  • Data: 2022-06-13 18:57:25
    Temat: Re: 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl/

    > Taniość jest niewątpliwie rzeczą względną, ale zdecydowanie Qnap to nie
    > jest drugie jej imię.

    Wiesz, NAS WiFi, kiedy to nagle zestawiasz przeciwności, jego jeden z
    głównych parametrów - wydajność sieciowa - w jednym pudełku, taka
    ekstrawagancja musi kosztować.

    Pozostaje:
    - albo sobie złożyć jakąś malinę z openmediavault
    - albo jak ma być gotowiec postawić cokolwiek i zapiąć AP'ka, coś w
    stylu TP-Link nano router wielkości paczki zapałek (tak mam postawioną
    drukarkę w garderobie która ma tylko LAN :D)

    Ja mam NAS'a obok routera. Nie wyobrażam sobie obecnie żebym się musiał
    męczyć po powolnym WiFi zamiast po 1Gbit ETH przesyłając duże archiwa z
    drugiego końca domu. Po WIFi to sobie zdjęcia na telefonie oglądam z NAS'a.

    --
    Irokez