  • 71. Data: 2020-10-24 18:21:40
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: d...@g...com

    > Prywatnie od wielu lat używam całorocznych Goodyear (juz 2 komplet) i nie narzekam.
    Raz na 5 lat lepiej dodać 600 zł i kupic komplet dobrych opon zamiast jakichś
    Imperiali czy Wanli.

    Mnie zmyliło ponad 1000 dobrych i bardzo dobrych komentarzy na Oponeo dotyczących
    opon całorocznych Imperial. Poza tym te oznaczenia opon, dotyczące między innymi
    przyczepności na mokrej nawierzchni (od A do F). Okazało się to wszystko (komentarze
    użytkowników i oznaczenia) niezgodne z rzeczywistością.

  • 72. Data: 2020-10-24 22:11:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-24 o 18:21, d...@g...com pisze:

> [...]
    przyczepności na mokrej nawierzchni (od A do F). Okazało się to wszystko (komentarze
    użytkowników i oznaczenia) niezgodne z rzeczywistością.

    Klasyka, płatne komentarze pisane na zamówienie. Też tam kupuję ale
    szukam testów ADAC i tam sprawdzam co ta opona potrafi i kupiłem
    Vredestein Quatrac 5
    stosunkowo tania i o niezłych parametrach.

    --
    Janusz

  • 73. Data: 2020-10-24 22:21:19
    Od: d...@g...com

    > Klasyka, płatne komentarze pisane na zamówienie. Też tam kupuję ale
    > szukam testów ADAC i tam sprawdzam co ta opona potrafi i kupiłem
    > Vredestein Quatrac 5
    > stosunkowo tania i o niezłych parametrach.

    Komentarze wyglądały wiarygodnie, gdyż przy tych wszystkich opiniach jest napisane:
    "Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem"
    Nie wykluczam jednak jakiegoś manipulowania (tylko kto manipuluje, Oponeo?), bo
    całoroczne opony Imperial mają w Oponeo ok. 1600 komentarzy a np. Vredestein Quatrac
    5 ma zaledwie nieco ponad 200 opinii (podobnie zresztą jest w przypadku innych
    markowych opon).
    Dzięki za info, na przyszłość będę patrzył na testy ADAC.

  • 74. Data: 2020-10-25 05:46:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2020 o 22:11, Janusz pisze:

    > Vredestein Quatrac 5
    > stosunkowo tania i o niezłych parametrach.

    Miałem trójkę i dupy nie urywała, zwłaszcza w lato.

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2020-10-25 08:05:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-24 o 22:21, d...@g...com pisze:

> [...]
    5 ma zaledwie nieco ponad 200 opinii (podobnie zresztą jest w przypadku innych

    Nikt nie manipuluje.
    Po prostu tańsze opony kupują Ci, którym wystarczy, że opona jest.
    Nie zauważają drobnych niuansów, na które Ty zwracasz uwagę.

  • 76. Data: 2020-10-25 08:22:04
    Od: d...@g...com

    > Nikt nie manipuluje.
    > Po prostu tańsze opony kupują Ci, którym wystarczy, że opona jest.
    > Nie zauważają drobnych niuansów, na które Ty zwracasz uwagę.

    Nie jestem jakiś drobiazgowy i gdyby to były szczegóły typu głośniejsza jazda albo
    większe zużycie paliwa, to bym to zaakceptował. W moim przypadku była to jednak
    bardzo słaba przyczepność na mokrej nawierzchni, co nawet przy prędkościach
    dopuszczalnych (50 km/h w mieście) powodowało duże zagrożenie (poślizgi przy
    niewielkich prędkościach). Być może miałem pecha i trafiłem na opony z jakiejś
    dziwnej gumy. Tak, czy inaczej, Imperiali nigdy więcej nie kupię.

  • 77. Data: 2020-10-25 08:31:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-10-2020 o 18:21, d...@g...com pisze:

    narzekam. Raz na 5 lat lepiej dodać 600 zł i kupic komplet dobrych opon zamiast
    jakichś Imperiali czy Wanli.

    > Mnie zmyliło ponad 1000 dobrych i bardzo dobrych komentarzy na Oponeo

    Nie wiedziałeś że net składa się głównie z fake'ów?
    Poza testami, opinii opłacanych trolli czytać nie warto, bo nigdy nie
    wiesz czy to akurat nie ten przypadek.
    Ale jak komentarzy (i to głównie pozytywnych) przy produkcie z góry
    podejrzanym jest za dużo, to można mieć wręcz pewność.

  • 78. Data: 2020-10-25 08:33:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-10-2020 o 22:21, d...@g...com pisze:

> [...]
    5 ma zaledwie nieco ponad 200 opinii (podobnie zresztą jest w przypadku innych

    I wszystko na temat - fake na pierwszy rzut oka.
    Już widzę jak tyle ludzi w ogóle kupiło ten badziew, a do tego chciało
    się im opinie napisać.....

  • 79. Data: 2020-10-25 08:34:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-10-2020 o 08:22, d...@g...com pisze:

    > Nie jestem jakiś drobiazgowy i gdyby to były szczegóły typu głośniejsza jazda albo
    większe zużycie paliwa, to bym to zaakceptował. W moim >przypadku była to jednak
    bardzo słaba przyczepność na mokrej nawierzchni,

    A z tabelek co im wynikało, jaka klasa na mokrym?

> [...]
    trafiłem na opony z jakiejś dziwnej gumy. Tak, czy inaczej, Imperiali nigdy więcej

    Czyli na błędach się nie uczysz.
    Bo powinno to brzmieć "nigdy nie kupię chińskich opon".
    Tak na wszelki wypadek....

  • 80. Data: 2020-10-25 09:15:17
    Od: d...@g...com

    > A z tabelek co im wynikało, jaka klasa na mokrym?

    Te opony, które kupiłem miały klasę C na mokrym. Nie najlepiej, ale to przy tym
    rozmiarze, który używam (13 cali) to jest dość dobra klasa dla opon całorocznych, bo
    np. A w ogóle nie ma a markowe np. Firestone Multiseason 2 też mają C. Są opony
    całoroczne z klasą B, ale też tylko chińszczyzna. Nie wiem, w jaki sposób te klasy są
    nadawane, ale nie wygląda to wiarygodnie.