  • 241. Data: 2020-08-17 15:07:38
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, August 17, 2020 at 1:27:49 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Na zagle :-)

    testuja sie ;)
    https://www.gospodarkamorska.pl/porty-logistyka-trwa
    ja-testy-masowcow-i-kontenerowcow-napedzanych-sila-w
    iatru-35733

  • 242. Data: 2020-08-17 18:07:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-17 o 10:16, Janusz pisze:

    > Ale dlaczego tak ostro? To nie jest moja opinia więc celuj w autora.

    Nie jesteś autorem maila na którego odpisałem? Na pewno?

    > A co do meritum to nie zrozumiałeś, nikt nie pisze o wycofaniu, tylko
    > nie będzie nowych inwestycji, będą eksploatować już istniejące, a to de
    > fakto oznacza regres.

    Przeczytałem.
    Autor ywierdzi że koncerny naftowe nie widzą zysku w wydobyciu
    i pytają o sens wydobycia.

    Pozdrawiam

  • 243. Data: 2020-08-17 21:38:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-17 o 18:07, RadoslawF pisze:

    > Nie jesteś autorem maila na którego odpisałem? Na pewno?
    Ale wywody nie są moje, podałem to jako ciekawostkę co sie dzieje na
    rynku ropy.

    > Przeczytałem.
    > Autor ywierdzi że koncerny naftowe nie widzą zysku w wydobyciu
    > i pytają o sens wydobycia.
    Dalej nie rozumiesz, nie kwestionują wydobycia tylko sens otwierania
    nowych złóż,
    bo to są olbrzymie koszty i tylko stabilne i dość wysokie ceny ropy
    gwarantują zysk na takim złożu.

    --
    Janusz

  • 244. Data: 2020-08-18 03:49:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-17 o 21:38, Janusz pisze:

    > Ale wywody nie są moje, podałem to jako ciekawostkę co sie dzieje na
    > rynku ropy.

    Ale to ty podałeś na grupę.
    uważasz że możesz podawać tu każdą brednie i oczekiwać
    braku reakcji?

    > Dalej nie rozumiesz, nie kwestionują wydobycia tylko sens otwierania
    > nowych złóż,
    > bo to są olbrzymie koszty i tylko stabilne i dość wysokie ceny ropy
    > gwarantują zysk na takim złożu.

    Ceny długoterminowe są stabilne i wysokie.
    Krach nastąpił tylko na rynku spekulacyjnym i już
    o nim zapomniano.

    Pozdrawiam

  • 245. Data: 2020-08-18 14:51:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-18 o 03:49, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty podałeś na grupę.
    > uważasz że możesz podawać tu każdą brednie i oczekiwać
    > braku reakcji?
    Dopasuję się do Ciebie i odpowiem Ci Twoim tonem:
    Znasz się na rynku ropy?
    Nie, no to spadaj na drzewo z głupimi komentarzami, bo ja na razie to Ty
    bredzisz a nawet nie przeczytałeś linkowanego artykułu co widać po
    twoich wypowiedziach.

    > Ceny długoterminowe są stabilne i wysokie.
    Trafił kulą w płot, jak zwykle pierdolisz.

    > Krach nastąpił tylko na rynku spekulacyjnym i już
    > o nim zapomniano.
    Taa pewnie, bo Radek tak powiedział.

    --
    Janusz

  • 246. Data: 2020-08-18 16:19:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-18 o 14:51, Janusz pisze:

> [...]
    > Nie, no to spadaj na drzewo z głupimi komentarzami, bo ja na razie to Ty
    > bredzisz a nawet nie przeczytałeś linkowanego artykułu co widać po

    Ton może i mój ale wiedzą to już bardzo odstajesz.
    Podałeś link do steku bzdur i teraz próbujesz ratować twarz.
    Więc spadaj na drzewo ze swoim brakiem wiedzy o rynku ropy.

    > Trafił kulą w płot, jak zwykle pierdolisz.

    > Taa pewnie, bo Radek tak powiedział.

    Bo tak było.
    Nie potrafisz znaleźć potwierdzenia w sieci?
    Masz jełopie i przestań bajki pisać:
    https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/komentarze-osw/
    2020-06-02/krach-i-jego-konsekwencje-rynek-ropy-w-do
    bie-pandemii

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Krach-na-ropie-trwa
    -Juz-50-proc-w-2020-r-7842147.html

    Pozdrawiam

  • 247. Data: 2020-08-18 16:47:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-18 o 16:19, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Więc spadaj na drzewo ze swoim brakiem wiedzy o rynku ropy.

    > Bo tak było.
    > Nie potrafisz znaleźć potwierdzenia w sieci?
    Sam się zaorałeś te linki pośrednio potwierdzają (tania ropa) to co ja
    wklejałem, tam była analiza jednej firmy naftowej, dużej ale to nie cały
    rynek.Więc Twoje bicie piany nic nie zaprzecza tem co wkleiłem.

    --
    Janusz

  • 248. Data: 2020-08-18 18:10:48
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2020 o 11:16, Myjk pisze:
    > Sun, 9 Aug 2020 21:43:46 +0200, J.F.

    > Nie tyle Tesla , a po prostu EV się ludziom podobają, ale przez dziwne
    > przekonania -- bo (1) drogie, bo (2) mały zasięg, bo (3) długie ładowanie
    > -- ich nie kupują.

    Możesz przypomn ieć jak to się stało, ze miałeś kupić elektryka, bo
    spełnia potrzeby każdego... ale wyszło że jednak nie twoje?

    No i ścigniesz się elektrykiem nad morze z DC? Może być w dwóch wersjach
    - przepisowo i w kategorii dowolnej;)

    Zobaczymy, czy rzeczywiście tankowanie to nie problem:P

    Jednym słowem - po owocach ich poznacie;)

    --
    Shrek

  • 249. Data: 2020-08-19 06:15:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-18 o 16:47, Janusz pisze:

    > Sam się zaorałeś te linki pośrednio potwierdzają (tania ropa) to co ja
    > wklejałem, tam była analiza jednej firmy naftowej, dużej ale to nie cały
    > rynek.Więc Twoje bicie piany nic nie zaprzecza tem co wkleiłem.

    To debilu potwierdza że krach wystąpił co próbowałeś nieudolnie
    podważyć stwierdzeniem: "Taa pewnie, bo Radek tak powiedział."

    Pozdrawiam

  • 250. Data: 2020-08-19 09:23:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-19 o 06:15, RadoslawF pisze:

    > To debilu potwierdza że krach wystąpił co próbowałeś nieudolnie
    > podważyć stwierdzeniem: "Taa pewnie, bo Radek tak powiedział."
    Sam jesteś debil skoro bez wycieczek osobistych nie potrafisz dyskutować.

    --
    Janusz