zadzwonię do "swojego" agenta i popytam.

    > No i jakos na badania techniczne trzeba dowiezc fure.

    Badania już ma zaliczone.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 14. Data: 2010-03-04 07:07:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    'Tom N' rzecze:

    > A gdzie teraz ten pojazd stoi/parkuje?

    Na prywatnej posesji, poza drogą publiczną.

  • 15. Data: 2010-03-04 07:08:59
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    karkow rzecze:

    > jeśli to silnik z FAP uwazaj na to ustrojstwo

    Bez FAPa :-)

  • 16. Data: 2010-03-04 07:19:56
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak rzecze:

    > Ty zdaje się, z Wrocławia jesteś, prawda?

    Nie- Bełchatów.

    > Przetrzep dokładnie auto (mogę wskazać gdzie, jeśli trzeba) i nie daj go
    > dotykać paprokom "od wszystkiego", zwłaszcza takim, którzy na sam widok

    Kupiłem i serwisować będę u zaufanego człowieka- to już nie Felka,
    gdzie kupę rzeczy można zrobić samemu...

  • 17. Data: 2010-03-04 09:30:48
    Od: "boruta" <y...@N...na>

    > Jaguar.
    > :-)

    Jaguar w dieslu? :) przeciez to ford ;-)

  • 18. Data: 2010-03-04 10:36:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    karkow pisze:
    > jeśli to silnik z FAP uwazaj na to ustrojstwo

    wyciąć badziewie i wypisać z ECU :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-03-04 10:46:55
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-04 09:30:48 +0100, "boruta" <y...@N...na> said:

    > Jaguar w dieslu? :) przeciez to ford ;-)

    To, na szczęście, nie mój problem.
    Ale gość się zmartwił problemem - jedyne, co go ucieszyło, to to, że
    miał szansę zareagować od razu - wyjeżdżał z firmy koło północy miał
    wolną drogę, by wypełniać polecenia komputera pokładowego.

    Tyle, że z niechęcią się o ropie wypowiada teraz.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-03-04 11:01:45
    Od: "boruta" <y...@N...na>

> [...]
    > drogę, by wypełniać polecenia komputera pokładowego.
    >
    > Tyle, że z niechęcią się o ropie wypowiada teraz.

    Moj byly wspolnik nabyl droga kupna Gulfa TeDeI.. Wyprzedzajac kiedys na
    trasie wystapil problem ( prawdopodobnie wlasnie z FAPem - wedlug ASO ) i
    auto nagle stracilo moc.. dobrze, ze bylo w miare szeroko.