  • 21. Data: 2010-03-04 11:13:49
    Temat: Re: No to kupiłem...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-04 00:52, *Andrzej* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > astra ?!?!?! - czemu porównujesz samochód z toczydłem?

    Tez mi to nie zagrało - jak można porównywać Astrę z samochodem na F -
    toż to zaraz się zepsuje :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2010-03-04 16:12:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    > J.F. rzecze:
    >
    > No, w urzędzie (przynajmniej teoretycznie) można sobie
    > zarezerwować
    > konkretną godzinę. A nie chce mi się robić OC na VIN a potem
    > odkręcać.
    > Ale zadzwonię do "swojego" agenta i popytam.

    Nie mowie zebys wczesniej ubezpieczal, tylko zebys sie przygotowal.
    A nie 16:30, a ty dopiero zaczynasz dzwonic gdzie ile kosztuje :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-03-04 21:49:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-03-04 00:52, *Andrzej* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Tez mi to nie zagrało - jak można porównywać Astrę z samochodem na F -
    > toż to zaraz się zepsuje :)

    Astra? Masz pan rację. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2010-03-04 22:17:13
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nie mowie zebys wczesniej ubezpieczal, tylko zebys sie przygotowal.
    > A nie 16:30, a ty dopiero zaczynasz dzwonic gdzie ile kosztuje :-)

    dajcie spokoj, teraz wiekszosc agentow pracuje nawet do 22 i sama
    przyjeżdza pod dom.