  • Data: 2021-11-15 15:49:27
    Temat: Re: AVR po latach
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-15 o 08:47, Bool pisze:

    > Microchip zmienił ostatnio nazwę Atmel Studio (AVR Studio) na Microchip
    > Studio.
    Tak, ale styl avr studio został i o to mi chodziło.
    > Oprócz tego jest jeszcze Microchip MPLAB. Bezpłatny kompilator bez
    > optymalizacji.
    Ona jest tylko trzeba za nią ekstra zapłacić :(

    -programator-debugger-dla-mikrokontrolerow-microchip
    -pg164100.html

    > Zgłębiłem temat i te attiny series 0, series 1 wyglądają bardzo obiecująco.

    Nowe atmegi są jeszcze ciekawsze :) można sobie kupić atmega4809
    curiosity nano
    https://www.microchip.com/en-us/development-tool/DM3
    20115
    gdzie oprócz procka mamy też programator/debuger po usb.

    --
    Janusz