  • Data: 2021-11-13 15:18:32
    Temat: Re: AVR po latach
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz te chipy już na półce?
    > Bo to już nie te czasy, że można sobie "wybierać".

    Właśnie chciałem "dopchnąć" zamówienie w Farnellu żeby mieć darmową
    wysyłkę i pomyślałem o prockach, ale takich starego sortu, bo takie
    nadal używane są w pewnym stale rotującym projekcie. Szukam sobie
    czegokolwiek z gatunku 89S8253 i niezłe pustki widzę. Żeby tak stare
    procki zeszły? Wydawało mi się, że o rodzinie '51 świat już zapomniał i
    nie będzie problemu, a tu proszę, niespodzianka. W TME też widzę, że
    nośności nowo postawionych regałów nie testują. Za pół roku skończą mi
    się zapasy, jak nie uda się dokupić :(

    Miłego.
    Irek.N.