eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie › OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.
    dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.googl
    e.com!m7g2000vbn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Jan Pytajacy <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Date: Thu, 30 Dec 2010 15:49:03 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <6...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.31.196.133
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1293752943 8981 127.0.0.1 (30 Dec 2010 23:49:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 23:49:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m7g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=83.31.196.133;
    posting-account=wryiJQoAAAD7mV8Xdq2jaSKSalRxrBCu
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729;
    FDM; InfoPath.3),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93651
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    szukam porady (moze ktos poleci dobra kancelarie obeznana w tematyce)
    oraz ewentualnie szykam osob, ktore padly ofiara wygenerowania ruchu
    (VoIP bo to moze ma znaczenie) do egzotycznego kraju na ich koszt.
    Jak wiadomo korporacje maja drozszych prawnikow i może znajdzie się
    ktoś, kto ma podobna sytuacje i usluge u tego samego (duzego)
    operatora, do zrzucenia sie na pozew zbiorowy.
    Znam przynajmniej dwa takie przypadki, w tym jeden moj.

    U mnie chodzi o kilkaset tysiecy wydzwonione w jeden weekend na jeden
    numer komorkowy (w Poludniowej Afryce). Wg mnie (wydaje mi sie, ze
    mysle nadal logicznie) to ewidentny fraud. Czy to wystarczajacy powod
    reklamacji? Watkow jest wiele, ale ten szczegolnie interesuje mnie w
    swietle naszego prawa. Czy operator powinien (jak np. banki z kartami
    kredytowymi/planiczymi) to wychwycic odpowiednio wczesnie i
    zablokowac, ponieważ a) polaczenia byly na jeden numer b). anomalia w
    stosunku do normalnej struktury polaczen (zagranica) c). dziwne
    godziny polaczeni - weekend, w tym glownie w nocy, gdy normalnie ruch
    od pn do pt w godzinach 8-21
    ?
    Dodam, ze wczesniej (przez kilka lat) praktycznie nie bylo polaczen
    zagranicznych, dotychczas faktura to okolo 2000zl, glownie polaczenia
    stacjonarne w Polsce.
    Czy dostep do gatewaya przez internet (bez vpn) bez mozliwosci
    ustawienia limitu kwotowego, brak systemu do wykrywania anomalii/
    fraudow, znikajace dyskryminatory po aktualizacji systemu, o ktorej
    nie poinformowali, brak mozliwosci monitorowania online bilngu/
    polaczen + kilka tego typu kwiatkow, to nienalezyte wykonanie umowy i
    pomimo odrzucenia mojej reklamacji mam szanse w postepowaniu sadowym?
    Jaka droge radzicie wybrac (sad, postepowaniu polubowne)?

    Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE - poki
    co czekam na odpowiedz.


    Pozdrawiam
    Zestresowany sytuacja pytajacy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: