  • 111. Data: 2020-10-26 11:13:56
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-10-2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Dobry kierowca nie doprowadza do sytuacji w ktorej musi hamowac na
    > granicy przyczepnosci

    W mniemaniu kapelusznika może tak być.
    Tyle że kapelusznik nie oznacza dobrego kierowcy, a wręcz przeciwnie -
    bo większość sytuacji podbramkowych powstaje właśnie przez takich jak Ty
    melepetów.
    Np. w Niemczech wszyscy sobie jadą zwykłą drogą równe 100, więc nie ma
    potrzeby wyprzedzania busiarza, czy innej miejscowej melepety, który
    akurat postanowił sobie pojechać 60 na prostej drodze krajowej....

  • 112. Data: 2020-10-26 16:13:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Oct 2020 11:13:56 +0100, w <rn67h4$vcl$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > W mniemaniu kapelusznika może tak być.
    > Tyle że kapelusznik nie oznacza dobrego kierowcy, a wręcz przeciwnie -

    Nie, to jest ogólna prawda.
    Dobry kierowca potrafi na tyle przewidywać sytuacje, że zwyczajnie u niego
    takie sytuacje nie wystepują (albo to pojedyncze przypadki na całą karierę).

    Oczywiście nie za wiele ma to wspólnego z osiąganą prędkością, chociaż jakiś
    zbiór wspólny pewnie by się znalazł.

  • 113. Data: 2020-10-26 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To Ty nie rozumiesz, że to iż masz sporą średnią, nie oznacza że
    > jedziesz szybko.

    To ty nie rozumiesz, ze celem jest dojechanie na miejsce w mozliwie
    krótkim czasie a nie osiaganie chwilowych wysokich predkosci...

    > Ktoś kto nie rozumie po co na Hetmańskiej przekraczać 70, nie ma
    > pojęcia o jeżdżeniu dynamicznym, choćby napisał na ten temat
    > tysiąc bzdur w następnych postach.

    Ale zes sie przyczepił... nie pamietajac ze tam była dyskusja o
    wychodzacych z nienacka pieszych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 114. Data: 2020-10-26 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W mniemaniu kapelusznika może tak być.
    > Tyle że kapelusznik nie oznacza dobrego kierowcy, a wręcz
    > przeciwnie - bo większość sytuacji podbramkowych powstaje właśnie
    > przez takich jak Ty melepetów.

    ROTFL
    ciekawe jak mi sie udaje takich sytuacji unikac...
    Moje obserwacje sa zgoła inne - tyle samo niebezpiecznych sytuacji
    które powoduja osoby nie umiejace jezdzic powoduja ci którym sie wydaje
    ze jezdza swietnie.

> [...]
    > nie ma potrzeby wyprzedzania busiarza, czy innej miejscowej
    > melepety, który akurat postanowił sobie pojechać 60 na prostej

    I jak to sie ma do koniecznosci hamowania na granicy przyczepnosci
    opon? Tak sobie postanowiłes dopisac, bez zwiazku z tematem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 115. Data: 2020-10-26 18:41:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-25 o 18:39, spider pisze:

    > Po jeździe na Dębicach Passio jestem w stanie w to uwierzyć :)

    Dołączam do "fanklubu" Dębicy, tfu, Passio. Prawie mnie zabiły.

    --
    Irokez

  • 116. Data: 2020-10-26 19:44:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2020 18:41:55 +0100, Irokez napisał(a):

    > Dołączam do "fanklubu" Dębicy, tfu, Passio. Prawie mnie zabiły.

    Na mokro, na sucho ?

    A macie jakis pomysl na obiektywny test opon?
    Bo podejrzewam, ze znajdzie sie wielu chwalacych Passio.

    Moze to nie wina opon ?

    J.

  • 117. Data: 2020-10-26 20:45:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-26 o 19:44, J.F. pisze:

    > Na mokro, na sucho ?

    Akurat na mokro było jak auto zamieniło się w wodolot na prostej drodze.
    Na sucho za każdym razem pisk przy ruszaniu czyli zrywanie
    przyczepności... w starej Megance 1.6 8V. Serio.

    > A macie jakis pomysl na obiektywny test opon?
    > Bo podejrzewam, ze znajdzie sie wielu chwalacych Passio.
    >
    > Moze to nie wina opon ?

    Nie wina Passio? Jaaanie? Dębica?
    Nigdy nie miałem większego gówna niż Passio.
    Nigdy nie kupię nic z Dębicy.
    Moje życie jest więcej warte niż różnica w cenie do czegoś normalnego.

    --
    Irokez

  • 118. Data: 2020-10-27 13:48:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 26.10.2020 o 20:45, Irokez napisał:

    > Nigdy nie miałem większego gówna niż Passio.
    > Nigdy nie kupię nic z Dębicy.
    > Moje życie jest więcej warte niż różnica w cenie do czegoś normalnego.

    Jak tak, to normalnie kup coś chińskiego - na ten przykład Michelina
    produkowanego w Shenyang i będziesz Pan zadowolniony. A gdyby nie, to
    zawsze możesz napisać tu:

  • 119. Data: 2020-10-27 14:08:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >Nigdy nie miałem większego gówna niż Passio.
    >Nigdy nie kupię nic z Dębicy.
    >Moje życie jest więcej warte niż różnica w cenie do czegoś

    Zasada niby dobra, ale ... na Passio akurat nie jezdzilem, ale Furio
    byly dobre, Frigo ... raczej dobre, Navigatory ... dobre/trudno
    powiedziec ...

    Albo patrz ten film, co tu niedawno pokazano odnosnie Michelina.
    Kierowca tam duzo opowiada - na tych sie jedzie fajnie, te wymagaja
    uwagi, rozumiem go ... chyba, ale na torze testowym - roznica 4s na
    okrazeniu, ktore trwa ok 80.

    J.

  • 120. Data: 2020-10-27 18:20:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-27 o 13:48, collie pisze:

    > Jak tak, to normalnie kup coś chińskiego - na ten przykład Michelina
    > produkowanego w Shenyang i będziesz Pan zadowolniony. A gdyby nie, to

    Kupiłem Michelina produkowanego we Włoszech. Tydzień 25 tego roku,
    powinienem być zadowolony.

    --
    Irokez