  • 11. Data: 2022-04-08 13:26:58
    Temat: Re: Przekop Mierzei Wiślanej ukończony a koparki dalej kopią
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 00:44:56 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > I dlatego są 2 przejazdy. Oba jednocześnie nie mogą byc otwarte.

    Dwa sie tez przydadza za kilka/nascie lat, gdy trzeba bedzie zrobic
    remont mostu.

    J.

  • 12. Data: 2022-04-08 13:32:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 03:52:21 -0700 (PDT), a a wrote:

    > rozwiązanie patologiczne, dobre na wsi, gdy 1 traktor przejeżdża na dobę
    >
    > ale jak tam była droga, to te kołowroty to największy syf i tam zawsze będzie korek
    5 kilometrow

    poczekamy, zobaczymy.

    A w pierwszych latach bedzie pewnie wzmozony ruch, bo wiecej turystow
    bedzie to chcialo zobaczyc.

    Ale ale ... jaka nosnosc mostów?
    Abramsy przejadą ? :-)

    > no chyba, że tor zamula sztormy, wtedy będą pływać tylko kajakami i na materacach.

    Tez mozliwe.

    > Musi być most zwodzony , jak na Tamizie, 2-segmentowy, aby się szybko otwierał i
    zamykał

    No to jest most zwodzony, a nawet dwa.
    A skad wiesz, ze sie nie bedzie szybko otwieral ?

    > Mieszkasz na mierzei i jedziesz ran o do roboty a tu 5 kutrów przepływa i przejazd
    zamknięty na godzinę
    > i już zarobiłeś

    Kutry do tej pory nie przeplywaly ... teraz bedą przeplywac?

    A te mosty opuszczone to jakie wysokie?
    Moze kuter przeplynie bez podnoszenia?

    > Kutry też nie będą czekac godziny w doku, na otwarcie przeprawy, a gdy latem dojdą
    do tego żaglówki, to przejazd samochodem będzie:

    A kutry nie wyplywaja nocą ?

    J.

  • 13. Data: 2022-04-08 18:42:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 April 2022 at 13:32:04 UTC+2, J.F wrote:

> [...]
    >
    > A te mosty opuszczone to jakie wysokie?
    > Moze kuter przeplynie bez podnoszenia?
    dojdą do tego żaglówki, to przejazd samochodem będzie:

    Dobrze wychowane kutry nocą śpią i nie zakłócają nocnej ciszy

  • 14. Data: 2022-04-08 20:06:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 18:42, a a pisze:
> [...]
    >>> zamknięty
    >>> zamknięty

    > Dobrze wychowane kutry nocą śpią i nie zakłócają nocnej ciszy

    Tam są po to dwa mosty, by zawsze jeden z nich był otwarty. Wyszło im
    widać taniej, niż jeden na tyle wysoki, by przepływało się pod nim.
    Natomiast na rybołówstwie się mało znam, ale wydaje mi się, że te kutry
    właśnie nocą, a przynajmniej wieczorem wypływają :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-04-08 20:45:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 April 2022 at 20:06:47 UTC+2, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Robert Tomasik
    == te kutry
    właśnie nocą, a przynajmniej wieczorem wypływają :-)

    bardzo podejrzana sprawa
    pewnie wywożą ryby z Polski za granicę albo cóś innego

    wypływaja obładowane, a przypływają rano puste,

    jak to kutry rybackie

  • 16. Data: 2022-04-08 20:54:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 20:45, a a pisze:
    > bardzo podejrzana sprawa
    > pewnie wywożą ryby z Polski za granicę albo cóś innego

    Powiadom Straż Graniczną, skoro uważasz to za podejrzane. Wypływające na
    wieczór kutry widziałem nad polskim morzem, ale też o dziwo na
    Chorwacji. To pewnie jakaś zorganizowana międzynarodowa grupa.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-04-08 21:20:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-04-08 o 13:32, J.F pisze:
    > Ale ale ... jaka nosnosc mostów?
    > Abramsy przejadą ?:-)

    Kupili z 17 mostami.

    Robert

  • 18. Data: 2022-04-08 21:35:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-04-08 o 12:53, a a pisze:
    > Jak można mieć Kropka na imię ?

    To było kiedyś popularne imię. :-)
    https://youtu.be/OuQa78Qpecw?t=8

    Robert

  • 19. Data: 2022-04-09 02:19:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 kwietnia 2022 o 00:41:35 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > I koniecznie te tony bursztynu, które miały finansować całe
    > przedsięwzięcie. Nie zapominajmy o bursztynie.
    >
    > --
    > Marcin
    250 miliardów złotych z podatków w paliwie zajebane przez placformowych złodziei ci
    nie przeszkadza?

  • 20. Data: 2022-04-09 08:31:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    > 250 miliardów złotych z podatków w paliwie zajebane przez placformowych złodziei
    ci nie przeszkadza?

    Ale dlaczego jakiś złodziejstwem (?) chcesz usprawiedliwiać głupotę?